Categories: Авто

Коли підуть в минуле двигуни внутрішнього згоряння?

Share

Світ рухається в бік поступової відмови від автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння і переходу на транспортні засоби з нульовим рівнем викидів – Zero Emission Vehicles (ZEV). Повністю заборонити авто з традиційними бензиновими і дизельними моторами країни-члени ZEV мають намір до 2050 року, пише AUTO-Consulting.

До цих країн належать Німеччина, Велика Британія, Нідерланди, Норвегія, канадський Квебек і 8 штатів США, серед яких Каліфорнія. Плани переходу на “зелений” транспорт є у окремих європейських столиць, держав, регіонів.

Так, Париж до 2024 року відмовиться від дизельних автомобілів, а до 2030-го – від бензинових. До цього ж року Мадрид і Мехіко заборонять в’їзд транспортних засобів з дизельними двигунами, в той час як в Індії та Німеччини перестануть реєструвати машини з ДВЗ.

Уряд Нідерландів пообіцяв, що до 2030-го в державі можна буде продавати тільки авто з нульовим рівнем викидів. До 2040-го року до «відмовників» приєднаються Велика Британія та американський штат Каліфорнія.

В Україні до 2025 року 20% всього транспорту у Львові будуть електромобілями, про що днями заявила львівська міськрада. Це поки єдине українське місто, готове до експлуатації EV. У публічному доступі знаходиться 16 зарядних станцій і ще 23 використовуються на комерційній основі.

Цікаво, що в Німеччині навіть система державної підтримки (видача 7 тис. євро на покупку електрокара) не допомогла поки пересадити громадян на екологічно чисті види транспорту, але уряд не впадає у відчай. Замість очікуваного мільйона німці купили лише 7 тис. таких автомобілів.

Своя програма електрифікації є навіть у Казахстану. Тут збираються побудувати 500 станцій швидкої зарядки, а покупці електромобілів отримають підйомні в 5 тис. доларів і пільгове кредитування покупки, плюс безкоштовне паркування та можливість їздити на електрокарах по смугах для громадського транспорту.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Наступний BMW M3 отримає універсальну версію

BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…

22.11.2024

Як зберігати шини без дисків, щоб вони служили довше

Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…

22.11.2024

Електрокар Kia EV6 отримав віртуальну коробку передач

Електричний Kia EV6, який встиг за недовге життя здобути купу нагород, у тому числі стати…

22.11.2024

Чи можна сідати за кермо після безалкогольного пива чи квасу

Безалкогольне пиво здається таким безневинним, правда? Але якщо ви плануєте сісти за кермо, то краще…

22.11.2024

У Лос-Анджелесі оголосили фіналістів престижної автопремії “Автомобіль року 2025”

До номінації «Легковий автомобіль року» цього року включили азіатські моделі Honda Civic Hybrid, Kia K4…

22.11.2024

Як діяти водієві, якщо спустилися два колеса одночасно

На дорогах країни бувають не найякісніші ділянки, які можуть призвести до пошкодження покришок. Більшу шкоду…

22.11.2024