Авто

Renault готує новий компактний електричний позашляховик

Share

Другий електричний позашляховик Renault, створений на основі концепції Morphoz, на підході. Бренд готує нову модель для компактного сегмента, яка буде позиціонуватися трохи вище недавно представленої Mégane E-Tech Electric і стане альтернативою Skoda Kadjar в 2023 році.

Комерційний запуск нового Renault Mégane E-Tech Electric запланований на весну 2022 року, але у французького автовиробника на підході вже друга електрична модель з таким же типом кузова. Йдеться про позашляховик компактного сегмента з нульовим рівнем викидів, який буде випущений на ринок у другій половині 2023 року.

Майбутня модель є частиною нового плану запуску «eWays», який включає в себе не менше дюжини електромобілів до 2025 року, сім – з логотипом Renault і три – з печаткою Alpine. Перший EV нам уже знаком, а другий ми якраз бачимо на зображенні від компанії Renault, яка представила бічний силует яскраво-вираженою традиційної форми позашляховика і великим внутрішнім простором, яке він зможе запропонувати завдяки довжині, близькою до 4,6 м.

У минулому році видання speedme.ru публікувало деяку інформацію про цю модель, яка тоді була відома під внутрішнім кодом «HCC» і грунтувалася на концепції Renault Morphoz. Проект насправді мав два варіанти найменувань, включаючи також «HCB». Після презентації нової стратегії «Renaulution» з двох брендів Renault вирішив запустити у виробництво тільки останній, орієнтований на сегмент C, так що роль флагмана дістанеться Alpine.

Новинка також буде розроблена на передовій платформі CMF-EV, призначеної для всіх електромобілів групи і буде розділяти технології з Nissan Ariya. Серед гідних аргументів варто виділити силову установку, в якій будуть використовуватися один і два електродвигунами з регульованою потужністю, що працюють в діапазоні від 218 до 394 к.с. разом з потужною батареєю, що поставляється польським підрозділом LG Chem.

На даний момент подробиць про цей новий електричному позашляховику трохи, хоча деякі джерела вказують, що у бренду вже є комерційна назва, розроблене для цієї моделі: таке ж, як у мінівена, ім’я, яке користується великим успіхом протягом чотирьох років поколінь, тому його можна було сприймати як більш сучасну електричну інтерпретацію старого мінівена. А точніше Renault Scénic E-Tech Electric.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Renault

Останні записи

Чому краще зачекати перед увімкненням пічки після запуску двигуна

Зима вже на носі, і навіть якщо офіційно вона ще не почалась, на вулиці вже…

05.12.2024

Чи безпечні підземні паркування для вашого автомобіля

З настанням холодів підземні паркінги здаються ідеальним рішенням. Зручно: не треба зчищати сніг, не мерзнеш,…

05.12.2024

Патрульна поліція надала роз’яснення щодо заміни світлофорів

В Україні не планують масово міняти всі світлофори, навіть попри оновлення державних стандартів, які наближають…

05.12.2024

В Україні зменшився попит на автомобілі з пробігом

У листопаді 2024 року в Україні зареєстрували 84,6 тисячі перших реєстрацій та угод з продажу…

05.12.2024

Як уникнути небезпек під час нічної їзди: корисні поради для водіїв

Нічне водіння – це зовсім інша історія, ніж їзда вдень. Машин менше, але й світла…

05.12.2024

В Україні обговорюють запровадження штрафів за їзду на літніх шинах взимку

Національна поліція України планує ввести штрафи для водіїв, які не замінять літні шини на зимові…

05.12.2024