Китайська компанія GAC запустила на ринок повнопривідний кросовер GAC Aion LX Plus. Новинка відрізняється вражаючим запасом без підзарядки.
Про це повідомляє РБК-Україна Авто з посиланням на GizmoChina.
На даний момент китайський бренд продає вже п’ять електричних позашляховиків, останнім із яких став представлений у листопаді Aion LX Plus.
Модель запропонована у чотирьох комплектаціях на вибір. У топ-версії Performance, оснащеної батареєю ємністю 144,4 кВт*год, електричний позашляховик здатний проїхати на одному заряді акумуляторів 1008 кілометрів – згідно зі застарілим циклом NEDC, за сучасною методикою WLTC це число буде значно нижчим.
Проте автовиробник стверджує, що його позашляховик — найдальньобійніший серійний електромобіль у світі з рекордною щільністю енергії батареї 205 Вт*год/кг.
У рух GAC Aion LX Plus Performance наводиться парою електромоторів сумарною потужністю 734 кінські сили, що дозволяє позашляховику прискоритися до «сотні» всього за 2,9 секунди.
Крім того, система автономного водіння автомобіля включає три лазерні далекоміри RoboSense, а також в загальній складності 35 різних сенсорів.
Прайс кросовера-рекордсмена в Китаї починається з позначки 459 600 юанів (близько $72 тисячі). Конкуренцію новинці GAC складуть електричні кросовери місцевих брендів NIO, XPeng, а також американських Tesla та Lucid.
Олексій Білошицький, перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції, висловив думку, що штрафи за перевищення швидкості…
У Верховній Раді обговорюють підвищення штрафів за паркування на місцях, призначених для людей з інвалідністю.…
Уживаний BMW 3-Series покоління Е90 можна придбати у бюджеті 300 - 400 тисяч гривень, але…
Коли приходить міжсезоння, водіння стає справжнім випробуванням. Постійні перепади температур створюють ожеледицю, дороги вкриваються тонкою…
Нещодавнє дослідження Consumer Reports виявило, що витрати на обслуговування автомобіля можуть відрізнятися на десятки тисяч…
Mercedes-Benz запровадив нову технологію фарбування, яка поки що буде використовуватися лише в рамках програми персоналізації…
Leave a Comment