Авто

Pininfarina показала автомобіль майбутнього

Share

Славетне італійське дизайн-ательє Pininfarina представило своє нове дітище – концепт-кар Teorema. У компанії говорять, що розробили машину виключно на комп’ютерах і за допомогою доповненої реальності, тобто минаючи етапи ескізування на папері і виготовлення фізичних макетів, що в роботі автомобільних дизайнерів буває рідко.

Pininfarina Teorema має клиновидний профіль, сферичне скління без стійок і нагадує деякі роботи Pininfarina далекого минулого – наприклад, в вентиляційних віддушинах позаду сидінь читається відсилання до Ferrari P6 Berlinetta Speciale Pininfarina 1968 року. На зображеннях здається, що Teorema – це невеликий автомобіль, насправді вона дуже велика – габаритна довжина тут становить 5,5 метра, що порівнянно зі стретч-седаном Mercedes-Maybach S-Class. При цьому по висоті Teorema порівнянна з спорткарами – всього 1,4 метра.

Стверджується, що кузов концепту ретельно опрацьований з точки зору обтічності, причому у власній аеродинамічній трубі Pininfarina . Салон скомпонований незвично – за схемою 1 + 2 + 2, тобто водій сидить по центру, а пасажири – «двійками» позаду. За задумом розробників, Teorema оснащена системою повного автопілота, але машиною можна керувати і самостійно. У режимі автоматичної їзди кермо забирається в передню панель – і водій може розвернутися до пасажирів.

Технічні характеристики Pininfarina Teorema не повідомляються. Втім, уточнюється, що машина спирається на шасі з трубчастої несучою структурою з чисто електричною силовою установкою. Ця платформа розроблена німецькою фірмою Benteler , відомим виробником автокомпонентів. Крісла для водія і пасажирів виготовила компанія Poltrona Frau , італійський виробник меблів класу суперлюкс. Американська Continental розробила кнопки передньої панелі для Teorema , кожна з них має індивідуальну конфігурацію (так їх простіше розпізнавати наосліп). Teoremaдо виробництва не планується. Це чиста демонстрація того, як представницький автомобіль майбутнього уявляє собі компанія Pininfarina .

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Pininfarina

Останні записи

З 1 травня водіям заборонено вимикати фари

Водії відіграють важливу роль у забезпеченні безпеки дорожнього руху, беручи на себе відповідальність за власну…

28.04.2024

Експерти виявили екологічну небезпеку від електричних автомобілів

За словами експерта, незважаючи на те, що електромобілі не виробляють викиди при експлуатації, процес їх…

28.04.2024

Аналітики: продажі електрокарів зростуть у 2024 році

Цього року очікується, що глобальний продаж електромобілів досягнуть 17 мільйонів одиниць, про це заявили в…

28.04.2024

Названі найбезпечніші марки авто у світі

Виробники авто постійно вдосконалюють технології, щоб зробити керування максимально безпечним. Зовнішній вигляд, ціна та комфорт…

28.04.2024

Bentley анонсувала новий лімітований спорткар

Влітку 2022 року, за дебютом відкритого спорткара Bentley Mulliner Bacalar, який відродив традицію виробництва ексклюзивних…

28.04.2024

У нового кросовера Kia Sorento 2024 виявлено небезпечні проблеми

У двох Kia Sorentos 2024 року випуску під час дилерського огляду було виявлено несправність гідропідсилювача…

28.04.2024