Часто ламаються: назвали 5 б/у авто, які не варто купувати

Виділили найненадійніші машини серед бестселерів вторинного ринку.

0
226

Під час вибору вживаного автомобіля віддають перевагу, в основному, найпоширенішим моделям. Потенційний покупець думає, що це говорить про їхню надійність. Проте це завжди так. Навіть при виборі популярних машин можна зіткнутися із неприємними нюансами, передають Novyny.LIVE .

Список найненадійніших машин серед бестселерів вторинного ринку:

Alfa Romeo 147

Ця модель авто не виробляється з 2010 року, але досі зустрічається серед найбільш продаваних. Головне, на що варто звернути увагу при огляді, це: кульові опори, глушник та масложер. Через 7 років експлуатації навіть при щадному режимі зношування кульових може бути до 90%, вихлопна – наскрізь проржавіти, а масло – фонтанувати з кожної щілини. А якщо попередній власник не змінював регулярно ремінь ГРМ і водяну помпу, проблем варто очікувати ще більше: від повного зношування зчеплення і руйнування головки блоку у 2.0 Twin Spark, до кнопок управління, що вилітають, скрипів, глюків мультимедіа-системи і постійно миготливих лампочок подушок безпеки.

FIAT Doblo

Компактний «каблучок» може виявитися не таким надійним, як здається. Особливо якщо попередній власник не стежив за авто як слід. Серед поширених проблем бензинових моделей – швидке коксування мотора через погане паливо, прокладка ГБЦ, що прогорає, що виходить з ладу водяний насос. У дизелів мінусів менше, але потрібно регулярно обслуговувати або змінювати турбокомпресор. Також у всіх FIAT Doblo схильні виходити з ладу інжектор та паливний насос. Трансмісія також не найстійкіша.

Renault Megane 2

Вже через 5-7 років безперервної роботи машина може обійтися при ремонті чи не вдвічі дорожче, ніж вартість покупки. Так, кузов оцинкований, але внутрішні деталі за цей час іноді встигають повністю згнити. Другий неприємний сюрприз криється в електроніці: може глючити світло та замикати проводку. Також у цих машин не найнадійніші двигуни. Бензинові – страждають швидким закоксуванням, течією прокладки ГБЦ, поганим стартером і паливним насосом. Дизеліні не відрізняються надійністю турбіни та каталізатора. Генератор також часто виходить з ладу. Тож дуже старі машини краще не брати.

Mazda RX-8

Якщо машина не привезена з Європи, то MazdaRX-8 перед покупкою варто ретельно оглянути. Адже через 3-5 років експлуатації проблеми починає доставляти роторний двигун. Двокамерний «Ванкель» об’ємом 1,3 літра має малий моторесурс і його заміна аналогом коштує чимало, а установка контрактного малооб’ємного мотора перетворить бойового коня на лінивого повільного коня.

Ford Ka

Через вже 3 роки у недбалого господаря машина часто-густо покриється осередками корозії. Пружини передньої осі, що просіли, зношені фрикційні накладки зчеплення, гальмівні диски – можуть дуже засмутити. Особливо, якщо це зустрічається при пробігу 35 тис. км. Але двигуни показали себе надійними.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!