Categories: Авто

Коли підуть в минуле двигуни внутрішнього згоряння?

Share

Світ рухається в бік поступової відмови від автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння і переходу на транспортні засоби з нульовим рівнем викидів – Zero Emission Vehicles (ZEV). Повністю заборонити авто з традиційними бензиновими і дизельними моторами країни-члени ZEV мають намір до 2050 року, пише AUTO-Consulting.

До цих країн належать Німеччина, Велика Британія, Нідерланди, Норвегія, канадський Квебек і 8 штатів США, серед яких Каліфорнія. Плани переходу на “зелений” транспорт є у окремих європейських столиць, держав, регіонів.

Так, Париж до 2024 року відмовиться від дизельних автомобілів, а до 2030-го – від бензинових. До цього ж року Мадрид і Мехіко заборонять в’їзд транспортних засобів з дизельними двигунами, в той час як в Індії та Німеччини перестануть реєструвати машини з ДВЗ.

Уряд Нідерландів пообіцяв, що до 2030-го в державі можна буде продавати тільки авто з нульовим рівнем викидів. До 2040-го року до «відмовників» приєднаються Велика Британія та американський штат Каліфорнія.

В Україні до 2025 року 20% всього транспорту у Львові будуть електромобілями, про що днями заявила львівська міськрада. Це поки єдине українське місто, готове до експлуатації EV. У публічному доступі знаходиться 16 зарядних станцій і ще 23 використовуються на комерційній основі.

Цікаво, що в Німеччині навіть система державної підтримки (видача 7 тис. євро на покупку електрокара) не допомогла поки пересадити громадян на екологічно чисті види транспорту, але уряд не впадає у відчай. Замість очікуваного мільйона німці купили лише 7 тис. таких автомобілів.

Своя програма електрифікації є навіть у Казахстану. Тут збираються побудувати 500 станцій швидкої зарядки, а покупці електромобілів отримають підйомні в 5 тис. доларів і пільгове кредитування покупки, плюс безкоштовне паркування та можливість їздити на електрокарах по смугах для громадського транспорту.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названі основні правила безпеки на зимових дорогах

Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…

23.02.2025

Skoda Space готують до дебюту: електромобіль тестують у морозних умовах

Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…

23.02.2025

Автомеханік розповів, навіщо потрібні робот та варіатор, якщо є автомат

Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…

23.02.2025

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025