Китайська компанія GAC запустила на ринок повнопривідний кросовер GAC Aion LX Plus. Новинка відрізняється вражаючим запасом без підзарядки.
Про це повідомляє РБК-Україна Авто з посиланням на GizmoChina.
На даний момент китайський бренд продає вже п’ять електричних позашляховиків, останнім із яких став представлений у листопаді Aion LX Plus.
Модель запропонована у чотирьох комплектаціях на вибір. У топ-версії Performance, оснащеної батареєю ємністю 144,4 кВт*год, електричний позашляховик здатний проїхати на одному заряді акумуляторів 1008 кілометрів – згідно зі застарілим циклом NEDC, за сучасною методикою WLTC це число буде значно нижчим.
Проте автовиробник стверджує, що його позашляховик — найдальньобійніший серійний електромобіль у світі з рекордною щільністю енергії батареї 205 Вт*год/кг.
У рух GAC Aion LX Plus Performance наводиться парою електромоторів сумарною потужністю 734 кінські сили, що дозволяє позашляховику прискоритися до «сотні» всього за 2,9 секунди.
Крім того, система автономного водіння автомобіля включає три лазерні далекоміри RoboSense, а також в загальній складності 35 різних сенсорів.
Прайс кросовера-рекордсмена в Китаї починається з позначки 459 600 юанів (близько $72 тисячі). Конкуренцію новинці GAC складуть електричні кросовери місцевих брендів NIO, XPeng, а також американських Tesla та Lucid.
Компанія Nissan готує запуск нового бюджетного кросовера Kait, орієнтованого на ринки Південної Америки. Анонс моделі…
Стан ременя газорозподільного механізму (ГРМ) є одним із ключових факторів довговічності двигуна, тож будь-які порушення…
У 2026 році в Україні припинять дію податкові пільги на імпорт електромобілів, тож покупці знову…
У світовому автопромі все більше уваги приділяють досвіду китайських виробників, і навіть Tesla вчиться у…
Незважаючи на появу електричного хетчбека Renault Megane E-Tech Electric, французький виробник, схоже, не планує відмовлятися…
Експерти страхової компанії MotorEasy разом із порталом WhatCar проаналізували надійність автомобілів бізнес-класу і визначили моделі,…
Leave a Comment