Авто

Презентовано новий електромобіль Volkswagen. Чи з’явиться він в Україні

Volkswagen презентував черговий електромобіль – кросовер ID.5. Це вже третя новинка німецької компанії, побудована на новій платформі, яку розробляли спеціально для електрокарів.

До цього німці вже продемонстрували також хтебчек ID.3 та маленький кросовер ID.4.

Volkswagen ID.5 отримав кузов, стилізований під купе, на кшталт BMW X6. Новинка матиме декілька силових установок, а також спеціальну версію – GTX.

Ціни Volkswagen поки що не оголосив. Але навряд чи кросовер можна буде назвати бюджетним. Скоріш за все, вартість ID.5 стартуватиме від 40-45 тис. євро.

Чи продаватиметься електричний кросовер в Україні – питання відкрите. Однак можна припустити, що найближчим часом офіційного дебюту Volkswagen ID.5 в українських автосалонах очікувати не варто.

Німці не поспішають тішити українців своїми електромобілями. До сьогодні жодну з електричних моделей не було офіційно представлено українським покупцям.

Що відомо про Volkswagen ID.5

Базовий ID.5 має електричний мотор потужністю 174 кінські сили. Такий електрокар розганяється до 100 кілометрів на годину за 10,4 секунди. А його максимальна швидкість становить 160 кілометрів на годину.

У середній версії віддача силового агрегату збільшена до 204 кінських сил. А розгін до сотні займає 8,4 секунди.

Топовий ID.5 – з індексом GTX – доступний з 299-сильною установкою: перші 100 кілометрів на годину він набирає за 6,3 секунд, а обмежувач максимальної швидкості знаходиться на позначці 180 кілометрів на годину.

Запас ходу за циклом WLTP:

  • з переднім приводом – 520 кілометрів;
  • з повним приводом – 480 кілометрів.

Оснащення

Вже на початковому рівні електрокар оснащується 5,3-дюймовою цифровою панеллю приладів і 12-дюймовим екраном мультимедійної системи.

У список оснащення включені:

  • проекційний дисплей;
  • голосове керування;
  • оновлення програмного забезпечення через «повітря»;
  • автопілот та асистент для паркування.

GTX-версія доповнена системою вибору режимів руху з п’ятьма налаштуваннями та матричними фарами.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Renault оголосив ціни на новий Clio з бензиновим та гібридним двигунами

Renault оголосила ціни на нове покоління Clio, яке незабаром надійде в продаж у Європі. Модель…

25.11.2025

Штраф за аварійку при зупинці автомобіля поліцією

Багато водіїв отримують штрафи за те, що не увімкнули аварійну сигналізацію під час зупинки. Поліцейські…

25.11.2025

Чи потрібно ставити машину на ручник узимку

Зима вступила у свої права: ще вчора на асфальті блищала вода, а сьогодні під ногами…

25.11.2025

Експерти розкрили, чому системи допомоги водієві небезпечні у негоду

Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…

25.11.2025

Toyota RAV4 стала найчастіше викрадним авто Канади у 2024 році

Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…

25.11.2025

Volkswagen, Skoda та Toyota очолюють продажі авто в Європі

У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…

25.11.2025