Топ-5 найкращих нових автомобілів для таксі в Україні

0
62

Сьогодні всеможливі служби таксі ростуть небаченими темпами. А з ними ростуть і запити на покупку автомобілів для таксі. Частково ці запити задовольняються за рахунок старих автомобілів з США або Кореї, про які ми писали раніше. Але також є клієнти (приватні особи або компанії), які усвідомлено вибирають нові автомобілі: гарантована надійність і безпека, можливість прогнозування сервісного обслуговування, фірмове фінансування покупки від лізингових або кредитних компаній. І для того, щоб спростити подібний вибір, ми підготували добірку топ-5 автомобілів для таксі в Україні.

Renault Logan — від 288 тис. грн (*за програмою Renault Бонус)

Мабуть, саме седан Renault Logan є справжнім королем ринку автомобілів для таксі! Дуже проста конструкція є запорукою надійності і витривалості автомобіля, а також простоти ремонту. Його ходова частина налаштована не так на керованість, скільки на комфорт і енергоємність при їзді поганими дорогами. Місткий салон дозволяє з комфортом розміститися водію і 4-5 пасажирам. При цьому ззаду залишається ще й досить великий багажник: вистачить місця і балону для ГБО, і всім сумкам-валізам.

До слова, автомобіль Renault Logan доступний як з бензиновими моторами (на які можна встановити ГБО зі збереженням заводської гарантії), так і з дуже економічним 1,5-літровим турбодизелем. Причому компанія Renault пропонує так звані сервісні контракти і програми збільшення гарантії, а при покупці автомобіля можна скористатися фірмовою кредитною програмою Renault Бонус і отримати чималу знижку.

Звичайно, до автомобіля є зауваження. По-перше, проста обробка салону і набір оснащення: не варто очікувати м’який пластик або світлодіодні фари. Хоча в чомусь седан Renault Logan може і здивувати: наприклад, для автомобіля доступна мультимедійна система з кольоровим сенсорним дисплеєм і камера заднього огляду, а кондиціонер включений навіть в базову комплектацію. Додайте великі, м’які, комфортні сидіння-крісла — жити можна!

Renault Logan: факти, плюси, мінуси

  • Довжина кузова — 4,35 метра;
  • Колісна база — 2,63 метра;
  • Обсяг багажника — 510 літрів;
  • Доступні мотори — бензин 1,0 л (73 к. с.); бензин турбо 0,9 л (90 к. с.); турбодизель 1,5 л (90 к. с.)

Плюси: найнижча ціна в добірці, ГБО зі збереженням гарантії, фірмовий кредит Renault Бонус, енергоємність підвіски.

Мінуси: бюджетна обробка салону та оббивка сидінь, просте оснащення і дизайн.

Підсумок: просто хороша «робоча конячка».

Peugeot 301 або Citroen C-Elysee — від 367 тис. грн або 348 тис. грн (*2020 р. в.)

Французькі автомобілі Peugeot 301 і Citroen C-Elysee — родичі між собою: ідентичний кузов і мотори, дуже схожі салони і оснащення. Візуально автомобілі відрізняються лише деякими деталями зовнішності (фари, ліхтарі) і дрібницями в салоні. Крім того, седан Peugeot 301 виділяється нейтральним налаштуванням підвіски, а його родич Citroen C-Elysee трохи більше акцентує на комфорті.

Зате мотори ідентичні — і це добре: 1,2-літровий 3-циліндровий бензиновий двигун несподівано виявляється цілком «достатнім» для звичайної їзди, а 1,6-літровий 4-циліндровий турбодизель служить дуже довго і споживає мінімум пального. У гамі представлений і 1,6-літровий бензиновий мотор, головним плюсом якого є навіть не стільки потужність (115 к. с.), скільки поєднання з АКПП: один з найдоступніших варіантів отримати справжній «автомат» у даному класі! А потенційно велика витрата пального вирішується можливістю установки ГБО: простота конструкції «атмосферника» без проблем дозволяє встановити газ.

Якщо додати просторий салон (спасибі великій колісній базі), можливість отримати чотири подушки безпеки, кермо «в шкірі» та 7-дюймовий дисплей, то виходить цілком гідний європейський автомобіль. Навіть «автомобілі»: вибирайте і купуйте собі до вподоби — або Peugeot 301, або Citroen C-Elysee. Причому навіть якщо у вашому місті/області немає відповідного дилера — не біда: кожен з дилерів Peugeot і Citroen готовий взяти «побратима» для сервісного обслуговування або ремонту.

Peugeot 301 і Citroen C-Elysee: факти, плюси, мінуси

  • Довжина кузова — 4,42 метра;
  • Колісна база — 2,65 метра;
  • Обсяг багажника — 506 літрів;
  • Доступні мотори — бензин 1,2 л (82 к. с.); бензин 1,6 л (115 к. с.); турбодизель 1,6 л (92 к. с.).

Плюси: просторий салон, особливо ззаду; економічні мотори 1,2 л і 1,6 л (турбодизель); хороша настройка підвіски, наявність версій з традиційною АКПП.

Мінуси: бюджетна обробка салону й оббивка сидінь, просте оснащення.

Підсумок: теж «робоча конячка», але вже з натяком на дизайн.

FIAT Tipo — від 373 тис. грн (*на автомобілі зі складу)

Глянувши на автомобіль FIAT Tipo, ніхто не скаже «бюджетник»: елегантний пропорційний дизайн підкріплений численними хромованими деталями. Хоча технічний автомобіль все також є седаном-«переростком» В-класу, який замахнувся на позиції С-класу, подібно вищезгаданим «французам». До слова, модель FIAT Tipo трапляється не тільки у вигляді седана, а й у вигляді хетчбека або універсала.

