На авторозбірці винахіднику вдалося придбати батарею Tesla, досконально вивчити її конструкцію, а потім, використовуючи в якості вихідного матеріалу батареї Tesla, Nissan Leaf і BMW i3, Олександр створив власну батарею для електрокара. Деякі комплектуючі винахідник замовляв на заводах Харкова.
Три з половиною роки і 50 тисяч доларів довелося витратити Олександру Ціхмістро для створення власної акумуляторної батареї. Батарея харківського винахідника заряджається всього за 20 хвилин, в той час, коли для зарядки батареї Tesla потрібно 75 хвилин. Крім того, Олександр оснастив батарею системою пожежогасіння та опцією рекуперації, при якій енергія гальмування автомобіля використовується для підзарядки акумулятора.
Олександр Ціхмістро зареєстрував два патенти: на винахід і на дослідну модель. Винахідник стверджує, що міг би встановити на Nissan Leaf свою батарею, але це вимагає занадто багато часу і фінансових витрат, тому він сподівається, що його розробкою зацікавляться в Україні і батарею встановлюватимуть на вітчизняні електромобілі.
Олександр не проти продати ліцензію на виготовлення батареї на два-три роки закордонним компаніям, тим більше, що іноземні інвестори вже висловлювали свою зацікавленість. За підрахунками Ціхмістро, серійний екземпляр батареї потужністю 24 кВт буде коштувати близько 6 тисяч доларів.
Leave a Comment