Авто

Дорогі в обслуговуванні: ТОП-5 автомобілів, які розорять будь-кого

Share

Автомобільні експерти склали список машин, які дорогі в обслуговуванні вже одразу після сходу з конвеєра. Про це повідомляє профільний ресурс ” Автопортал “.

БМВ

Німецькі автомобілі на сьогоднішній день є одними з найдорожчих в обслуговуванні та утриманні. Експерти підрахували, що господарі BMW в середньому за 10 років витрачають на ТО майже 18 тисяч доларів. Найдорожче власникам «баварця» обходиться заміна ГРМ та демпферного шківа коленвала.

Mercedes-Benz

Фахівці підрахували, що в середньому за 10 років їхні господарі витрачають на ремонт та інші операції близько 13 000 доларів. Щорічні витрати таким чином становлять понад 1000 доларів. У вітчизняних СТО дорожче за щасливих власників Mercedes-Benz «влітає» заміна ГРМ, заміна впускного колектора разом з колектором, а також заміна гальмівної рідини. Вдарять по кишені та заміна гальмівних колодок, а також зміна салонних фільтрів.

Cadillac

За 10 років утримання, господарі автомобілів даного виробника спускають на ремонт та технічне обслуговування 12500 доларів. Найгірше справи щодо цін пов’язані із заміною гальмівних колодок. Б’є по кишені прискорена заміна свічок та гальмівної рідини.

Volvo

Ситуація з автомобілями Volvo з огляду на вартість технічного обслуговування багато в чому нагадує ситуацію з Cadillac. За 10 років власники цієї марки витрачають на ремонт близько 12 тисяч доларів. Болючі проблеми у марки з точки зору ціни ТО ті ж: свічки, гальмівні колодки, гальмівна рідина.

Audi

Ще одна досить витратна сім’я автомобілів користується при цьому популярністю в Україні. За всіх численних переваг, вартість ТО – це не та річ, якою може похвалитися марка Audi. В середньому вітчизняні автомобілісти витрачають на авто цього виробника не менше 12 000 доларів за 10 років експлуатації. Якщо вартість першого ТО може коштувати близько 10 000 гривень, то за наступні доведеться заплатити у кілька разів більше.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Volkswagen вирішив оснастити позашляховики Scout бензиновими моторами

Volkswagen переглянув свою стратегію розвитку електричних позашляховиків під суббрендом Scout. Спочатку планувалося, що всі нові…

18.02.2025

Nissan може перенести виробництво половини партії Rogue до Японії

Nissan розглядає перенесення до половини виробництва кросовера Rogue із американських заводів до Японії. Це рішення…

18.02.2025

Новий компактний кросовер Volkswagen помітили без камуфляжу

Фотошпигуни зафіксували Volkswagen Tera під час зимових тестів, і тепер можна повністю оцінити його дизайн.…

18.02.2025

Як обкатувати новий автомобіль, щоб продовжити його термін служби

Перші 5000 км визначають майбутню надійність та довговічність нового автомобіля, що зобов'язує до особливого підходу…

18.02.2025

Представлений новий Volvo XC60 з пневмопідвіскою та більш сучасною начинкою

Компанія Volvo оновила кросовер XC60, взявши за основу зміни, впроваджені у XC90. Автомобіль отримав нову…

18.02.2025

Toyota припиняє випуск популярних версій бестселера Corolla

Toyota Motor офіційно оголосила про завершення виробництва седана Corolla Axio E160 та універсала Corolla Fielder…

18.02.2025