Найбезпечніші авто 2021 року: відео краш-тестів

0
350

Гібридний кросовер Lynk & Co 01 і електричний Nio ES8 отримали високі бали в краш-тестах за системою Euro NCAP.

Європейський ринок по праву можна назвати одним з найскладніших в світі. Для того, щоб отримати тут дозвіл на продаж своєї автомобільної продукції, кожен виробник повинен підготувати безліч документів і обов’язково пройти випробування Euro NCAP. Кросовери Nio ES8 і Lynk & Co 01 взяли участь як раз в таких краш-тестах від європейського комітету. Їх результати серйозно вразили навіть західних фахівців, адже «паркетники» отримали по 5 зірок, пише «Укравтопром».

Дітище Geely за фронтальні зіткнення отримало 15 очок з 16 можливих, за бічні – 16 з 16. В результаті безпеку дорослих в машині оцінена в майже неймовірні 96%, дітей в спеціальному кріслі – в 87%. Захист пішоходів виявилася найслабкішим місцем – 71%. А системи безпеки спрацювали на 81%.

Відео: краш-тест кроссовера Lynk & Co 01 по методиці Euro NCA

Кросовер Nio трохи гірше впорався з тестами, набравши 13,3 бала за фронтальні удари і 12,5 – за бічні. Захист дорослих і дитини оцінюється в 82% і 84% відповідно, захист пішоходів – в 72%. А робота систем безпеки виявилася і зовсім на висоті – 92%.

Як би там не було, обидві моделі з Піднебесної змогли виступити на одному рівні з Audi Q4 e-tron, Subaru Outback і Toyota Mirai. Тобто, змогли обійти маститі іноземні моделі, особливо з точки зору інтелектуальних систем безпеки.  

«Хвиля нових енергетичних транспортних засобів китайського виробництва накочує на Європу повним ходом. На жаль, багато хто з них все ще не настільки прозорі для європейських споживачів, коли справа стосується безпеки. Lynk & Co і Nio, однак, показують, що «Зроблено в Китаї» більше не є принизливим терміном, коли мова йде про безпеку автомобілів. Тут у нас є дві нові машини, розроблені китайцями, які відмінно показали себе в наших тестах », – прокоментував результати генеральний секретар Euro NCAP Міхіл ван Ратінген.

На інфографіці: підсумкові результати останніх краш-тестів за методикою Euro NCAP

Китайці давно поклали око на Європу. І це в цілому зрозуміле рішення – смачний ринок, який об’єднує в собі всі країни Євросоюзу з великою кількістю платоспроможного населення. Стежачи за успіхами Xpeng, BYD і MG в Норвегії, стартап Nio вирішив теж спробувати щастя в Скандинавії. 11 червня цього року в компанії оголосили про отримання сертифіката схвалення типу транспортного засобу (EWVTA) на кросовер ES8, що є найважливішим пунктом для подальшої реалізації автомобілів бренду в Європі. Після цього модель можна продавати у всіх країнах Євросоюзу.

Lynk & Co прийшов до Європи ще раніше – в кінці 2020 року, коли був відкритий перший магазин в Нідерландах. Цікаво, що автомобілі бренду можна брати за передплатою – тепер не тільки в Амстердамі, а й Берліні, Гамбурзі, Гетеборзі і Антверпені.

Відео: краш-тест кроссовера Nio ES8 за методикою Euro NCAP

Відзначимо, що Nio і Lynk & Co далеко не перші «китайці», які отримали 5 зірок рейтингу безпеки на випробуваннях Euro NCAP. Ще в 2012 році китайсько-ізраїльський седан Qoros 3 отримав почесне звання самого безпечного автомобіля Піднебесної. Що, втім, не врятувало його від ринкового провалу.

Були й зворотні ситуації. У 2009 році партнер німецького BMW – компанія Brilliance – хотіла вивести на німецький ринок седан BS4, більш відомий в Росії як M2. Незважаючи на свою зовнішню схожість з моделями баварського виробника, про подібну безпеки зовсім не йшлося. Автомобіль отримав 0 зірок, що поставило хрест на планах марки щодо виходу в Європі.

Читайте також  Новий кросовер Hyundai Casper б'є рекорди продажів

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.