Представили електричний седан Mercedes-Benz EQE

Час читання: 2 хв.
0

Німецький бренд представив електричний седан Mercedes-Benz EQE. Серед усього іншого, машина отримала 288-сильний електромотор і величезний екран на всю ширину салону. Дебют відбувся на автосалоні в Мюнхені.

EQS був одним з перших електромобілів для масового ринку в сімействі Mercedes-Benz EQ. Тепер Mercedes-Benz розширює свою лінійку електромобілів цілим рядом електрифікованих продуктів, які дебютували на цьому тижні на автомобільній виставці IAA в Мюнхені, включаючи новий EQE 350, зображений тут.

Mercedes-Benz EQE 350 позиціонується нижче EQS в модельному ряду бренду, що відображає взаємозв’язок між моделями E-Class і S-Class, оснащених класичними ДВЗ.

Хоча він, безумовно, схожий на більший EQS, EQE трохи коротше, “розтягуючись” на 4 934 мм в довжину в порівнянні із загальною довжиною 5 265 мм у випадку з EQS. Колісна база EQE також більш компактна, ніж у того ж EQS, і становить 3 122 мм в порівнянні з 3 210 мм.

Є деякі деталі, які відрізняють зовні EQE від його більшого побратима. Передня «решітка» більше і поглиблюється нижче в бампер, з підсвіченими акцентами у вигляді трьох зірок на версії моделі AMG-Line. Фари також стали гостріше, з унікальними світлодіодними акцентами, і на вибір пропонується кілька різних дизайнів коліс, в тому числі 19- і 20-дюймові аеродинамічні варіанти.

Як і у випадку з більшим EQS, дизайн EQE підкреслює аеродинамічну ефективність. При цьому коефіцієнт лобового опору EQE становить 0,20, що робить його (поряд з EQS) самим аеродинамічним автомобілем в світі.

EQE 350 живиться від акумуляторної батареї на 90,6 кіловат-годин і електродвигуна потужністю 215 кіловат, встановленого на задній осі, його потужність становить 288 кінських сил (530 Нм). Задній привід входить у стандартну комплектацію, але повний привід 4Matic доступний в якості опції, додаючи електродвигун до передньої осі. Новинка отримала запас ходу в 660 кілометрів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!