Skoda Octavia A5
Ці машини не дарма такі популярні в Україні. Найцікавішими будуть універсали, що випускалися з 2010 до 2012 року. Також непоганий автомобіль із кузовом ліфтбек. Octavia A5 має просторий салон і місткий багажник, при хорошому догляді машина може пройти без серйозного ремонту 200-250 тис. км. Добре зарекомендували себе простий атмосферний бензиновий двигун 1,6 та дизель на 1,9. З «мінусів» можна назвати можливі проблеми з ходовою та електрикою.
Peugeot 308
Цей автомобіль для тих, хто любить «французів» і віддає перевагу практичності. Peugeot 308 2013-2014 років випуску – найдешевший конкурент Volkswagen Golf. При виборі універсала невеликий зовні автомобіль порадує обсягом багажника. Машина має непогану керованість і комфортну підвіску. Найзручніший варіант – «ручка» з дизельним двигуном 1,6. “Автомат” краще не брати.
З «мінусів» — шкідлива електрика та електроніка. Можуть недовго служити амортизатори та стійки стабілізатора, а також котушки запалення, радіатор обігрівача.
Seat Leon
Чомусь в Україні машину 2012-2013 років зустрінеш рідко. Хоча це досить недорогий спосіб торкнутися технологій концерну VAG. Це надійний та комфортний автомобіль. Особливо добре вийшли дизелі. А ось DSG краще уникати, особливо при покупці авто з великим пробігом. Проблеми в Seat Leon можуть доставити хіба що стійки та втулки стабілізатора, амортизатори та кульові опори, різноманітні датчики.
Volkswagen Golf 6
Найбільш вдалим варіантом буде автомобіль 2011-2013 років випуску. Модель Golf VI хороша в кузовах хетчбек та універсал. Керованість цієї моделі еталонна, вона підходить як для любителів гострих відчуттів, так і для сімейних людей. Підвіска вдала, двигуни хороші як з механікою, так і з DSG. Але не варто купувати машину з пробігом понад 100-150 тис. км. Можна «потрапити» на недешевий ремонт DSG, заміну пружин підвіски, рульових тяг, сайлентблоків важелів та важелів підвіски, кульових опор, амортизаторів, ШРУСів, котушки запалення та ін.
Renault Megane
Машин цієї марки на дорогах України дуже багато. Вся справа у співвідношенні ціни та якості. За свої гроші Renault Megane 2013-2014 років пропонує вдалий, прийомистий та економічний дизельний мотор 1,5, а також комфортну підвіску. При цьому багатьом подобається зовнішній дизайн. Слабке місце авто – сажовий фільтр. А механічна коробка передач напрочуд менш живуча, ніж «автомат». Увага з часом може бути потрібна таким елементам ходової, як амортизатори, стійки стабілізатора, кульові опори, важелі підвіски. Також варто при покупці придивитися до опор двигуна, прокладки впускного колектора та головки блоку циліндрів, сальників колінвала та клапанів, датчиків ABS та тиску масла, термостату.
Leave a Comment