Названо 10 найкращих задньопривідних автомобілів 2022 року

0
96

Вічна класика – це автомобілі з повздовжнім розташуванням двигуна і заднім приводом. Які би не існували інші типи компонування і які б вони не мали переваги, все одно схема з задніми ведучими колесами залишається прерогативою дорогих та спортивних автомобілів. Ми в uamotors зібрали десять найкращих варіантів RWD-машин, на які варто звернути увагу в 2022 році тим, хто це може собі дозволити. Єдиною умовою було відсікти всі варіанти, які мали базову вартість більше 100 тисяч євро, щоби не залазити вже в сегмент зовсім розкішних авто.

Отож, представляємо наш список 10 задньопривідних автомобілів, які точно варті покупки.

1. Mazda MX-5

Мазда МХ-5 є найпопулярнішим у світі родстером всіх часів і народів. В Україні на вулицях зустріти цю модель майже не можливо, але в розвинутих країнах її дуже шанують і люблять. Головним чином – за першокласні динамічні характеристики, компактні розміри і відносно невелику ціну. 2.0-літровий атмосферний двигун може розвивати 160 або 184 к.с. і поєднуватися з автоматичною або механічною КПП.

2. Porsche Cayman / Porsche Boxter

Окрім розкішного салону, який може бути цілковито затягнутий в шкіру і аудіосистеми преміум-класу Burmester, Порше Кайман також здатен запропонувати недосяжний рівень задоволення від керування. Доступний з «автоматом» або «механікою», Кайман також має широкий вибір двигунів: це або 4-циліндрові 2.0 турбо (300 к.с.) та 2.5 турбо (350 к.с.) для версії S, або атмосферний 6-циліндровий 4.0 (400 к.с.) для Cayman GTS. Всі мотори – опозитні.

3. Subaru BRZ

Не женетеся за іміджом люксового бренду і не бачите сенсу переплачувати в 3 рази за електрорегулювання сидінь та шкіру усюди навколо себе? Субару може запропонувати для вас не менший рівень насолоди за рулем, ніж Порше, при цьому позаду вас буде не мотор, а додатковий об’єм для зберігання речей – адже мотор тут попереду, а не посередині. До речі, він тут також опозитний, об’ємом 2.4 літри і потужністю 235 к.с. – кінська віддача як для атмосферного двигуна. КПП: 6-ст «механіка» або «автомат».

4. BMW Z4

Родстер БМВ є найсексуальнішою моделлю марки. 2.0-літровий турбований двигун має віддачу 197 к.с. і агрегатується з механічною на 6 передач або автоматичною трансмісією на 8. Є також версія 2.0 потужністю 258 к.с., а також з рядним 6-циліндровим мотором 3.0 на 340 к.с. Обоє доступні лише з «автоматом».

Зараз читають  Названі найнадійніші автомобілі з великим пробігом

5. BMW 2 series (F22/F23)

Ще одна класнюча модель – 2 серія попереднього покоління, яка все ще доступна в автосалонах БМВ. Тип кузова: купе або кабріолет. Маючи компактні габарити, ідеальне розвагування, і оптимальну за довжиною колісну базу, 2 серія вважається еталонним «драйверс-каром». Якщо хочеться ультимативної спортивності в такому ж форм-факторі, існує модель BMW M2.

6. Nissan Z

3.0-літровий турбований високотехнологічний агрегат Nissan зі змінним ступенем стискування має потужність 405 к.с. під капотом Ніссан «Зет». У парі з ним працюватиме 6-ст. «механіка» або 9-ст. «автомат». Очевидно, що нова «зетка» це 100%-ний «драйверс кар» для «петролхедів», якщо ви розумієте, про що ми. Разом з тим, це також дуже яскравий аксесуар для відповідного стилю життя.

7. Jaguar F-Type

Для родстера або купе F-Type початковим є 2.0-літровий бензиновий двигун потужністю 300 к.с. КПП при цьому лише автоматична, а привід задній. Саме в базовому виконанні у Ягуар дарує найочевидніші драйверські цінності, таким він є збалансованішим, легшим, краще розкриває потенціал шасі. Для задньопривідного Ф-Тайпа доступні також мотори 3.0 V6 (380 к.с.) та 5.0 V8 (450 к.с.).

8. Toyota Mirai

Тойота Мірай – єдиний не спортивний автомобіль тут. Зате не менш цінний: даний великий седан рухається за допомогою водневого двигуна. Він не викидає шкідливих речовин в атмосферу, на його підтримку не потрібно спершу виготовляти електроенергію, а потім утилізовувати батарею. У підсумку: розгін до 100 км / год за 9 секунд і здатність проїхати 650 км на одній зарядці. Шалені цифри! А додайте ще розвагування по осях 50:50 і повністю незалежну підвіску…

9. Ford Mustang

В Європі Мустанг позбавився, здавалося б, найраціональнішої версії – з 2.3-літровим 4-циліндровим мотором. Тепер тільки Mustang GT з V8 5.0! Можна вибирати із трансмісій: 6-ст. механічна або 10-діапазонний “автомат”. Мустанг однаково пізнаваний і крутий в очах молодого покоління, що познайомився з американським маслкаром у комп’ютерних іграх 2000-х, і серед дідів, що їздили на перших поколіннях у своїй молодості.

10. Alpine A110

Інженери відділу Renault Sport взяли1.8-літровий турбодвигун (252 к.с.) від Megane RS і помістили його в середньомоторне 2-місне купе, домігшись розгону з 0 до 100 км/год за 4.5 секунди. Їздові характеристики приголомшливі, дизайн витончений, а витрати пального – низькі. Адже на кожну «сотню» машина споживає 5 л/100 км у змішаному циклі.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

ПОШИРИТИ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.