В оновленому Kodiaq vRS замість дизельного двигуна використовується бензиновий 2,0-літровий агрегат потужністю 242 к.с., запозичений у останньої Octavia vRS. У Великобританії ціни на новинку стартують з позначки в 2 млн. гривень.
На відміну від старого Skoda Kodiaq vRS, який був оснащений 2,0-літровим дизельним двигуном з подвійним турбонаддувом, цей оновлений варіант оснащений тим же 2,0-літровим чотирициліндровим бензиновим мотором потужністю 242 к.с., що і нова Octavia vRS і останній Volkswagen Golf GTI. Новий бензиновий двигун Kodiaq vRS має додаткові 5 к.с. в порівнянні зі старим дизельним. Що ще більш важливо, він на 60 кг легше, що, за словами Skoda, скоротило час розгону гарячого позашляховика з місця до 100 км / год на 0,5 секунди до 6,6 секунди. Максимальна швидкість також збільшилася до 230 км / г.
Потужність передається на всі чотири колеса через нову семиступінчасту автоматичну коробку передач з подвійним зчепленням, яка також на 5,2 кг легше, ніж трансмісія, встановлена на попередньому варіанті з дизельним двигуном. Підсилювач рульового управління із змінними характеристиками і адаптивні амортизатори також входять в стандартну комплектацію, причому вони налаштовуються за допомогою системи зміни режимів водіння Skoda.
У базове оснащення також входять 20-дюймові легкосплавні диски, червоні гальмівні супорти, оновлені бампери vRS, глянцеві чорні рейлінги на даху і вихлопні системи з подвійним патрубком. Покупці також отримують ті ж світлодіодні фари Matrix LED, що і на недавно оновленому стандартному Kodiaq, разом зі свіжим капотом і зміненої гратами радіатора.
Усередині покупців порадують спортивні сидіння vRS, спортивне рульове управління зі шкіряним оздобленням та червона строчка на приладовій панелі. Також є кілька оновлених дверних накладок з замшевого оббивкою, в той час як стандартна тканинна оббивка стелі може бути замінена на альтернативу з мікрозамші.
Цифрова приладова панель Skoda Virtual Cockpit також входить в стандартну комплектацію Kodiaq vRS. Вона оснащена 10,25-дюймовим екраном замість аналогових датчиків стандартного автомобіля. На додаток до пристрою є 9,2-дюймовий тачскрін інформаційно-розважальної системи з підтримкою Apple CarPlay і Android Auto.
Покупці отримують цілий ряд технологій допомоги при водінні, включаючи систему допомоги при парковці, камеру заднього виду, автономне екстрене гальмування і систему допомоги при русі, яка використовує адаптивний круїз-контроль і адаптивні системи допомоги при їзді по смузі, щоб взяти на себе керування автомобілем на автомагістралі, майже як на машинах з автопілотом.
Автоексперти недаремно називають десятирічний вік справжнім "тестом на витривалість". Пробіги у 150-200 тисяч кілометрів, зношені…
Багато автолюбителів замислюються над тим, як збільшити кліренс свого автомобіля. Звісно, мова не про власників…
Поточне покоління Mazda 3 дебютувало шість років тому і з тих пір майже не зазнавало…
На дорогах водії часто користуються різними жестами, щоб обмінюватися інформацією, уникати непорозумінь і підтримувати порядок…
Компанія Volkswagen активно працює над створенням третього покоління популярного сімейства Crafter. Виробник уже підтвердив, що…
Компанія Porsche розширила електричну лінійку Macan, додавши нову версію GTS. Модель розташувалася між варіантами 4S…
Leave a Comment