Volvo розширює модельний ряд електромобілів Volvo XC40

0
107

Варіант із одним двигуном стає початковим електромобілем лінійки Volvo. Тим часом версія з двома електромоторами подорожчала.

Лінійка Volvo XC40 Recharge 2022 – першого акумуляторно-електричного автомобіля шведського бренду – розширилася за рахунок випуску нового одномоторного варіанту. Таким чином, «точка входу» в повністю електричний модельний ряд невеликого позашляховика Volvo становить 72 990 доларів – на 4000 доларів нижче попередньої позначки для двомоторного варіанту, який був запущений минулого року.

Тим не менш, відповідно до позначення модельного року MY23, яке діє зараз, більш потужна двомоторна повнопривідна версія тепер коштує від 79 990 доларів – на 3000 доларів більше за стартову вартість, з додатковим обладнанням , що допомагає компенсувати зростання. Воно включає технологію світлодіодних фар Pixel , «екологічну» оббивку кабіни та нові колеса, у той час як усі моделі MY23 отримали перероблений передній бампер, безрамні ґрати радіатора, нові вставки в задній бампер та інший декор фар.

Новий одномоторний варіант з переднім приводом виробляє 231 л. потужності і 330 Нм моменту, що крутить, а також споживає енергію від літій-іонної акумуляторної батареї потужністю 69 кВт-год, що забезпечує запас ходу в 380 км, підтверджений WLTP. Це можна порівняти з двомоторною версією AWD, яка має електродвигун потужністю 204 к.с. на передній та задній осях загальною потужністю 408 л.с. 660 Нм, акумуляторна батарея на 78 кВт-год, що забезпечує запас ходу в 418 км.

Вихідна потужність одномоторного варіанта Volvo XC40 Recharge також трохи вища, ніж у більш доступного Polestar 2 вартістю від 59 900 доларів, який заснований на тій же платформі та видає 224 к.с. та 330 Нм у передньопривідній версії базового рівня. Polestar 2 початкового рівня також має меншу батарею на 64 кВт-год, але більший запас ходу на 440 км – і у формі з одним двигуном великої дальності вартістю від 64 900 доларів, який використовує батарею 78 кВт-год. і має ідентичну вихідну потужність 231 л. 330 Нм для переднього приводу. XC40 EV може проїхати до 540 км. без підзарядки.

Інші ключові особливості одномоторного варіанта XC40 включають 19-дюймові чорні легкосплавні диски з здвоєними спицями та алмазним огранюванням, світлодіодні фари Thor’s Hammer, паркувальну камеру, панорамний люк, підігрів рульового колеса, передніх та задніх сидінь, безключовий доступ, цифровий доступ, цифровий інформаційно-розважальну систему нового покоління (+ чотирирічна підписка на дані), бездротову зарядку смартфона, ексклюзивні однотонні та металеві відтінки кузова, п’ятирічну гарантію / необмежений кілометраж, а також план технічного обслуговування протягом трьох років / 100 000 км, включаючи щітки склоочисника, колодки та диски.

Volvo Car заявляє, що попит на її акумуляторно-електричний XC40 був безпрецедентним з моменту його запуску в серпні 2021 року, і що її портфель форвардних замовлень ніколи не був таким сильним.

“Впровадження одномоторного варіанту в 2022 році дозволить нам відповісти на цей надзвичайний попит навіть більш доступним суто електричним варіантом”, – сказав управляючий директор VCA Стівен Коннор. «Завдяки цьому введенню ми представили фантастичну пропозицію без шкоди для наших основних цінностей та безпеки».

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!