Авто

Pininfarina показала автомобіль майбутнього

Share

Славетне італійське дизайн-ательє Pininfarina представило своє нове дітище – концепт-кар Teorema. У компанії говорять, що розробили машину виключно на комп’ютерах і за допомогою доповненої реальності, тобто минаючи етапи ескізування на папері і виготовлення фізичних макетів, що в роботі автомобільних дизайнерів буває рідко.

Pininfarina Teorema має клиновидний профіль, сферичне скління без стійок і нагадує деякі роботи Pininfarina далекого минулого – наприклад, в вентиляційних віддушинах позаду сидінь читається відсилання до Ferrari P6 Berlinetta Speciale Pininfarina 1968 року. На зображеннях здається, що Teorema – це невеликий автомобіль, насправді вона дуже велика – габаритна довжина тут становить 5,5 метра, що порівнянно зі стретч-седаном Mercedes-Maybach S-Class. При цьому по висоті Teorema порівнянна з спорткарами – всього 1,4 метра.

Стверджується, що кузов концепту ретельно опрацьований з точки зору обтічності, причому у власній аеродинамічній трубі Pininfarina . Салон скомпонований незвично – за схемою 1 + 2 + 2, тобто водій сидить по центру, а пасажири – «двійками» позаду. За задумом розробників, Teorema оснащена системою повного автопілота, але машиною можна керувати і самостійно. У режимі автоматичної їзди кермо забирається в передню панель – і водій може розвернутися до пасажирів.

Технічні характеристики Pininfarina Teorema не повідомляються. Втім, уточнюється, що машина спирається на шасі з трубчастої несучою структурою з чисто електричною силовою установкою. Ця платформа розроблена німецькою фірмою Benteler , відомим виробником автокомпонентів. Крісла для водія і пасажирів виготовила компанія Poltrona Frau , італійський виробник меблів класу суперлюкс. Американська Continental розробила кнопки передньої панелі для Teorema , кожна з них має індивідуальну конфігурацію (так їх простіше розпізнавати наосліп). Teoremaдо виробництва не планується. Це чиста демонстрація того, як представницький автомобіль майбутнього уявляє собі компанія Pininfarina .

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Pininfarina

Останні записи

Skoda Space готують до дебюту: електромобіль тестують у морозних умовах

Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…

23.02.2025

Автомеханік розповів, навіщо потрібні робот та варіатор, якщо є автомат

Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…

23.02.2025

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025

BMW анонсувала нові технології для своїх автомобілів

На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…

22.02.2025