Categories: Авто

Коли підуть в минуле двигуни внутрішнього згоряння?

Share

Світ рухається в бік поступової відмови від автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння і переходу на транспортні засоби з нульовим рівнем викидів – Zero Emission Vehicles (ZEV). Повністю заборонити авто з традиційними бензиновими і дизельними моторами країни-члени ZEV мають намір до 2050 року, пише AUTO-Consulting.

До цих країн належать Німеччина, Велика Британія, Нідерланди, Норвегія, канадський Квебек і 8 штатів США, серед яких Каліфорнія. Плани переходу на “зелений” транспорт є у окремих європейських столиць, держав, регіонів.

Так, Париж до 2024 року відмовиться від дизельних автомобілів, а до 2030-го – від бензинових. До цього ж року Мадрид і Мехіко заборонять в’їзд транспортних засобів з дизельними двигунами, в той час як в Індії та Німеччини перестануть реєструвати машини з ДВЗ.

Уряд Нідерландів пообіцяв, що до 2030-го в державі можна буде продавати тільки авто з нульовим рівнем викидів. До 2040-го року до «відмовників» приєднаються Велика Британія та американський штат Каліфорнія.

В Україні до 2025 року 20% всього транспорту у Львові будуть електромобілями, про що днями заявила львівська міськрада. Це поки єдине українське місто, готове до експлуатації EV. У публічному доступі знаходиться 16 зарядних станцій і ще 23 використовуються на комерційній основі.

Цікаво, що в Німеччині навіть система державної підтримки (видача 7 тис. євро на покупку електрокара) не допомогла поки пересадити громадян на екологічно чисті види транспорту, але уряд не впадає у відчай. Замість очікуваного мільйона німці купили лише 7 тис. таких автомобілів.

Своя програма електрифікації є навіть у Казахстану. Тут збираються побудувати 500 станцій швидкої зарядки, а покупці електромобілів отримають підйомні в 5 тис. доларів і пільгове кредитування покупки, плюс безкоштовне паркування та можливість їздити на електрокарах по смугах для громадського транспорту.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерт назвав причини для ТО нової машини з автосалону

Експерт підкреслює, що проведення нульового технічного обслуговування відіграє важливу роль у довговічності та надійності автомобіля.…

19.03.2025

В нових автомобілях Toyota з’являться старі запчастини

Європейський підрозділ Toyota анонсував запуск нового підприємства, яке займатиметься системною переробкою вживаних автомобілів. Основна мета…

19.03.2025

Названо головні ризики купівлі автомобіля з великою кількістю власників

Придбання автомобіля з великою кількістю попередніх власників може нести певні ризики. Часті перепродажі транспортного засобу…

19.03.2025

Як визначити знос шин: експерти назвали головні сигнали

Стан шин має безпосередній вплив на безпеку водія та пасажирів, але багато хто не звертає…

19.03.2025

BMW обігнала Audi та Mercedes-Benz з продажу електромобілів

Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…

19.03.2025

Volvo показала EX30 Cross Country на реальних фотографіях

Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…

19.03.2025