Виробництво нових компактвен Toyota вже стартувало на спільному підприємстві Toyota-Astra Motor, розташованому в Індонезії.
Однооб’ємник Toyota Avanza – це один із найпопулярніших автомобілів на території Південно-Східної Азії. Тепер дебютувала машина третього покоління. І вона разюче виділяється на тлі колишніх моделей. Незмінним залишився лише форм-фактор автомобіля: це компактний і простий однооб’ємник з орними бічними дверима, а також трьома рядами крісел. Але якщо раніше Toyota Avanza була уніфікована з моделлю Daihatsu Terios і мала рамну конструкцію, то тепер ця спорідненість втрачена. В основі новинки знаходиться модульна архітектура DNGA , тобто різновид платформи TNGA для простих і дешевих авто.
Кузов у Toyota Avanza – тепер несучий, мотор розгорнуть поперек, колеса, що ведуть, у машини не задні, а передні. Дорожній просвіт моделі становить 195 або 205 мм в залежності від модифікації. Колеса можуть бути діаметром 15 або 16 дюймів, а фари – виключно світлодіодні.
Модель Toyota Avanza стала помітно більшою. Навіть колісна база розтягнулася на 95 мм (до 2750 мм). Довжина машини збільшилася на 205 мм (до 4395 мм), а ширина – на 70 мм (до 1730 мм). При цьому відмова від рамної конструкції дозволила зменшити висоту на 30 мм (до 1665 мм у базової модифікації).
У гамі нової Toyota Avanza передбачені два бензинові атмосферні мотори. Двигун 1.3 (98 к.с.) поєднується лише з 5-ступінчастою МКПП, але цей тандем ставлять лише на автомобілі у базовій комплектації. Іншим версіям належить силовий агрегат 1.5 (106 к.с.), який оснащується як «механікою», так і варіатором.
Початкова версія Toyota Avanza має 2 подушки безпеки, систему стабілізації, кондиціонер та медіасистему з 7-дюймовим екраном. Серед опцій присутні бічні подушки і «фіранки» безпеки, збільшений до 9 дюймів дисплей мультимедійки, камера заднього огляду, технологія безключового доступу, а також фірмовий комплекс Toyota Safety Sense, який включає системи автоматичного гальмування, а також контролю сліпих зон.
Одночасно з базовою моделлю Avanza дебютувала люкс-версія Toyota Veloz , причому тепер вона має формальний статус окремої моделі. Остання відрізняється більш агресивним екстер’єром та збільшеною до 4475 мм габаритною довжиною, а колісні диски можуть бути діаметром 16 чи 17 дюймів. Двигун 1.5 (106 к.с.) безальтернативний, а на задній осі такої машини знаходяться дискові гальма.
Інтер’єр у версії Toyota Veloz оформлений багатшим: він має комбіновану оббивку сидінь, якісніший пластик, масивніший центральний тунель і контурне підсвічування. Гальмо стоянки у такого автомобіля — з електричним приводом, а з оснащення є клімат-контроль, віртуальні прилади, а також окремий дисплей для задніх пасажирів. Виробництво нових компактвенів марки Toyota вже стартувало на спільному підприємстві Toyota-Astra Motor , розташованому в Індонезії.
В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…
Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…
Компанія BMW активно працює над новим поколінням свого бестселера X5, який очолює рейтинг продажів преміальних…
Останніми роками Toyota обирає обережний підхід до оновлення своїх популярних моделей. Нові версії RAV4 і…
Попри активне використання автоматичних камер, протоколи поліції досі відіграють значну роль, і водії іноді стають…
Mercedes-Benz запускає нову еру у дизайні: електричні та бензинові версії моделей тепер майже не відрізнятимуться…
Leave a Comment