У цьому випадку мова піде про «найобезбашеніші» кросовери, які можна купити сьогодні – про супер-SUV. Що це за такий клас? Що ж, грубо кажучи, береться якась стандартна модель кросовера, як правило автомобіль преміум- або люкс-категорії, і на нього встановлюється дуже потужний двигун зі спорткарів. Після цього інженерам приходиться витрачати дні і ночі на налаштування шасі, щоби побороти закони фізики і змусити велике авто їздити прийнятно на високих швидкостях. Такий рецепт!
Британські працівники з видання AutoCar зібрали список із 8 найкращих пропозицій у даному, зовсім не дешевому, сегменті автомобільного ринку. Ми у uamotors готові ввести вас у курс справи.
1. Jaguar F-Pace SVR
Ягуар F-Pace SVR — це супер-кросовер для тих, хто хоче, щоб автомобіль використовувався як під час офісних поїздок, так і для доручень у вихідні дні. Його лютий 5,0-літровий V8 з наддувом надає йому всю швидкість і напористість, які тільки можна бажати для автомобіля такого розміру. Керованість надзвичайна, тяга люта; При цьому практичний салон та багажник, а також досить вдале налаштування шасі також роблять його автомобілем, який добре підходить до реального світу, тобто навіть на кожен день.
2. Range Rover Sport SVR
На відміну від усіх інших фігурантів у списку, Рейндж Ровер Спорт є єдиним справжнім позашляховиком. Немає кращого кандидата, який поєднує в собі таку динаміку, якості позашляховика та відчуття розкош всередині. Для когось його кричуща неекономність, вага та надлишок в усьому є надто очевидними спірними факторами. Для інших, навпаки, поєднання всього в одному це ознака ідеального вибору.
3. Porsche Macan Turbo
Порше Макан Турбо з пневматичною підвіскою в стандартній комплектації має більш поважний вигляд на автомагістралях, ніж якийсь супер-хетчбек із аналогічними характеристиками. Він не такий практичний, як багато автомобілів у цьому списку, але, зате незрівнянно більш вражаючий на дорозі чи треці, ніж більшість. Налаштування шасі, керування та прискорення тут геніальні.
4. Alfa Romeo Stelvio QV
Альфа Ромео Stelvio — це без жодного перебільшення один із найгостріших, найпривабливіших кросоерів, які зараз продаються. Оновлення в 2020 році допомогло усунути деякі неякісні матеріали в салоні, а станом на зараз це все ще один з найшвидших супер-SUV, які можна купити за досить подібну суму – близько сотні тисяч євро. Як і раніше, це також один з найбільш безкомпромісних представників свого класу, коли мова заходить про витонченість їзди та щоденне використання.
5. Porsche Cayenne Turbo
Це найшвидший, у дійсному розумінні, кросовер, який ви можете купити. Завдяки відмінній оглядовості та надзвичайно ефективному шасі Cayenne Turbo може пересувати землю від точки до точки (за будь-якої погоди) швидше, ніж більшість автомобілів. Що там казати, Каєнн Турбо це класика жанру, як «позашляховик класу люкс» може поводитися на дорозі, немов спорткар. Всередині вас очікуватиме повний набір опцій та розкоші, хоча за багато чого прийдеться окремо доплачувати.
6. Audi SQ7
Ще недавно головним козирем SQ7 був його 4,0-літровий дизельний V8 з подвійним турбонаддувом, силовий агрегат, який надав SQ7 не лише феноменальну швидкість, але й розумну паливну ефективність – принаймні в контексті інших автомобілів у цьому списку. І хоча новий бензиновий V8 сам по собі може бути прекрасним двигуном, він не такий харизматичний, як старий дизельний. З огляду на розміри Ауді, машина також добре керується – хоча не може зрівнятися з такими, як Porsche, Alfa Romeo чи Jaguar за відвертістю залучення водія.
7. Mercedes-Benz GLC63S AMG
GLC 63 AMG у версії S наповнений суперовою якістю салону, яку ви очікуєте від автомобіля Mercedes-Benz, а також перевершує самого (!) Porsche Macan Turbo за прискоренням до 100 км/год на півсекунди – хоча він не може зрівнятися з загальними динамічними здібностями Порше. Тим не менш, факту збереження потужного бензинового V8 в середньорозмінному супер-кросовері, тоді коли всі конкуренти перейшли на шестициліндрові агрегати (крім Ягуара з його 5.0-літовим монстром), буде достатньо, щоб привернути увагу до GLC 63 AMG.
8. BMW X3 M
Використовуючи сталеву підвіску з фіксованою висотою, а не пневматичну, і прагнучи створити динамічну ідентичність до седану БМВ M3, а не до розкішних кросоверів на будь-який випадок життя, супер-кросовер БМВ Х3 М (як і його купе-подібна версія Х4 М) є більш надійною альтернативою деяким вищезгаданим автомобілям. Надзвичайно точна їзда, рядні шестициліндрові агрегати, які, здається, відчайдушно прагнуть повернути деяку спортивну довіру до того, що багато хто вважав би приреченою спробою, – це все дає на клас меншому брату Х5-го М свій особливий характер.