Помічений ексклюзив – Bentley Azure першої генерації, який випускали з другої половини 90-х до початку 2000-х років. Крім невеликого тиражу (1098 примірників), унікальністю даного кабріолета є пропорційний верх, розроблений італійським ательє Pininfarina. Ну і звичайно, вражаюча ціна, яка була найвищою в ті роки (за винятком відкритих суперкарів), передає « ТопЖир ».
Після дебюту в кінці дев’яностих 4-дверний ГранТурізмо «Бентлі» був визнаний кабріолетом року. Під капотом – традиційний для тих часів V8 об’ємом 6,75-літра. Потужність – майже 400 к.с. (крутний момент – 874 Нм). Якщо дах робили італійці, то трансмісією «поділилися» американці – мотор працює в парі з чотириступінчастим «автоматом» від General Motors. Незважаючи на вагу (майже ТРИ тонни), динаміка вийшла вражаючою, як для такої «дурки» – 6,7 секунд до 100 км на годину, максимальна швидкість – 240 км / ч. Витрата теж, як у «баржі» – 26-27 літрів в місті.
Що стосується знімного верху від Пінінфаріна, її послуги обійшлися британцям недешево, тому підсумкова вартість Bentley Azure вийшла чималою – 518 300 німецьких марок (дані за 1997 рік). Представницький кабріо ГранТурізмо збиралися вручну на заводі в Крю.
Як видно з фото, помічений в Києві Bentley Azure має американську «прописку», що, втім ще не означає, що він не змінить її на українську.
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Leave a Comment