Авто

Опубліковані основні характеристики нового Lexus LX (ФОТО)

Share

Що стосується зовнішнього вигляду автомобіля, то він виконаний відповідно до сучасних тенденцій в дизайні позашляховиків. Зовнішність нового Lexus LX спрямована на створення образу, що поєднує вишуканість з потужним і значним зовнішнім виглядом, належним флагманському позашляховику. Фірмова решітка радіатора є тривимірною, підкреслюючи єдність екстер’єру, масивний силует і в той же час збільшуючи ефективність охолодження. У центрі задньої частини нового Lexus LX розташоване буквене написання «LEXUS», що символізує нову еру бренду.

В основі концепції салону Tazuna лежить ідея нерозривного зв’язку між водієм і автомобілем. Для реалізації цього принципу інженери розташували дисплей і інші перемикачі так, щоб водій не міняв положення тіла, навіть на нерівній дорозі.

На приладовій панелі встановлені два дисплея. Верхня частина діагоналлю 12,3 дюйма відображає елементи управління навігацією і загальні настройки автомобіля. Екран також служить в якості монітора для контролю місцевості під час руху по бездоріжжю. На нижньому 7-дюймовому сенсорному дисплеї відображається екран клімат-контролю, статус режиму руху та інші функції позашляховика.

Завдяки використанню нової платформи GA-F, інженерам Lexus вдалося досягти відмінної керованості і прохідності моделі. Передній і задній центри тяжіння автомобіля були оптимізовані за рахунок іншого розташування двигуна. Крім зменшення габаритів силового агрегату і використання нової більш легкої підвіски з активним контролем висоти (AHC), матеріал даху був замінений на алюміній. Це призвело до значного зниження центру ваги і ваги приблизно на 200 кг.

Повідомляється, що колісна база і кути в’їзду дісталися новому Lexus LX від попередника. Підвіска AHC, яка дозволяє регулювати кліренс в залежності від умов водіння, тепер пропонує розширений вибір варіантів дорожнього просвіту. Крім того, AHC тепер також стабілізує положення автомобіля при поворотах, прискоренні і уповільненні, оптимізуючи жорсткість пружини в міру необхідності.

У моделі Lexus LX 600 встановлено 3,5-літровий бензиновий двигун V6 з подвійним турбонаддувом. Він забезпечує потужний крутний момент на низьких оборотах і відмінну реакцію на натиснення педалі газу. Максимальна потужність складає 400 к. с. (305 кВт), а максимальний обертовий момент – 650 Нм. Модель Lexus LX 500d оснащена 3,3-літровим дизельним двигуном V6 з подвійним турбонаддувом, що відрізняється оптимізованої конструкцією кожній своїй частині для досягнення максимальної потужності 300 к. с. (220 кВт) і максимального крутного моменту 700 Нм, а також оптимальною витратою палива. Обидва силові агрегати оснащені 10-ступінчастою коробкою передач, що забезпечує гідні динамічні характеристики, плавність водіння і комфорт за кермом.

Разом з новим поколінням позашляховика Lexus представила нову комплектацію VIP, яка обладнана роздільними кріслами, що забезпечують найвищий рівень комфорту, зокрема, за рахунок високого рівня стійкості до поперечних перевантажень і впливів дорожнього покриття. Для того, щоб розташуватися максимально комфортно на задньому ряду пасажир може відрегулювати рівень нахилу спинки крісла, а також віддалено скласти переднє сидіння. Управління функціями комфорту другого ряду відбувається за допомогою сенсорного дисплея, розташованого в центральному підлокітнику.

Використання новітньої мультимедійної системи стало ще зручніше завдяки повної сумісності з Android Auto і Apple CarPlay. Lexus LX доступний з преміальної аудіосистемою Mark Levinson Premium Surround з 25 динаміками. Розважальна система нового покоління для задньої частини салону з інтуїтивно зрозумілою сенсорною панеллю відразу доступна в VIP-класі.

Комплекс систем безпеки Lexus Safety System + пропонує широкий пакет активних функцій безпеки і допомоги водієві, що включає розширену систему попередження зіткнень з новою функцією екстреного рульового управління, поліпшену систему відстеження смуги руху, адаптивний круїз-контроль з новою функцією контролю швидкості на поворотах. Також в новому LX доступна система адаптивного управління дальнім світлом BladeScan AHS. Відзначимо, що попереднє замовлення і запис на тест-драйв вже відкриті. Вартість нового Lexus LX поки не оголошена.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Lexus LX

Останні записи

Продажі електромобілів Tesla у Європі різко знизилися

На європейському ринку електромобілів зафіксовано несподівані зміни: Tesla , досі лідер індустрії, зіткнулася із серйозним…

20.12.2024

Чим відрізняються китайські Toyota, Kia, Hyundai і Honda від їхніх японських та корейських аналогів

Останнім часом на нашому ринку набирає обертів популярність автомобілів відомих японських, корейських і європейських брендів,…

20.12.2024

Вживані авто з США втрачають популярність серед українців

У листопаді 2024 року в Україні зареєстрували понад 2,5 тисячі вживаних авто зі США. Це…

20.12.2024

У Києві презентували перший електробус, розроблений в Україні

Чернігівський автозавод презентував нову модель електробуса — «Мальва-Електро». Це інноваційний транспортний засіб, створений на основі…

20.12.2024

Названо автомобілі, які водії не хочуть купувати повторно

Кожен автовласник має власний «автомобіль мрії», але іноді слідом за чарівністю приходить розчарування, особливо коли…

20.12.2024

Головні інновації Zeekr 7X: топ-5 фішок електромобіля

Електрокар Zeekr 7X зовсім недавно дебютував на китайському ринку, тому багато його функцій ще не…

20.12.2024