Багатьом водіям шкода платити 500 тисяч гривень, особливо якщо у нього механічна коробка передач. Справа в тому, що на ринку вживаних авто можна знайти чимало машин, клас яких буде набагато вищим. На що варто звернути увагу автолюбителям?
За вказану суму грошей вдасться придбати авто, що належить до 4-го покоління – випущено у 2015 році. Багато машин мають дволітровий бензиновий двигун, а також варіатор. Експерти повідомляють про те, що Toyota RAV4 дуже надійна, проте жвавої динаміки очікувати від неї не варто.
До недоліків відносять:
Лакофарбове покриття та пластикові елементи салону досить слабкі. У зв’язку з цим зовні з’являється чимало затертостей і подряпини, а оббивка салону зношується в найкоротші терміни.
Електроніка авто спрямована на заощадження варіатора, тому не дозволить буксувати, а акумулятор може сісти абсолютно будь-якої миті. З цієї причини не варто розраховувати на те, що кросовер вдасться використати на бездоріжжі.
500 тисяч буде достатньо для того, щоб придбати 5-річний Mazda CX-5 та пробігом до 100 тисяч кілометрів. Водій може знайти авто з автоматичною коробкою передач, а також дволітровим двигуном, розрахованим на 150 кінських сил. Якщо порівнювати цей варіант з вищеописаним, можна з’ясувати, що він більш надійний і набагато швидше.
CX-5 підійде для поїздок у поганих умовах, оскільки має високий рівень прохідності. Слід звернути увагу і на те, що машина має досить просторий салон і містке багажне відділення.
До можливих труднощів можна віднести:
Батарея, що відповідає за систему старту, виходить з ладу. Вона також впливає на прискорене зношування ременя приводу.
Для бензинових двигунів характерна наявність слабких котушок запалювання. Крім того, доведеться купувати оригінальні свічки запалювання, вартість яких є досить високою.
Автолюбитель може стати власником моделі, випущеної в 2015 році з пробігом близько 140 тисяч кілометрів. Потрібно врахувати той факт, що транспортний засіб є досить живучим, тому не надасть неприємностей новому власнику.
Слабкими місцями машини є:
Кутовий редуктор погано захищений від бруду та пилу, тому як профілактика його необхідно змащувати кожні 30 тисяч кілометрів. Інакше на автовласника чекає дорогий ремонт.
Переднім ступичним підшипникам складно прожити понад 70 тисяч кілометрів. Оригінальні деталі коштують досить дорого, але якісного замінника за меншою вартістю буде цілком достатньо. Передніх стойок вистачає не більше ніж на 100 тисяч кілометрів.
Таким чином, автоаматору не варто відразу ж купувати Дастер – навіть у новій версії його комплектація досить скромна. За таку ж суму вдасться придбати стару, але досить надійну машину. Один із трьох варіантів буде комфортний, незважаючи на те, що їм близько 5 років.
У щільному міському трафіку уникнути дорожньо-транспортних пригод буває майже неможливо. Навіть найдосвідченіші водії хоч раз…
27 червня на трасі Північної петлі Нюрбургринга був помічений прототип нового Audi RS5 2026 року,…
Італійський бренд Lamborghini анонсував дебют нового спортивного автомобіля, дизайн якого поки що ретельно приховується. Днями…
На боковинах шин іноді можна помітити кружечки або інші геометричні позначки різних кольорів - червоного,…
Найпопулярнішим кросовером Mazda залишається CX-5, який цього року отримає третє покоління. Однак у модельній гамі…
Відповідно до оновленої стратегії Skoda, найближчими роками на дорогах з’явиться все більше швидкісних електрокросоверів бренду.…
Leave a Comment