Оновлений Dacia Duster вийшов на ринок

Румунський позашляховик після поновлення оцінили в мінімальні 13 995 фунтів стерлінгів (600 тисяч гривень).

0
290

Компанія Dacia відкрила замовлення на оновлений позашляховик Duster за ціною від 13 995 фунтів стерлінгів (600 тисяч гривень), продовжуючи орієнтовану на бюджет стратегію ціноутворення і додаючи додаткові опції. Новинка доступна в трьох комплектаціях Essential, Comfort і Prestige.

Оновлений Dacia Duster відрізняється декількома змінами в дизайні і поліпшеними технологіями інтер’єру, які, як сподівається бренд, будуть тримати автомобіль попереду інших доступніших пропозицій, таких як MG ZS. Позашляховик пропонується в Dacia трьох комплектаціях Essential, Comfort і Prestige.

Duster Essential початкового рівня оснащений 16-дюймовими сталевими колесами, чорними поперечками на даху, автоматичними фарами і світлодіодними денними ходовими вогнями. Всередині є регульована рульова колонка по куту нахилу і вильоту, круїз-контроль, радіо DAB, кондиціонер і бортовий комп’ютер.

У версії Comfort позашляховик отримав 16-дюймові легкосплавні диски, передні протитуманні фари, систему управління спуском з гори і електричним регулюванням заднього виду з підігрівом. Також додані дверні ручки в колір кузова і чорні ковпачки дзеркал. У салоні відзначимо нову оббивку, регульовану поперекову опору водійського сидіння, шкіряне рульове колесо і задні склопідйомники з електроприводом.

Крім того у виконанні Comfort покупці отримують нову Восьмидюймовий інформаційно-розважальну систему Dacia з функціями Apple CarPlay і Android Auto, а також камерою заднього виду і датчиками парковки.

Нарешті топова комплектація Prestige. За ціною від 16695 фунтів стерлінгів (700 тисяч гривень) Пропонує безліч оновлень і додаткових технологій інтер’єру. Встановлено більші 17-дюймові легкосплавні диски, а також захисне скло, дзеркала заднього виду та дуги на даху з сірого кварцу.

У список оснащення увійшла система безключового доступу, автоматична система кондиціонування повітря і підігріву передніх сидінь. Комплектація Prestige також включає в себе камеру заднього виду, передні датчики паркування і систему попередження про сліпих зонах, а також бортову навігацію і можливість бездротового підключення до смартфону.

Читайте також  Компанія Dacia не поспішає переводити свої автомобілі на електротягу

Що стосується зовнішності моделі, то позашляховик отримав нову решітку радіатора і модифіковану оптику, яка має ті ж Y-образні світлодіодні денні ходові вогні, що і останній Sandero. Також є новий задній спойлер і модернізовані легкосплавні диски.

Dacia заявляє, що всі ці оновлення були розроблені, щоб зробити оновлений Duster трохи більше аеродинамічним, ніж його попередник. Вони поєднуються з деякими настройками ефективності (такими як ступичні підшипники з меншим тертям і нові шини) і сприяють скороченню викидів CO2 на 5,8 г / км на повнопривідної моделі.

Інтер’єр Duster зазнав більш помітний редизайн: Dacia представила нову оббивку і більш тонкі підголовники, які, за словами Dacia, стали більш ергономічними і забезпечують кращу видимість. Також є нова центральна консоль з парою роз’ємів USB, 1,1-літровим відсіком для зберігання речей і висувним підлокітником.

Dacia практично не змінила лінійку двигунів Duster. Він як і раніше орієнтований на бензинові двигуни TCe з турбонаддувом, починаючи з 1,0-літрового трьохциліндрового TCe 90 (89 к.с.) і 1,3-літрового чотирициліндрового TCe 130 (128 к.с.). Обидва агрегати йдуть з переднім приводом і шестиступінчастою механічною коробкою передач.

Найкращим бензиновим двигуном є TCe 150 потужністю 148 к.с. об’ємом 1,3 літра. Він також має передній привід, але доступний тільки з новою шестиступінчастою автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням.

В асортименті як і раніше є дизельний варіант – 1,5-літровий чотирициліндровий dCi 115 потужністю 113 к.с. Він доступний тільки з шестиступінчастою механічною коробкою передач, але покупці можуть вибирати між переднім або повним приводом. Dacia також продовжить пропонувати Бітоплівний версію Bi-Fuel, засновану на 1,0-літровому трьохциліндровому бензиновому двигуні компанії.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.