Привіт! Спеціалісти британського видання «Паркерс» (Parkers.co.uk) назвали 10 найекономніших моделей авто на ринку станом на 2022 рік. Усі вони компактні та субкомпактні хетчбеки. Хіба що Шкода Октавія – ліфтбек. Ми в UaMotors розкажемо деталі далі.
1. Peugeot 208 – 3.96 л / 100 км
Новий Peugeot 208 є більш модною та технологічною пропозицією, ніж попереднє покоління. Головною темою технологічного епатажу є 3D цифровий дисплей Peugeot. Він проектує інформацію, як-от швидкість руху, на дисплей перед лобовим склом, тоді як менш важливу статистику показують на приладовій панелі. Виглядає блискуче і легко читається.
Позиція сидіння та крихітне кермо можуть бути непростими, якщо ви, скажімо, низького зросту і любите низько сидіти. Але 1,5-літровий дизельний двигун точно буде розвивати більше 3.96 л / 100 км. Розгін від 0 до 100 кілометрів на годину в 10,2 секунди не повільний, але двигуну потрібно кілька хвилин, щоб по-справжньому запуститися.
2. Opel Corsa – 4 л / 100 км
Як і Пежо 208, Опель Корса оновився в 2019 році. І це не випадково, оскільки 208 і Corsa насправді є майже однаковим автомобілем внизу.
Peugeot має більш новомодний інтер’єр, але Опель наполегливо пропонує вигідні фінансові пропозиції, вже не кажучи про стриманий стиль.
Не будучи більше німецькою, Corsa використовує той самий 1,5-літровий дизельний двигун Пежо-Сітроен, що й 208. Шести ступенева механічна коробка передач (ви вже здогадалися, та сама, що й у 208) гарантує, що у вас не буде нарікань до технічної частини.
3. Volkswagen Golf – 4.1 л / 100 км
Volkswagen пропонує бензинові, гібридні та дизельні версії свого нового Golf, щоб залучити багато покупців. Але цей дизельний двигун є фаворитом. І навіть зі 115 к.с. (найшвидші бензинові гольфи – GTI – отримують 245 к.с.), їздити на ньому напрочуд цікаво.
Дизель початкового рівня не дуже швидкий, але є досить еластичним. Це означає, що ви не змінюватимете нижню передачу, коли досягнете пагорба, незважаючи на відносно низьку вихідну потужність.
4. Renault Clio – 4.2 л / 100 км
Сегмент суперміні є такою ж гострим в конкуренції, як і професійне змагання з поїдання чилі. Як Clio встановлює відстань між собою та натовпом?
Ну, Renault дуже легко керувати. Настільки, що він забрав додому почесну нагороду «Перший автомобіль року» від Паркерс. Крім того, салон приємніший, ніж зазвичай, а інформаційно-розважальна система та матеріали всередині, безумовно, на кілька ступенів вище за старий Clio.
Дизельний двигун ефективний, досить тихий і плавний. Очевидно, дуже економний.
5. SEAT Leon – 4.2 л / 100 км
Якщо ви коли-небудь читали огляд автомобілів SEAT, ви знаєте, що це таке. Leon є більш різким і трохи дешевшим варіантом Volkswagen Golf. Такий стиль не є революційним, але він відточений, як прес Кріштіану Роналду.
У нього більш жорстка підвіска, ніж у Golf і Octavia, але це означає, що вона ще чіткіша в поворотах. Всередині інструменти повністю цифрові, що виглядає сучасно. Але темні кольори похмурі й трохи нудні.
6. Audi A3 – 4.2 л / 100 км
Покупці автомобілів, які хочуть внести трохи преміум-лоску в своє життя, ваші ворота до вишуканості тут. Як і Леон вище, Audi побудований на платформі MQB, на тій же, що і Audi TT чи Volkswagen Gоlf.
Проте відчуття від Ауді зовсім інші. A3 поводиться та їздить як більша, дорожча Audi, водночас є ідеальним за розміром для міської їзди. Щоб отримати чарівні 4.2 л / 100 км, вам знадобиться найменш потужний дизельний двигун. Він не найжвавіший, але шкідливі викиди дійсно низькі, що приносить користь водіям службових автомобілів в Європі.
7. Citroen C3 – 4.22 л / 100 км
Якщо згаданий вище SEAT може пропонувати себе як спортивну альтернативу, то цей милий Citroen навпаки позбавляє будь-яких спортивних прагнень. C3 – це все про комфорт і він є домом для однієї з найм’якших систем підвіски серед усіх хетчбеків. Завдяки цьому водії будуть захищені від найбільших ям на дорогах.
1,5-літровий дизельний двигун BlueHDi — це той самий, який можна знайти в Peugeot 208 і Opel Corsa. C3 трохи просторіший, ніж ті автомобілі, тому має хороше співвідношення ціни та якості.
8. Skoda Octavia – 4.3 л / 100 км
Як і її попередники, Octavia трохи довша за більшість своїх прямих конкурентів, що дає їй багато місця на задніх сидіннях і просто величезний багажник. Це робить її дуже розумною покупкою, який би двигун ви не вибрали.
Остання генерація націлена на те, щоб бути більш вишуканою, ніж попередні. Великі колеса та хромовані деталі зовні, а також додаткові цифрові прилади та (опціонально) 10,25-дюймовий інформаційно-розважальний екран всередині подбають про це відчуття. Ви не здивуєтеся, дізнавшись, що 2,0-літровий дизельний двигун в цій Octavia також присутній в цьому списку в Golf, Leon і A3.
9. Ford Fiesta – 4.3 л / 100 км
Хоча дизельну Ford Fiesta вже не можливо замовити у виробництво, це буде вдалий вибір, якщо ви можете знайти його на складі дилера.
Хетчбек чудово володіє майже всім, що є важливим в автомобілі. Практичний, коштує розумні гроші і дуже-дуже економний – особливо з 1,5-літровим дизельним двигуном. Базова модифікація повільно набирає хід, а от версія на 120 к.с. набагато жвавіша.
Окрім іншого, дизельний двигун під’єднаний до 6-ступінчастої механічної коробки передач.
10. Opel Astra – 4.3 л / 100 км
Опель Астра К не є найцікавішим автомобілем, але вона всередині має багато місця та дає вибір економічних двигунів.
Козир Опеля – це співвідношення ціна/якість та вибір, що пояснює, чого Астра має аж сім комплектацій! Цей 1,5-літровий дизельний двигун доступний у всіх семи, хоча найменш потужна версія (з рейтингом 4.3 л / 100 км) недоступна в деяких версіях. Крім того, вже надійшло у продаж нове покоління Астри – L.