На початку червня Toyota представила нове покоління Land Cruiser 300, а тепер японський виробник розкрив нові подробиці про модельний ряд, зробивши акцент на топової версії GR Sport. Замість того, щоб зосередитися на характеристиках, Land Cruiser GR Sport прагне до кращих позашляховим характеристикам в поєднанні з більш агресивним дизайном екстер’єру.
Інженери компанії непохитні в тому, що у випадку з Land Cruiser вони хотіли створити автомобіль, який був би «безпечним і легким в управлінні, але при цьому повинен витримувати навіть найважчі умови». Тому варіант GR Sport був розроблений за участю гонщиків, які брали участь в ралі «Дакар». Це новий Land Cruiser, який стартує в категорії серійних автомобілів в 2023 році.
Конструктивно версія GR Sport відрізняється від всіх інших Land Cruiser кузовом, характерним для даної версії. Це включає в себе перероблений передній бампер Toyota і меншу кількість хрому на великий решітці радіатора. Ця версія позашляховика отримає 18-дюймові колеса з 6 спицями, а також нові задні бампери і крила.
На відміну від розкішного бежевого кольору, використовуваного в версії Land Cruiser LX, в інтер’єрі GR Sport поєднуються чорна і малинова шкіра. В оснащення позашляховика входять 12,3-дюймовий екран інформаційно-розважальної системи, ключ розумного запуску, підголовники, спортивне кермо, а також декоративні карбонові елементи на центральній консолі і всередині дверей.
Версія GR Sport зберігає 3-рядну 7-місцеву конфігурацію Land Cruiser 300 і буде доступна з уже представленими двома двигунами – бензиновим і дизельним, характеристики яких не зміняться. Це означає, що позашляховик отримає 3,5-літровий бензиновий двигун V6 з подвійним турбонаддувом потужністю 415 к.с. і 650 Нм, або 3,3-літровий дизель V6 з двома турбінами, що розвиває 309 к.с. і 700 Нм. На обох двигунах коштує 10-ступінчаста автоматична коробкою передач з прямим перемиканням передач, яка допомагає економити паливо, передаючи потужність на всі чотири колеса.
Стандартне обладнання GR Sport включає в себе передню та задню електронні блокування диференціала (на відміну від інших варіантів, які мають тільки додаткове блокування заднього диференціала). Ще одна корисна функція – система електронної кінетичної підвіски Toyota (E-KDSS). Це підвіска з електронним керуванням, яка автоматично і незалежно регулює передні і задні стабілізатори, реагуючи на індивідуальні умови кожного колеса.
Система E-KDSS забезпечує підвищену стійкість при русі в місті і знижує вібрацію, в той же час покращуючи ходові якості на бездоріжжі. Сама підвіска – з подвійними важелями спереду і жорсткої задньою віссю, має повністю змінену геометрію. Завдяки цьому хід авто збільшений, що значно покращує позашляхові характеристики моделі.
До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…
За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…
Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…
Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…
Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…
Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…
Leave a Comment