Categories: Авто

Коли підуть в минуле двигуни внутрішнього згоряння?

Share

Світ рухається в бік поступової відмови від автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння і переходу на транспортні засоби з нульовим рівнем викидів – Zero Emission Vehicles (ZEV). Повністю заборонити авто з традиційними бензиновими і дизельними моторами країни-члени ZEV мають намір до 2050 року, пише AUTO-Consulting.

До цих країн належать Німеччина, Велика Британія, Нідерланди, Норвегія, канадський Квебек і 8 штатів США, серед яких Каліфорнія. Плани переходу на “зелений” транспорт є у окремих європейських столиць, держав, регіонів.

Так, Париж до 2024 року відмовиться від дизельних автомобілів, а до 2030-го – від бензинових. До цього ж року Мадрид і Мехіко заборонять в’їзд транспортних засобів з дизельними двигунами, в той час як в Індії та Німеччини перестануть реєструвати машини з ДВЗ.

Уряд Нідерландів пообіцяв, що до 2030-го в державі можна буде продавати тільки авто з нульовим рівнем викидів. До 2040-го року до «відмовників» приєднаються Велика Британія та американський штат Каліфорнія.

В Україні до 2025 року 20% всього транспорту у Львові будуть електромобілями, про що днями заявила львівська міськрада. Це поки єдине українське місто, готове до експлуатації EV. У публічному доступі знаходиться 16 зарядних станцій і ще 23 використовуються на комерційній основі.

Цікаво, що в Німеччині навіть система державної підтримки (видача 7 тис. євро на покупку електрокара) не допомогла поки пересадити громадян на екологічно чисті види транспорту, але уряд не впадає у відчай. Замість очікуваного мільйона німці купили лише 7 тис. таких автомобілів.

Своя програма електрифікації є навіть у Казахстану. Тут збираються побудувати 500 станцій швидкої зарядки, а покупці електромобілів отримають підйомні в 5 тис. доларів і пільгове кредитування покупки, плюс безкоштовне паркування та можливість їздити на електрокарах по смугах для громадського транспорту.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

KIA розпочала тести свого нового електрофургона (ФОТО)

Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…

18.01.2025

Mercedes-AMG втрачає шанувальників V8 під час переходу на електромобілі

Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…

18.01.2025

Які ліки заборонено приймати перед керуванням авто

Безпека за кермом – це не тільки про знання правил дорожнього руху, але й про…

18.01.2025

Skoda представила повнопривідну версію Octavia 2025

Skoda зробила важливий крок, повертаючи систему повного приводу 4x4 до оновленого Octavia 2025 року .…

18.01.2025

Honda вимагає припинення партнерства між Nissan та Renault

Honda зажадала розриву зв'язків між Nissan та Renault. Bloomberg стверджує: японська компанія стурбована можливим потраплянням…

18.01.2025

Названо найпоширеніші проблеми автомобіля після тривалого простою

Тривалий простий автомобіль може призвести до низки проблем, які здатні значно «вдарити» по гаманцю автовласника.…

18.01.2025