Читайте також  Назвали найкращі нові автомобілі

Подібне сприятливе враження залишає і салон. Не стільки внутрішнім простором (мабуть, седани від Peugeot і Citroen забезпечують більше місця), скільки приємною обробкою, красивою оббивкою сидінь, та й прилади приємні оку. Автомобіль FIAT Tipo дає відчуття моделі вищого класу, а не почуття економії на дрібницях.

Однак врахуйте специфічну настройку підвіски — вона може здатися жорсткою на українських дорогах. А ще дизельні версії запам’ятовуються нехай і невеликою витратою, але великим шумом від роботи мотора. Висновок — краще вибирати бензинові варіанти, які існують в варіантах з МКПП або АКПП, та ще попутно пропонуються в простіших комплектаціях за доступнішою ціною. Питання зниження витрат на експлуатацію вирішується за допомогою ГБО.

FIAT Tipo: факти, плюси, мінуси

  • Довжина кузова — 4,53 метра;
  • Колісна база — 2,64 метра;
  • Обсяг багажника — 520 літрів;
  • Доступні мотори — бензин 1,4 л (95 к. с.), бензин 1,6 л (110 к. с.).

Плюси: привабливий дизайн, хороша обробка салону.

Мінуси: жорсткуватий на ходу.

Підсумок: автомобіль, який здається дорожчим за свою ціну.

Toyota Corolla — від 504 тис. грн

Справжній перехід на клас вище — це седан Toyota Corolla. Все просто: великі габарити та колісна база забезпечує кращий внутрішній простір. Сучасна технічна платформа і налаштування підвіски гарантують хороший комфорт під час їзди. Нарешті, простий 1,6-літровий атмосферний бензиновий мотор, помножений на легендарну надійність Toyota, обіцяє довгу експлуатацію автомобіля без істотних проблем. Хоча також пропонують і дуже економічний гібрид на базі 1,8-літрового мотора.

Окремо варто відзначити салон автомобіля. Так, седан Toyota Corolla пропонує якісну обробку і зручні сидіння з точно вивіреним профілем: спина водія не буде боліти навіть після багатогодинного робочого дня. Попутно умови експлуатації покращує і наявність версії з «автоматом» (CVT-варіатор).

Так, седан Toyota Corolla дорожчий за вищенаведені приклади. Але врахуйте той факт, що використання автомобіля такого класу дозволить перейти в наступну групу таксі, де діють вищі тарифи. У підсумку термін окупності автомобіля буде порівнянним, але сам автомобіль виявиться кращим.

Toyota Corolla: факти, плюси, мінуси

  • Довжина кузова — 4,63 метра;
  • Колісна база — 2,7 метра;
  • Обсяг багажника — 471 літр;
  • Доступні мотори — бензин 1,6 л (132 к. с.), бензин гібрид 1,8 л (122 к. с.).

Плюси: традиційна надійність, їздовий комфорт, ліквідність при перепродажі, хороша обробка салону, наявність версій з «автоматом», наявність гібридних версій.

Мінуси: найвища ціна у порівнянні з іншими варіантами.

Підсумок: якщо ви готові заплатити більше, то седан Toyota Corolla того вартий.

SKODA Kamiq — від 481 тис. грн

Унікальність моделі SKODA Kamiq для даної вибірки в тому, що це компактний кросовер і навіть трохи універсал за формою свого кузова. Що своєю чергою означає можливість перевезення не тільки людей, а й великогабаритних вантажів (при складених задніх сидіннях). При цьому формат кросовера попутно означає ще й скошені бампери та збільшений кліренс: на поганих дорогах або дворових проїздах водій автомобіля SKODA Kamiq відчуватиме себе вільніше, ніж при використанні звичайного седана.

Та й інших переваг у моделі SKODA Kamiq вистачає. По-перше, якісна обробка салону: м’який пластик, хороша тканина на зручних сидіннях. По-друге, непогана комплектація: навіть в базовій версії є кондиціонер і кольоровий дисплей в салоні (нехай і простенький). А як опції доступні і «клімат», і цифрова панель приладів, і сучасна мультимедійна система, і потужний 150-сильний мотор TSI. По-третє, наявність у гамі 1,6-літрового 4-циліндрового бензинового мотора зі звичайним вприскуванням пального, що відкриває шлях до простого налаштування ГБО. По-п’яте, з цим мотором може бути встановлена ​​не тільки 5-ступінчаста «механіка», але і 6-ступінчастий класичний «автомат».

А якщо додати вдалу настройку ходової частини — з оптимальним балансом між легкістю управління і хорошим комфортом — то кросовер SKODA Kamiq і зовсім обіцяє стати найуніверсальнішим автомобілем в даній добірці. Питання лише в тому, щоб вистачило грошей. Адже попутно SKODA Kamiq є й одним з найдорожчих автомобілів у добірці. Номінально «японець» ще дорожчий, але лише до моменту, поки ви не почали додавати опції для SKODA Kamiq. Втім, для автомобіля-таксі достатньо і стартової комплектації: вже в «базі» є все необхідне і навіть трохи більше.

SKODA Kamiq: факти, плюси, мінуси

  • Довжина кузова — 4,24 метра;
  • Колісна база — 2,65 метра;
  • Обсяг багажника — 400 літрів;
  • Доступні мотори — бензиновий 1,6 л (110 к. с.); бензиновий турбо 1,5 л (150 к. с.).

Плюси: кузов «кросовер/універсал», зручність навантаження і простота перевезення великих речей, хороша обробка салону, наявність версій з АКПП.

Мінуси: досить висока ціна (дорожча тільки Toyota Corolla).

Підсумок: мабуть, найуніверсальніший автомобіль в добірці.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.