Ілон Маск повідомив, що звичайна серійна модель Tesla Model S Plaid проїхала Нюрбургринг за 7:30 909. Нагадаємо, що Tesla вперше почала тестування Model S Plaid на знаменитій німецькій трасі два роки тому і тепер опублікувала офіційне час проходження кола. На фотографії, опублікованій Маском в Твіттері, показано час 7:30 909 і 7:35 579.
Здається ймовірним, що коло 7: 30.909 був встановлений на конфігурації траси 20,6 км, в той час як 7: 35,579 був встановлений на довшій дистанції 20,832 км, яка частіше використовувалася з 2019 року. Зазвичай час кола на довшій трасі виявляється на 4-6 секунд повільніше.
Час 7: 30.909 навколо коротшою траси Нюрбургринга перемагає рекорд електричного седана Porsche Taycan Turbo, який в 2019 році пройшов її за 7:42,3 на дистанції 20,6 км. Ми не здивуємося, якщо Porsche повернеться з більш потужним Taycan Turbo S і намагається завоювати корону.
Однак є кілька седанів з ДВЗ, які пройшли Нюрбургринг швидше, ніж Tesla Model S Plaid, в тому числі Mercedes-AMG GT 63 S з 7: 23.009 на дистанції 20,6 км і Jaguar XE SV Project 8 з результатом в 7: 18,361 в коротшої конфігурації. У минулому році Porsche Panamera Turbo також подолав дистанцію 20,8 км з результатом 7: 29,81.
Два найшвидших електромобіля, коли-небудь проходили трасу, – це Volkswagen ID.R з дистанцією 6: 05,336 (20,8 км) і NIO EP9 з дистанцією 6: 45,90 (20,8 км). За словами Маска, модель S Plaid, використана для рекордного заїзду, була немодифіковані і закуповувалася безпосередньо з заводу. Він додав, що модель S Plaid, модифікована з використанням нових «аеродинамічних поверхонь, карбонових гальм і гусеничних шин», скоро також пройде трасу.