Авто

Представили електричний седан Mercedes-Benz EQE

Share

Німецький бренд представив електричний седан Mercedes-Benz EQE. Серед усього іншого, машина отримала 288-сильний електромотор і величезний екран на всю ширину салону. Дебют відбувся на автосалоні в Мюнхені.

EQS був одним з перших електромобілів для масового ринку в сімействі Mercedes-Benz EQ. Тепер Mercedes-Benz розширює свою лінійку електромобілів цілим рядом електрифікованих продуктів, які дебютували на цьому тижні на автомобільній виставці IAA в Мюнхені, включаючи новий EQE 350, зображений тут.

Mercedes-Benz EQE 350 позиціонується нижче EQS в модельному ряду бренду, що відображає взаємозв’язок між моделями E-Class і S-Class, оснащених класичними ДВЗ.

Хоча він, безумовно, схожий на більший EQS, EQE трохи коротше, “розтягуючись” на 4 934 мм в довжину в порівнянні із загальною довжиною 5 265 мм у випадку з EQS. Колісна база EQE також більш компактна, ніж у того ж EQS, і становить 3 122 мм в порівнянні з 3 210 мм.

Є деякі деталі, які відрізняють зовні EQE від його більшого побратима. Передня «решітка» більше і поглиблюється нижче в бампер, з підсвіченими акцентами у вигляді трьох зірок на версії моделі AMG-Line. Фари також стали гостріше, з унікальними світлодіодними акцентами, і на вибір пропонується кілька різних дизайнів коліс, в тому числі 19- і 20-дюймові аеродинамічні варіанти.

Як і у випадку з більшим EQS, дизайн EQE підкреслює аеродинамічну ефективність. При цьому коефіцієнт лобового опору EQE становить 0,20, що робить його (поряд з EQS) самим аеродинамічним автомобілем в світі.

EQE 350 живиться від акумуляторної батареї на 90,6 кіловат-годин і електродвигуна потужністю 215 кіловат, встановленого на задній осі, його потужність становить 288 кінських сил (530 Нм). Задній привід входить у стандартну комплектацію, але повний привід 4Matic доступний в якості опції, додаючи електродвигун до передньої осі. Новинка отримала запас ходу в 660 кілометрів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Українські швидкісні дороги інтегрують у європейську мережу автомагістралей

Україна повинна активізувати зусилля щодо будівництва швидкісних доріг, які інтегруватимуть транспортну систему країни з автошляхами,…

29.03.2025

Наступник Range Rover Velar 2026 року показали на відео

На дорогах загального користування був зафіксований прототип нового електричного кросовера від Jaguar Land Rover, схований…

29.03.2025

Які штрафи загрожують водіям за проблеми з номерними знаками в Україні

Поліція продовжує штрафувати водіїв за порушення правил використання номерних знаків, наголошуючи на важливості їхнього правильного…

29.03.2025

Чому люблять читати книги фентезі?

Не всі сучасні діти фанатіють від читання, воно й не дивно, засилля гаджетів перевернуло світ…

29.03.2025

Представлений новий Kia Sportage 2025: перші фото

Kia опублікувала зображення та характеристики кросовера Sportage 2025 для ринку КНР. Продаж стартує 1 квітня,…

29.03.2025

Новий седан Nissan Maxima показали на перших зображеннях

Останній тиждень березня 2025 року ознаменувався різким сплеском в інтернеті інфоприводів, присвячених автовиробнику Nissan. Компанія…

29.03.2025