Представили електричний седан Mercedes-Benz EQE

0
163

Німецький бренд представив електричний седан Mercedes-Benz EQE. Серед усього іншого, машина отримала 288-сильний електромотор і величезний екран на всю ширину салону. Дебют відбувся на автосалоні в Мюнхені.

EQS був одним з перших електромобілів для масового ринку в сімействі Mercedes-Benz EQ. Тепер Mercedes-Benz розширює свою лінійку електромобілів цілим рядом електрифікованих продуктів, які дебютували на цьому тижні на автомобільній виставці IAA в Мюнхені, включаючи новий EQE 350, зображений тут.

Mercedes-Benz EQE 350 позиціонується нижче EQS в модельному ряду бренду, що відображає взаємозв’язок між моделями E-Class і S-Class, оснащених класичними ДВЗ.

Хоча він, безумовно, схожий на більший EQS, EQE трохи коротше, “розтягуючись” на 4 934 мм в довжину в порівнянні із загальною довжиною 5 265 мм у випадку з EQS. Колісна база EQE також більш компактна, ніж у того ж EQS, і становить 3 122 мм в порівнянні з 3 210 мм.

Є деякі деталі, які відрізняють зовні EQE від його більшого побратима. Передня «решітка» більше і поглиблюється нижче в бампер, з підсвіченими акцентами у вигляді трьох зірок на версії моделі AMG-Line. Фари також стали гостріше, з унікальними світлодіодними акцентами, і на вибір пропонується кілька різних дизайнів коліс, в тому числі 19- і 20-дюймові аеродинамічні варіанти.

Читайте також  Показаний новий Гелендваген: чим відрізнятиметься модель 2022 року

Як і у випадку з більшим EQS, дизайн EQE підкреслює аеродинамічну ефективність. При цьому коефіцієнт лобового опору EQE становить 0,20, що робить його (поряд з EQS) самим аеродинамічним автомобілем в світі.

EQE 350 живиться від акумуляторної батареї на 90,6 кіловат-годин і електродвигуна потужністю 215 кіловат, встановленого на задній осі, його потужність становить 288 кінських сил (530 Нм). Задній привід входить у стандартну комплектацію, але повний привід 4Matic доступний в якості опції, додаючи електродвигун до передньої осі. Новинка отримала запас ходу в 660 кілометрів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.