Mercedes-Benz презентував свій новий концепт EQXX

Презентація відбулася у рамках заходу CES 2022.

Час читання: 3 хв.
0

Як водиться останні кілька років, автовиробники охоче приїжджають не тільки на автосалони, а й на найбільшу у світі виставку споживчої електроніки CES 2022. Цього разу кілька автомобільних компаній відмовилися від фізичної участі в заході, але все одно представили свої новинки в рамках онлайн- трансляцій.

Винятком цього разу не стала компанія Mercedes-Benz, яка провела презентацію свого нового електричного прототипу EQXX. Згідно з опублікованими даними, новий Mercedes-Benz EQXX відрізняється наявністю сучасних технологій та передового дизайну як самого кузова, так і інтер’єру.

Реклама

Чи потрібно говорити, що зовні EQXX нагадує одночасно сучасні електричні автомобілі марки, а його задня частина відсилає нас до класичних суперкар 90-х років. Незважаючи на впізнаваність форм, електрокар отримав абсолютно нове оформлення передньої частини, яка тепер отримала «нахмурені» фари та світлодіодну смугу, що їх сполучає.

Повідомляється, що автомобіль побудований на новій архітектурі із застосуванням нових розробок у виробництві акумуляторів, які стали меншими і займають особливий відсік під підлогою електрокара. Крім цього 4-дверне купе оснащується рядом елементів, створених за допомогою технології 3D-друку, що сприятливо позначилося на масі автомобіля та його вартості. Зрозуміло, інтер’єр концепту був виконаний із екологічно чистих матеріалів, щоби менше шкодити навколишньому середовищу.

Якщо продовжувати говорити про технології, завдяки продуманій аеродинаміці, а також наявності сонячної панелі на даху, автомобіль може проїхати до 10 кілометрів на 1 кВт енергії, а загальний запас ходу EQXX становить 1 000 кілометрів. Зазначимо, що коефіцієнт аеродинамічного опору моделі становить лише 0,17! Завдяки всьому вищезгаданому, Mercedes-Benz EQXX називають «найефективнішим електрокаром на ринку».

Зрозуміло, інтер’єр автомобіля дуже нагадує салон серійної моделі EQS – тут такий же кермо і величезний екран, який поєднує в собі не тільки панель приладів, але і дисплей мультимедійної системи. Особливо у презентації зазначили, що в основу бортового комп’ютера та мультимедійної системи лягло найновіше ігрове «залізо».

Цікаво, що під час презентації нам нічого не розповіли про силову установку EQXX. Передбачається, що автомобіль рухається парою електромоторів із сумарною віддачею в 700 к.с. Чи варто говорити, що технології, використані при проектуванні електрокара, будуть використовуватись частково або повністю при виробництві серійних моделей, а сам концепт у серію ніколи не піде.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!