Виробництво нових компактвен Toyota вже стартувало на спільному підприємстві Toyota-Astra Motor, розташованому в Індонезії.
Однооб’ємник Toyota Avanza – це один із найпопулярніших автомобілів на території Південно-Східної Азії. Тепер дебютувала машина третього покоління. І вона разюче виділяється на тлі колишніх моделей. Незмінним залишився лише форм-фактор автомобіля: це компактний і простий однооб’ємник з орними бічними дверима, а також трьома рядами крісел. Але якщо раніше Toyota Avanza була уніфікована з моделлю Daihatsu Terios і мала рамну конструкцію, то тепер ця спорідненість втрачена. В основі новинки знаходиться модульна архітектура DNGA , тобто різновид платформи TNGA для простих і дешевих авто.
Кузов у Toyota Avanza – тепер несучий, мотор розгорнуть поперек, колеса, що ведуть, у машини не задні, а передні. Дорожній просвіт моделі становить 195 або 205 мм в залежності від модифікації. Колеса можуть бути діаметром 15 або 16 дюймів, а фари – виключно світлодіодні.
Модель Toyota Avanza стала помітно більшою. Навіть колісна база розтягнулася на 95 мм (до 2750 мм). Довжина машини збільшилася на 205 мм (до 4395 мм), а ширина – на 70 мм (до 1730 мм). При цьому відмова від рамної конструкції дозволила зменшити висоту на 30 мм (до 1665 мм у базової модифікації).
У гамі нової Toyota Avanza передбачені два бензинові атмосферні мотори. Двигун 1.3 (98 к.с.) поєднується лише з 5-ступінчастою МКПП, але цей тандем ставлять лише на автомобілі у базовій комплектації. Іншим версіям належить силовий агрегат 1.5 (106 к.с.), який оснащується як «механікою», так і варіатором.
Початкова версія Toyota Avanza має 2 подушки безпеки, систему стабілізації, кондиціонер та медіасистему з 7-дюймовим екраном. Серед опцій присутні бічні подушки і «фіранки» безпеки, збільшений до 9 дюймів дисплей мультимедійки, камера заднього огляду, технологія безключового доступу, а також фірмовий комплекс Toyota Safety Sense, який включає системи автоматичного гальмування, а також контролю сліпих зон.
Одночасно з базовою моделлю Avanza дебютувала люкс-версія Toyota Veloz , причому тепер вона має формальний статус окремої моделі. Остання відрізняється більш агресивним екстер’єром та збільшеною до 4475 мм габаритною довжиною, а колісні диски можуть бути діаметром 16 чи 17 дюймів. Двигун 1.5 (106 к.с.) безальтернативний, а на задній осі такої машини знаходяться дискові гальма.
Інтер’єр у версії Toyota Veloz оформлений багатшим: він має комбіновану оббивку сидінь, якісніший пластик, масивніший центральний тунель і контурне підсвічування. Гальмо стоянки у такого автомобіля — з електричним приводом, а з оснащення є клімат-контроль, віртуальні прилади, а також окремий дисплей для задніх пасажирів. Виробництво нових компактвенів марки Toyota вже стартувало на спільному підприємстві Toyota-Astra Motor , розташованому в Індонезії.
Керування автомобілем у стані сп'яніння є одним із найсерйозніших порушень у сфері дорожнього руху та…
Автоексперти недаремно називають десятирічний вік справжнім "тестом на витривалість". Пробіги у 150-200 тисяч кілометрів, зношені…
Багато автолюбителів замислюються над тим, як збільшити кліренс свого автомобіля. Звісно, мова не про власників…
Поточне покоління Mazda 3 дебютувало шість років тому і з тих пір майже не зазнавало…
На дорогах водії часто користуються різними жестами, щоб обмінюватися інформацією, уникати непорозумінь і підтримувати порядок…
Компанія Volkswagen активно працює над створенням третього покоління популярного сімейства Crafter. Виробник уже підтвердив, що…
Leave a Comment