Славетне італійське дизайн-ательє Pininfarina представило своє нове дітище – концепт-кар Teorema. У компанії говорять, що розробили машину виключно на комп’ютерах і за допомогою доповненої реальності, тобто минаючи етапи ескізування на папері і виготовлення фізичних макетів, що в роботі автомобільних дизайнерів буває рідко.
Pininfarina Teorema має клиновидний профіль, сферичне скління без стійок і нагадує деякі роботи Pininfarina далекого минулого – наприклад, в вентиляційних віддушинах позаду сидінь читається відсилання до Ferrari P6 Berlinetta Speciale Pininfarina 1968 року. На зображеннях здається, що Teorema – це невеликий автомобіль, насправді вона дуже велика – габаритна довжина тут становить 5,5 метра, що порівнянно зі стретч-седаном Mercedes-Maybach S-Class. При цьому по висоті Teorema порівнянна з спорткарами – всього 1,4 метра.
Стверджується, що кузов концепту ретельно опрацьований з точки зору обтічності, причому у власній аеродинамічній трубі Pininfarina . Салон скомпонований незвично – за схемою 1 + 2 + 2, тобто водій сидить по центру, а пасажири – «двійками» позаду. За задумом розробників, Teorema оснащена системою повного автопілота, але машиною можна керувати і самостійно. У режимі автоматичної їзди кермо забирається в передню панель – і водій може розвернутися до пасажирів.
Технічні характеристики Pininfarina Teorema не повідомляються. Втім, уточнюється, що машина спирається на шасі з трубчастої несучою структурою з чисто електричною силовою установкою. Ця платформа розроблена німецькою фірмою Benteler , відомим виробником автокомпонентів. Крісла для водія і пасажирів виготовила компанія Poltrona Frau , італійський виробник меблів класу суперлюкс. Американська Continental розробила кнопки передньої панелі для Teorema , кожна з них має індивідуальну конфігурацію (так їх простіше розпізнавати наосліп). Teoremaдо виробництва не планується. Це чиста демонстрація того, як представницький автомобіль майбутнього уявляє собі компанія Pininfarina .
Пробіг автомобіля сам по собі не визначає його стан. Машина, що пройшла 300 тисяч кілометрів,…
Електромобілі стрімко набирають популярність, і все більше водіїв відзначають їхню динаміку, економічність і комфорт у…
Електромобілі в Європі стрімко позбуваються статусу "дорогих іграшок". За даними економіста Фердинанда Дуденхеффера, різниця у…
У сегменті доступних автомобілів завжди великий попит, адже саме тут обертаються основні гроші та ухвалюються…
Дослідження німецької автомобільної групи ADAC виявило значні відмінності в терміні служби акумуляторів автомобілів з гібридними…
Останніми роками спортивні автомобілі втрачають колишню емоційність. Навіть керуючи BMW, Porsche чи Mercedes-AMG, багато водіїв…
Leave a Comment