Експерт зазначив, що у концерну Volkswagen AG масложором відрізнялися бензинові мотори лінійки ЕА888 об’ємом 1,8 (випускався до 2015 року) та 2,0 літра. Особливо це стосується агрегатів другого покоління 1.8 TSI і 2.0 TSI , які встановлювалися на моделі німецького концерну з 2008 по 2011 роки.
Виробник встановив для цих моторів норму витрати оливи півлітра на одну тисячу кілометрів пробігу, і жоден дилер не прийме претензію, якщо ваш автомобіль під’їдає масло в таких кількостях.
Мотори лінійки ЕА888 встановлювалися та встановлюються на такі кросовери:
При цьому варто відзначити, що двигуни лінійки ЕА888 ставилися не тільки на кросовери концерну. Ними оснащували також седани, хетчбеки та ліфтбеки. Звичайно, фольксвагенівський мотор – не єдиний, який “грішить” масложором. Схожі проблеми спостерігаються у багатьох інших виробників: BMW , Subaru , LADA і т.д.
Ferrari готує прем'єру суперкара із 12-циліндровим двигуном. У короткому відео, опублікованому в офіційному YouTube-каналі італійської…
Завод спецтехніки «Техкомплект» продовжує постачання таких затребуваних на вітчизняному ринку сьогодні аварійно-ремонтних майстерень. Днями було…
Tesla залишили кілька керівників мережі швидкої зарядки Supercharger. Внаслідок реструктуризації корпорацію залишила голова підрозділу Ребекка…
Американець розбив об стіну McLaren Senna вартістю 1,3 мільйона доларів. Інцидент стався на бульварі Вентура…
У відповідь на зростання попиту на електромобілі Mercedes-Benz оголосив про значне зниження стартової ціни на…
Tesla Cybertruck став одним із найбільш значних запусків в автомобільній індустрії США минулого року, не…
Leave a Comment