Авто

Представили електричний седан Mercedes-Benz EQE

Share

Німецький бренд представив електричний седан Mercedes-Benz EQE. Серед усього іншого, машина отримала 288-сильний електромотор і величезний екран на всю ширину салону. Дебют відбувся на автосалоні в Мюнхені.

EQS був одним з перших електромобілів для масового ринку в сімействі Mercedes-Benz EQ. Тепер Mercedes-Benz розширює свою лінійку електромобілів цілим рядом електрифікованих продуктів, які дебютували на цьому тижні на автомобільній виставці IAA в Мюнхені, включаючи новий EQE 350, зображений тут.

Mercedes-Benz EQE 350 позиціонується нижче EQS в модельному ряду бренду, що відображає взаємозв’язок між моделями E-Class і S-Class, оснащених класичними ДВЗ.

Хоча він, безумовно, схожий на більший EQS, EQE трохи коротше, “розтягуючись” на 4 934 мм в довжину в порівнянні із загальною довжиною 5 265 мм у випадку з EQS. Колісна база EQE також більш компактна, ніж у того ж EQS, і становить 3 122 мм в порівнянні з 3 210 мм.

Є деякі деталі, які відрізняють зовні EQE від його більшого побратима. Передня «решітка» більше і поглиблюється нижче в бампер, з підсвіченими акцентами у вигляді трьох зірок на версії моделі AMG-Line. Фари також стали гостріше, з унікальними світлодіодними акцентами, і на вибір пропонується кілька різних дизайнів коліс, в тому числі 19- і 20-дюймові аеродинамічні варіанти.

Як і у випадку з більшим EQS, дизайн EQE підкреслює аеродинамічну ефективність. При цьому коефіцієнт лобового опору EQE становить 0,20, що робить його (поряд з EQS) самим аеродинамічним автомобілем в світі.

EQE 350 живиться від акумуляторної батареї на 90,6 кіловат-годин і електродвигуна потужністю 215 кіловат, встановленого на задній осі, його потужність становить 288 кінських сил (530 Нм). Задній привід входить у стандартну комплектацію, але повний привід 4Matic доступний в якості опції, додаючи електродвигун до передньої осі. Новинка отримала запас ходу в 660 кілометрів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Анонсовано новий позашляховик Range Rover Sport Tibetan Front Special Edition

Британська компанія анонсувала майбутню презентацію спеціальної версії позашляховика Range Rover Sport 2025 під назвою Tibetan…

24.02.2025

Новий найбільший Audi Q9 сфотографували під час тестів

Компанія Audi активно працює над новим кросовером Audi Q9 2026, який має стати найбільшою моделлю…

24.02.2025

Експерти назвали найнадійніший вживаний автомобіль

Довговічність і безвідмовність вважаються для багатьох основними факторами, які розглядаються при пошуку того чи іншого…

24.02.2025

Водіїв чекають штрафи до 1700 грн за неправильне паркування

В Україні посилились правила паркування автомобілів. Тепер водіям, які паркуються у заборонених місцях, загрожують штрафи…

24.02.2025

Mercedes-Benz збільшує виробництво авто з ДВЗ і переходить на жорстку економію

Mercedes-Benz оголосила про подальше скорочення витрат і збільшення виробництва авто з ДВЗ, намагаючись відновити рентабельність…

24.02.2025

Обираємо бюджетний кросовер: 7 найнадійніших моделей 2025 року

Фахівці iSeeCars провели масштабне дослідження, проаналізувавши 3,8 млн нових авто та 368 млн машин у…

24.02.2025