Назвали 5 найпроблемніших б/у кросоверів

Час читання: 3 хв.
0

Якщо за 5 років нова машина втрачає половину своєї вартості, то, очевидно, щось не так. Просто деякі моделі досить складно продати на ринку старих автомобілів, і це тісно пов’язано з падінням їх цін. Якщо цей показник становить 3-5%, значить, дана модель користується великим попитом. Відповідно, при падінні ціни на 15% на рік продаж машини стає скрутною.

Це стосується і самого затребуваного на даний момент класу автомобілів – кросоверів. Експерти виділили 5 автомобілів, які складно продати уживаними, і причини серед них не тільки економічні – вони занадто дорогі, а й технічні, що принесло їм погану репутацію.

Mercedes-Benz М-Class

Одними з найбільш складних для продажу старих автомобілів є кросовери з преміального сегмента, оснащені потужними двигунами. Лідером серед них є Mercedes-Benz M-Class, третє покоління якого випускається до 2011 року. За 20 000+ євро ви можете знайти автомобілі з заявленим власником пробігом менше 100 000 км (в більшості випадків він, ймовірно, набагато більше).

Реклама

Сам М-клас, у якого були проблеми з двигуном, теж зіграв в цьому роль.

До речі, з кросоверами BMW X3, X5 і X6 ситуація ідентична. Ці авто також складніше продати, так як їх агрегати досить потужні – 249, 313, 381 і 450 к.с., та й обслуговування у них дороге. Те ж саме і з Audi Q7 з більш потужними двигунами.

Volkswagen Tiguan

В цьому випадку дуже важлива комбінація двигуна і коробки передач, якою оснащена дана модель. Пропозиція VW Tiguan на ринку старих автомобілів досить велике, що цілком нормально, адже він також входить до числа найуспішніших моделей в своєму сегменті. Це стосується як кросоверів першого, так і другого покоління.

«Чемпіон» серед небажаних версій – двигун 1.4 TSI в поєднанні з механічною коробкою передач. Спочатку двигун був досить проблематичним, і більшість покупців хотіли автоматичну версію. Однак в ньому є «роботизована» коробка передач DSG, також здобула популярність. Однак після кількох оновлень справи пішли на поправку, але фахівці продовжують рекомендувати вибір Tiguan з 2,0-літровим двигуном (бензиновим і дизельним), який поєднаний з класичною коробкою.

Nissan Terrano

Terrano продавався в Європі до 2006 року, після чого його місце зайняли X-Trail і Qashqai. Однак модель продовжувала випускатися для деяких інших ринків – для Індії і Росії, де у Nissan є власні заводи.

Цей кросовер сміливо можна назвати «жертвою маркетингу», адже насправді Terrano – цілком хороший і здоровий автомобіль. Його проблема зараз в тому, що він технічно майже ідентичний Dacia / Renault Duster, але він старше. Відповідно поступається і по комфорту, і по оснащенню Duster, але при цьому дорожче (швидше за все через бренд).

Nissan Qashqai

Ціна на Qashqai падає в основному через коробки варіатора після пробігу 50 000 – 80 000 км. В цей агрегат просто не вірять, вважаючи, що він легко ламається, а його ремонт дуже дорогий, до того ж він хоч і міцний, але не забезпечує необхідної динаміки автомобіля.

Тому моделі з великим пробігом, але з механічною коробкою передач, більш дорогі, хоча більшість з них слабо оснащені, ніж моделі з варіатором. В цілому двигуни Qashqai надійні і не доставляють проблем.

Peugeot 4007

Тут відбувається щось досить цікаве, оскільки є три близнюка, які технічно однакові – Mitsubishi Outlander, Peugeot 4007 і Citroen C-Crosser. Перший з них добре продається на ринку старих автомобілів, завдяки популярності моделі і тому факту, що вона все ще японська.

Однак «французи» не більше ненадійні і не поступаються в збірці. Однак вони не користуються популярністю, і це робить їх практично непридатними для продажу. Відповідно, спадкоємців вони не отримали і увійшли в історію.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!