Помічений ексклюзив – Bentley Azure першої генерації, який випускали з другої половини 90-х до початку 2000-х років. Крім невеликого тиражу (1098 примірників), унікальністю даного кабріолета є пропорційний верх, розроблений італійським ательє Pininfarina. Ну і звичайно, вражаюча ціна, яка була найвищою в ті роки (за винятком відкритих суперкарів), передає « ТопЖир ».
Після дебюту в кінці дев’яностих 4-дверний ГранТурізмо «Бентлі» був визнаний кабріолетом року. Під капотом – традиційний для тих часів V8 об’ємом 6,75-літра. Потужність – майже 400 к.с. (крутний момент – 874 Нм). Якщо дах робили італійці, то трансмісією «поділилися» американці – мотор працює в парі з чотириступінчастим «автоматом» від General Motors. Незважаючи на вагу (майже ТРИ тонни), динаміка вийшла вражаючою, як для такої «дурки» – 6,7 секунд до 100 км на годину, максимальна швидкість – 240 км / ч. Витрата теж, як у «баржі» – 26-27 літрів в місті.
Що стосується знімного верху від Пінінфаріна, її послуги обійшлися британцям недешево, тому підсумкова вартість Bentley Azure вийшла чималою – 518 300 німецьких марок (дані за 1997 рік). Представницький кабріо ГранТурізмо збиралися вручну на заводі в Крю.
Як видно з фото, помічений в Києві Bentley Azure має американську «прописку», що, втім ще не означає, що він не змінить її на українську.
Найдешевший новий електромобіль Tesla багато покупців очікували за ціною близько 25 000 доларів. Розмови про…
Українцям готують зміни правил оптової та роздрібної торгівлі вживаними автомобілями. Зокрема, пропонується запровадити норму, яка…
Mercedes-Benz пояснив, навіщо потрібний електричний G-Class. Розробка "батарейної" версії позашляховика пояснюється "стратегією зниження ризиків". Керівник…
У 2025 році після 19 років роботи гоночна команда Red Bull Racing втратить свого геніального…
Модернізований кросовер Cupra Formentor 2025 модельного року представили під іміджевим брендом, який компанія SEAT створила…
Українські водії перед поїздкою мають бути дуже уважними. Необхідно перевірити, чи є при собі три…
Leave a Comment