Categories: Авто

ЛуАЗ 1301 — остання надія Луцького автозаводу

Share

ЛуАЗ 1301 (1984/88/94) – прототип легкого позашляховика, який повинен був замінити на конвеєрі застарілу модель 969М. Перший варіант машини був сконструйований ще в 1984-му році і являв собою все той же 969М з новим кузовом. Прототип 1988-го року відрізнявся каркасно-панельним кузовом (сталевий каркас і пластикові панелі), пневмоелементами в незалежній пружинній підвісці, що дозволяють змінювати дорожній просвіт. В якості силової установки був застосований модернізований двигун МеМЗ-245 від «Таврії».

Привід всіх коліс – постійний, в трансмісії блокується міжосьовий диференціал. Дах і боковини знімалися, дозволяючи легко перетворити джип в пікап, планувалася також версія і з м’яким верхом. Задні двері машини були виконана з двох секцій – верхньої і нижньої, запасне колесо і набір інструментів розміщувалися в нішах під передніми сидіннями, таким чином повністю звільняючи багажний відсік.

Прототип повністю зберіг позашляхові якості свого «предка» і став володарем куди кращих споживчих якостей.

У 2002-му році широкій публіці під тим же індексом був представлений прототип зразка 1994-го року, що відрізнявся трохи зміненим дизайном екстер’єру, двигуном МеМЗ-2457 об’ємом 1,2 літра і потужністю 58 к.с., що працювали в парі з п’ятиступінчастою коробкою передач . На базі цього прототипу було зібрано кілька версій машини, включаючи дліннобазний автомобіль для швидкої допомоги (ЛуАЗ-1301-08 / 07).

Автомобіль так і не став серійним, але планувалася ще в 1975-му році модернізація виробництва затягнулася, об’єднання з ЗАЗ нічого Луцькому заводу не дало, нових двигунів не вистачало навіть на Таврії, а випускати нову модель зі старим двигуном від запорожця просто не було сенсу. У 1989-му році був влаштований конкурс на нову модель автомобіля для села, в якому брав участь і інший прототип НАМИ-ЛуАЗ «Прото», однак про підсумки конкурсу нічого не відомо. Вже на початку 90-их було ясно, що і сам завод приречений.

джерело

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Irmscher зробив зухвалий “спортивний” мікроавтобус Opel Vivaro

Ательє Irmscher випустило зухвалий "спортивний" мікроавтобус Opel Vivaro. Німецьке ательє Irmscher, яке спеціалізується на доробці…

12.05.2024

Volkswagen збирається випустити новий пікап

Останнім часом активізувалися чутки про відновлення Volkswagen робіт над створенням пікапа Tarok. Ця модель, представлена ​​як концепт на Автосалоні…

12.05.2024

Сім причин, чому не варто купувати автомобіль із варіатором

Які складнощі можуть виникнути із варіатором. Популяризація варіаторів пояснюється тим, що такий тип трансмісії дешевший…

12.05.2024

Мотор Toyota вибухнув на пробігу 800 км: ремонт машини обійдеться власнику дорожче за покупку нової

Всім відомо, що автомобілі Toyota дуже надійні, але навіть вони не застраховані від поломок, спричинених…

12.05.2024

Названо преміальні автомобілі з найнижчими витратами на техобслуговування

Преміальні автомобілі пропонують набагато більш високий рівень якості інтер'єру та передові технології, ніж машини з…

12.05.2024

Опубліковано фото загадкової версії Dacia

Новий бюджетний кросовер Dacia Duster третього покоління вже повністю розсекретили офіційно та показали на фото, більше…

11.05.2024