Експерт зазначив, що у концерну Volkswagen AG масложором відрізнялися бензинові мотори лінійки ЕА888 об’ємом 1,8 (випускався до 2015 року) та 2,0 літра. Особливо це стосується агрегатів другого покоління 1.8 TSI і 2.0 TSI , які встановлювалися на моделі німецького концерну з 2008 по 2011 роки.
Виробник встановив для цих моторів норму витрати оливи півлітра на одну тисячу кілометрів пробігу, і жоден дилер не прийме претензію, якщо ваш автомобіль під’їдає масло в таких кількостях.
Мотори лінійки ЕА888 встановлювалися та встановлюються на такі кросовери:
При цьому варто відзначити, що двигуни лінійки ЕА888 ставилися не тільки на кросовери концерну. Ними оснащували також седани, хетчбеки та ліфтбеки. Звичайно, фольксвагенівський мотор – не єдиний, який “грішить” масложором. Схожі проблеми спостерігаються у багатьох інших виробників: BMW , Subaru , LADA і т.д.
Процес електрифікації модельних рядів великих світових автовиробників рухається семимильними кроками. Навіть незважаючи на падіння інтересу…
Часи, коли двигуни могли спокійно відпрацювати мільйон кілометрів без капітального ремонту, давно минули. Хоча, чесно…
В Україні може бути введено новий значний штраф для автовласників. Законопроект № 10216 вже подано…
BMW продовжує трансформувати свій підхід до дизайну автомобілів, стираючи межі між моделями з двигунами внутрішнього…
Мешканці Києва все частіше зустрічають незвичайних гостей на вулицях – диких зайців, які, завдяки м'якій…
Tesla Model Y Juniper у версії Performance уперше був помічений на дорогах Каліфорнії. Прототип, пофарбований…
Leave a Comment