Експерт зазначив, що у концерну Volkswagen AG масложором відрізнялися бензинові мотори лінійки ЕА888 об’ємом 1,8 (випускався до 2015 року) та 2,0 літра. Особливо це стосується агрегатів другого покоління 1.8 TSI і 2.0 TSI , які встановлювалися на моделі німецького концерну з 2008 по 2011 роки.
Виробник встановив для цих моторів норму витрати оливи півлітра на одну тисячу кілометрів пробігу, і жоден дилер не прийме претензію, якщо ваш автомобіль під’їдає масло в таких кількостях.
Мотори лінійки ЕА888 встановлювалися та встановлюються на такі кросовери:
При цьому варто відзначити, що двигуни лінійки ЕА888 ставилися не тільки на кросовери концерну. Ними оснащували також седани, хетчбеки та ліфтбеки. Звичайно, фольксвагенівський мотор – не єдиний, який “грішить” масложором. Схожі проблеми спостерігаються у багатьох інших виробників: BMW , Subaru , LADA і т.д.
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Leave a Comment