Названо 10 найкращих задньопривідних автомобілів 2022 року

Час читання: 5 хв.
0

Вічна класика – це автомобілі з повздовжнім розташуванням двигуна і заднім приводом. Які би не існували інші типи компонування і які б вони не мали переваги, все одно схема з задніми ведучими колесами залишається прерогативою дорогих та спортивних автомобілів. Ми в uamotors зібрали десять найкращих варіантів RWD-машин, на які варто звернути увагу в 2022 році тим, хто це може собі дозволити. Єдиною умовою було відсікти всі варіанти, які мали базову вартість більше 100 тисяч євро, щоби не залазити вже в сегмент зовсім розкішних авто.

Отож, представляємо наш список 10 задньопривідних автомобілів, які точно варті покупки.

1. Mazda MX-5

Реклама

Мазда МХ-5 є найпопулярнішим у світі родстером всіх часів і народів. В Україні на вулицях зустріти цю модель майже не можливо, але в розвинутих країнах її дуже шанують і люблять. Головним чином – за першокласні динамічні характеристики, компактні розміри і відносно невелику ціну. 2.0-літровий атмосферний двигун може розвивати 160 або 184 к.с. і поєднуватися з автоматичною або механічною КПП.

2. Porsche Cayman / Porsche Boxter

Окрім розкішного салону, який може бути цілковито затягнутий в шкіру і аудіосистеми преміум-класу Burmester, Порше Кайман також здатен запропонувати недосяжний рівень задоволення від керування. Доступний з «автоматом» або «механікою», Кайман також має широкий вибір двигунів: це або 4-циліндрові 2.0 турбо (300 к.с.) та 2.5 турбо (350 к.с.) для версії S, або атмосферний 6-циліндровий 4.0 (400 к.с.) для Cayman GTS. Всі мотори – опозитні.

3. Subaru BRZ

Не женетеся за іміджом люксового бренду і не бачите сенсу переплачувати в 3 рази за електрорегулювання сидінь та шкіру усюди навколо себе? Субару може запропонувати для вас не менший рівень насолоди за рулем, ніж Порше, при цьому позаду вас буде не мотор, а додатковий об’єм для зберігання речей – адже мотор тут попереду, а не посередині. До речі, він тут також опозитний, об’ємом 2.4 літри і потужністю 235 к.с. – кінська віддача як для атмосферного двигуна. КПП: 6-ст «механіка» або «автомат».

4. BMW Z4

Родстер БМВ є найсексуальнішою моделлю марки. 2.0-літровий турбований двигун має віддачу 197 к.с. і агрегатується з механічною на 6 передач або автоматичною трансмісією на 8. Є також версія 2.0 потужністю 258 к.с., а також з рядним 6-циліндровим мотором 3.0 на 340 к.с. Обоє доступні лише з «автоматом».

5. BMW 2 series (F22/F23)

Ще одна класнюча модель – 2 серія попереднього покоління, яка все ще доступна в автосалонах БМВ. Тип кузова: купе або кабріолет. Маючи компактні габарити, ідеальне розвагування, і оптимальну за довжиною колісну базу, 2 серія вважається еталонним «драйверс-каром». Якщо хочеться ультимативної спортивності в такому ж форм-факторі, існує модель BMW M2.

6. Nissan Z

3.0-літровий турбований високотехнологічний агрегат Nissan зі змінним ступенем стискування має потужність 405 к.с. під капотом Ніссан «Зет». У парі з ним працюватиме 6-ст. «механіка» або 9-ст. «автомат». Очевидно, що нова «зетка» це 100%-ний «драйверс кар» для «петролхедів», якщо ви розумієте, про що ми. Разом з тим, це також дуже яскравий аксесуар для відповідного стилю життя.

7. Jaguar F-Type

Для родстера або купе F-Type початковим є 2.0-літровий бензиновий двигун потужністю 300 к.с. КПП при цьому лише автоматична, а привід задній. Саме в базовому виконанні у Ягуар дарує найочевидніші драйверські цінності, таким він є збалансованішим, легшим, краще розкриває потенціал шасі. Для задньопривідного Ф-Тайпа доступні також мотори 3.0 V6 (380 к.с.) та 5.0 V8 (450 к.с.).

8. Toyota Mirai

Тойота Мірай – єдиний не спортивний автомобіль тут. Зате не менш цінний: даний великий седан рухається за допомогою водневого двигуна. Він не викидає шкідливих речовин в атмосферу, на його підтримку не потрібно спершу виготовляти електроенергію, а потім утилізовувати батарею. У підсумку: розгін до 100 км / год за 9 секунд і здатність проїхати 650 км на одній зарядці. Шалені цифри! А додайте ще розвагування по осях 50:50 і повністю незалежну підвіску…

9. Ford Mustang

В Європі Мустанг позбавився, здавалося б, найраціональнішої версії – з 2.3-літровим 4-циліндровим мотором. Тепер тільки Mustang GT з V8 5.0! Можна вибирати із трансмісій: 6-ст. механічна або 10-діапазонний “автомат”. Мустанг однаково пізнаваний і крутий в очах молодого покоління, що познайомився з американським маслкаром у комп’ютерних іграх 2000-х, і серед дідів, що їздили на перших поколіннях у своїй молодості.

10. Alpine A110

Інженери відділу Renault Sport взяли1.8-літровий турбодвигун (252 к.с.) від Megane RS і помістили його в середньомоторне 2-місне купе, домігшись розгону з 0 до 100 км/год за 4.5 секунди. Їздові характеристики приголомшливі, дизайн витончений, а витрати пального – низькі. Адже на кожну «сотню» машина споживає 5 л/100 км у змішаному циклі.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!