Китайська компанія GAC запустила на ринок повнопривідний кросовер GAC Aion LX Plus. Новинка відрізняється вражаючим запасом без підзарядки.
Про це повідомляє РБК-Україна Авто з посиланням на GizmoChina.
На даний момент китайський бренд продає вже п’ять електричних позашляховиків, останнім із яких став представлений у листопаді Aion LX Plus.
Модель запропонована у чотирьох комплектаціях на вибір. У топ-версії Performance, оснащеної батареєю ємністю 144,4 кВт*год, електричний позашляховик здатний проїхати на одному заряді акумуляторів 1008 кілометрів – згідно зі застарілим циклом NEDC, за сучасною методикою WLTC це число буде значно нижчим.
Проте автовиробник стверджує, що його позашляховик — найдальньобійніший серійний електромобіль у світі з рекордною щільністю енергії батареї 205 Вт*год/кг.
У рух GAC Aion LX Plus Performance наводиться парою електромоторів сумарною потужністю 734 кінські сили, що дозволяє позашляховику прискоритися до «сотні» всього за 2,9 секунди.
Крім того, система автономного водіння автомобіля включає три лазерні далекоміри RoboSense, а також в загальній складності 35 різних сенсорів.
Прайс кросовера-рекордсмена в Китаї починається з позначки 459 600 юанів (близько $72 тисячі). Конкуренцію новинці GAC складуть електричні кросовери місцевих брендів NIO, XPeng, а також американських Tesla та Lucid.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment