Авто

Опубліковані основні характеристики нового Lexus LX (ФОТО)

Що стосується зовнішнього вигляду автомобіля, то він виконаний відповідно до сучасних тенденцій в дизайні позашляховиків. Зовнішність нового Lexus LX спрямована на створення образу, що поєднує вишуканість з потужним і значним зовнішнім виглядом, належним флагманському позашляховику. Фірмова решітка радіатора є тривимірною, підкреслюючи єдність екстер’єру, масивний силует і в той же час збільшуючи ефективність охолодження. У центрі задньої частини нового Lexus LX розташоване буквене написання «LEXUS», що символізує нову еру бренду.

В основі концепції салону Tazuna лежить ідея нерозривного зв’язку між водієм і автомобілем. Для реалізації цього принципу інженери розташували дисплей і інші перемикачі так, щоб водій не міняв положення тіла, навіть на нерівній дорозі.

На приладовій панелі встановлені два дисплея. Верхня частина діагоналлю 12,3 дюйма відображає елементи управління навігацією і загальні настройки автомобіля. Екран також служить в якості монітора для контролю місцевості під час руху по бездоріжжю. На нижньому 7-дюймовому сенсорному дисплеї відображається екран клімат-контролю, статус режиму руху та інші функції позашляховика.

Завдяки використанню нової платформи GA-F, інженерам Lexus вдалося досягти відмінної керованості і прохідності моделі. Передній і задній центри тяжіння автомобіля були оптимізовані за рахунок іншого розташування двигуна. Крім зменшення габаритів силового агрегату і використання нової більш легкої підвіски з активним контролем висоти (AHC), матеріал даху був замінений на алюміній. Це призвело до значного зниження центру ваги і ваги приблизно на 200 кг.

Повідомляється, що колісна база і кути в’їзду дісталися новому Lexus LX від попередника. Підвіска AHC, яка дозволяє регулювати кліренс в залежності від умов водіння, тепер пропонує розширений вибір варіантів дорожнього просвіту. Крім того, AHC тепер також стабілізує положення автомобіля при поворотах, прискоренні і уповільненні, оптимізуючи жорсткість пружини в міру необхідності.

У моделі Lexus LX 600 встановлено 3,5-літровий бензиновий двигун V6 з подвійним турбонаддувом. Він забезпечує потужний крутний момент на низьких оборотах і відмінну реакцію на натиснення педалі газу. Максимальна потужність складає 400 к. с. (305 кВт), а максимальний обертовий момент – 650 Нм. Модель Lexus LX 500d оснащена 3,3-літровим дизельним двигуном V6 з подвійним турбонаддувом, що відрізняється оптимізованої конструкцією кожній своїй частині для досягнення максимальної потужності 300 к. с. (220 кВт) і максимального крутного моменту 700 Нм, а також оптимальною витратою палива. Обидва силові агрегати оснащені 10-ступінчастою коробкою передач, що забезпечує гідні динамічні характеристики, плавність водіння і комфорт за кермом.

Разом з новим поколінням позашляховика Lexus представила нову комплектацію VIP, яка обладнана роздільними кріслами, що забезпечують найвищий рівень комфорту, зокрема, за рахунок високого рівня стійкості до поперечних перевантажень і впливів дорожнього покриття. Для того, щоб розташуватися максимально комфортно на задньому ряду пасажир може відрегулювати рівень нахилу спинки крісла, а також віддалено скласти переднє сидіння. Управління функціями комфорту другого ряду відбувається за допомогою сенсорного дисплея, розташованого в центральному підлокітнику.

Використання новітньої мультимедійної системи стало ще зручніше завдяки повної сумісності з Android Auto і Apple CarPlay. Lexus LX доступний з преміальної аудіосистемою Mark Levinson Premium Surround з 25 динаміками. Розважальна система нового покоління для задньої частини салону з інтуїтивно зрозумілою сенсорною панеллю відразу доступна в VIP-класі.

Комплекс систем безпеки Lexus Safety System + пропонує широкий пакет активних функцій безпеки і допомоги водієві, що включає розширену систему попередження зіткнень з новою функцією екстреного рульового управління, поліпшену систему відстеження смуги руху, адаптивний круїз-контроль з новою функцією контролю швидкості на поворотах. Також в новому LX доступна система адаптивного управління дальнім світлом BladeScan AHS. Відзначимо, що попереднє замовлення і запис на тест-драйв вже відкриті. Вартість нового Lexus LX поки не оголошена.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Lexus LX

Останні записи

Експерти з’ясували, як поводяться електромобілі коли показує 0% заряду

Електромобілі стрімко набирають популярність, і все більше водіїв відзначають їхню динаміку, економічність і комфорт у…

10.11.2025

Електромобілі в Європі майже зрівнялися в ціні з авто на бензині

Електромобілі в Європі стрімко позбуваються статусу "дорогих іграшок". За даними економіста Фердинанда Дуденхеффера, різниця у…

10.11.2025

Названо найкращі бюджетні автомобілі для сім’ї у 2025 році

У сегменті доступних автомобілів завжди великий попит, адже саме тут обертаються основні гроші та ухвалюються…

10.11.2025

Експерти з’ясували, на гібридах яких автобрендів акумулятори працюють найдовше

Дослідження німецької автомобільної групи ADAC виявило значні відмінності в терміні служби акумуляторів автомобілів з гібридними…

10.11.2025

Mercedes-AMG змушений тихіше звучати через нові норми шуму

Останніми роками спортивні автомобілі втрачають колишню емоційність. Навіть керуючи BMW, Porsche чи Mercedes-AMG, багато водіїв…

10.11.2025

Як правильно зберігати шини у квартирі, щоб вони не псувалися

Щоб шини служили довго і не псувалися під час зберігання у квартирі, важливо дотримуватися кількох…

10.11.2025