Іноді автомобілісти після покупки машини відчувають з тих чи інших причин розчарування. У США у новому звіті American Customer Satisfaction Index назвали бренди, від володіння автомобілями яких відчувають найбільше задоволення. Про це повідомляє портал today.ua .
Серед автомобілів для масового ринку перше місце в рейтингу American Customer Satisfaction Index зайняли автомобілі Honda – 82 бали зі 100.
На другому місці у цій категорії автомобілі Subaru (81), а на третьому – автомобілі Ram (80).
До десятки брендів масового ринку, від володіння автомобілями яких американці найбільше відчувають задоволення, увійшли також Hyundai (79), Mazda (79), Toyota (79), Dodge (78), Ford (78), GMC (78) та Nissan ( 78).
Серед автомобілів преміального сегмента перше місце у рейтингу American Customer Satisfaction Index зайняли моделі BMW – 81 бал зі 100.
Також до десятки найкращих у цій категорії увійшли Lexus (81), Audi (80), Tesla (80), Mercedes-Benz (78), Cadillac (77), Volvo (77), Acura (76), Lincoln (76) та Infiniti (75).
Із загальним балом 82 лідирує Honda (на 4 бали більше ніж у 2020 році) серед усіх автовиробників, незалежно від сегмента. По 81 балу набрали Subaru, BMW та Lexus, що також є високим результатом.
Внизу цього рейтингу опинилися Mitsubishi, у якого 71 бал (-8% порівняно з минулим роком) та Chrysler – 70 балів (-4%).
Водії часто сперечаються про те, який антифриз вибрати – червоний, зелений, жовтий чи будь-який інший.…
Щороку японські страховики публікують оновлені дані про викрадення автомобілів, і статистика 2024 року знову виявилася…
BMW всерйоз націлена на сегмент справжніх позашляховиків. Компанія розглядає запуск окремої лінійки моделей з підвищеною…
Французьке видання L'Argus перевірило понад 80 електромобілів, протестувавши їх запас ходу під час руху швидкісними…
Універсали підвищеної прохідності поступово йдуть із ринку. Один із таких прикладів Subaru Outback, який у…
Інженери Toyota Gosei розробили технологію, що дозволяє світлу проходити крізь пофарбовані пластикові поверхні, відкриваючи нові…
Leave a Comment