Авто

Презентовано новий електромобіль Volkswagen. Чи з’явиться він в Україні

Volkswagen презентував черговий електромобіль – кросовер ID.5. Це вже третя новинка німецької компанії, побудована на новій платформі, яку розробляли спеціально для електрокарів.

До цього німці вже продемонстрували також хтебчек ID.3 та маленький кросовер ID.4.

Volkswagen ID.5 отримав кузов, стилізований під купе, на кшталт BMW X6. Новинка матиме декілька силових установок, а також спеціальну версію – GTX.

Ціни Volkswagen поки що не оголосив. Але навряд чи кросовер можна буде назвати бюджетним. Скоріш за все, вартість ID.5 стартуватиме від 40-45 тис. євро.

Чи продаватиметься електричний кросовер в Україні – питання відкрите. Однак можна припустити, що найближчим часом офіційного дебюту Volkswagen ID.5 в українських автосалонах очікувати не варто.

Німці не поспішають тішити українців своїми електромобілями. До сьогодні жодну з електричних моделей не було офіційно представлено українським покупцям.

Що відомо про Volkswagen ID.5

Базовий ID.5 має електричний мотор потужністю 174 кінські сили. Такий електрокар розганяється до 100 кілометрів на годину за 10,4 секунди. А його максимальна швидкість становить 160 кілометрів на годину.

У середній версії віддача силового агрегату збільшена до 204 кінських сил. А розгін до сотні займає 8,4 секунди.

Топовий ID.5 – з індексом GTX – доступний з 299-сильною установкою: перші 100 кілометрів на годину він набирає за 6,3 секунд, а обмежувач максимальної швидкості знаходиться на позначці 180 кілометрів на годину.

Запас ходу за циклом WLTP:

  • з переднім приводом – 520 кілометрів;
  • з повним приводом – 480 кілометрів.

Оснащення

Вже на початковому рівні електрокар оснащується 5,3-дюймовою цифровою панеллю приладів і 12-дюймовим екраном мультимедійної системи.

У список оснащення включені:

  • проекційний дисплей;
  • голосове керування;
  • оновлення програмного забезпечення через «повітря»;
  • автопілот та асистент для паркування.

GTX-версія доповнена системою вибору режимів руху з п’ятьма налаштуваннями та матричними фарами.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Топ-5 надійних японських кросоверів за 20 тис доларів, які легко проходять 300 тисяч км

Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…

15.12.2025

Toyota готує розширення модельного ряду електричних SUV

Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…

15.12.2025

Названо найпоширеніші помилки на практичному іспиті ТСЦ МВС

Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…

15.12.2025

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025