Авто

Дорогі в обслуговуванні: ТОП-5 автомобілів, які розорять будь-кого

Share

Автомобільні експерти склали список машин, які дорогі в обслуговуванні вже одразу після сходу з конвеєра. Про це повідомляє профільний ресурс ” Автопортал “.

БМВ

Німецькі автомобілі на сьогоднішній день є одними з найдорожчих в обслуговуванні та утриманні. Експерти підрахували, що господарі BMW в середньому за 10 років витрачають на ТО майже 18 тисяч доларів. Найдорожче власникам «баварця» обходиться заміна ГРМ та демпферного шківа коленвала.

Mercedes-Benz

Фахівці підрахували, що в середньому за 10 років їхні господарі витрачають на ремонт та інші операції близько 13 000 доларів. Щорічні витрати таким чином становлять понад 1000 доларів. У вітчизняних СТО дорожче за щасливих власників Mercedes-Benz «влітає» заміна ГРМ, заміна впускного колектора разом з колектором, а також заміна гальмівної рідини. Вдарять по кишені та заміна гальмівних колодок, а також зміна салонних фільтрів.

Cadillac

За 10 років утримання, господарі автомобілів даного виробника спускають на ремонт та технічне обслуговування 12500 доларів. Найгірше справи щодо цін пов’язані із заміною гальмівних колодок. Б’є по кишені прискорена заміна свічок та гальмівної рідини.

Volvo

Ситуація з автомобілями Volvo з огляду на вартість технічного обслуговування багато в чому нагадує ситуацію з Cadillac. За 10 років власники цієї марки витрачають на ремонт близько 12 тисяч доларів. Болючі проблеми у марки з точки зору ціни ТО ті ж: свічки, гальмівні колодки, гальмівна рідина.

Audi

Ще одна досить витратна сім’я автомобілів користується при цьому популярністю в Україні. За всіх численних переваг, вартість ТО – це не та річ, якою може похвалитися марка Audi. В середньому вітчизняні автомобілісти витрачають на авто цього виробника не менше 12 000 доларів за 10 років експлуатації. Якщо вартість першого ТО може коштувати близько 10 000 гривень, то за наступні доведеться заплатити у кілька разів більше.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні заборонили мити та ремонтувати авто у громадських місцях

В Україні офіційно заборонено мити та ремонтувати автомобілі у громадських місцях, і за порушення цих…

14.06.2025

Оновлений хетчбек Cupra Born знову з’явився на тестах

Електричні VW ID.3 та Cupra Born не тільки мають спільну платформу, як і більшість моделей…

14.06.2025

Автопілот Tesla провалив тест безпеки з дитячим манекеном

Дві американські команди, які, судячи з усього, дуже роздратовані тим, як працює автопілот в електромобілях…

14.06.2025

Ford підтвердив перехід Escape на гібриди у старших комплектаціях

У 2026 модельному році частина версій Ford Escape перейде на гібридну силову установку за замовчуванням.…

14.06.2025

ТОП-10 двигунів Toyota, які здивували витривалістю

Toyota давно зарекомендувала себе як виробник неймовірно надійних автомобілів, і значну роль у цьому відіграють…

14.06.2025

Dacia Bigster на газу: реальний запас ходу перевищує заявлений

Минулої осені Dacia та Renault представили новий кросовер Bigster. Машина виявилася родичем бестселера Duster і…

14.06.2025