В оновленому Kodiaq vRS замість дизельного двигуна використовується бензиновий 2,0-літровий агрегат потужністю 242 к.с., запозичений у останньої Octavia vRS. У Великобританії ціни на новинку стартують з позначки в 2 млн. гривень.
На відміну від старого Skoda Kodiaq vRS, який був оснащений 2,0-літровим дизельним двигуном з подвійним турбонаддувом, цей оновлений варіант оснащений тим же 2,0-літровим чотирициліндровим бензиновим мотором потужністю 242 к.с., що і нова Octavia vRS і останній Volkswagen Golf GTI. Новий бензиновий двигун Kodiaq vRS має додаткові 5 к.с. в порівнянні зі старим дизельним. Що ще більш важливо, він на 60 кг легше, що, за словами Skoda, скоротило час розгону гарячого позашляховика з місця до 100 км / год на 0,5 секунди до 6,6 секунди. Максимальна швидкість також збільшилася до 230 км / г.
Потужність передається на всі чотири колеса через нову семиступінчасту автоматичну коробку передач з подвійним зчепленням, яка також на 5,2 кг легше, ніж трансмісія, встановлена на попередньому варіанті з дизельним двигуном. Підсилювач рульового управління із змінними характеристиками і адаптивні амортизатори також входять в стандартну комплектацію, причому вони налаштовуються за допомогою системи зміни режимів водіння Skoda.
У базове оснащення також входять 20-дюймові легкосплавні диски, червоні гальмівні супорти, оновлені бампери vRS, глянцеві чорні рейлінги на даху і вихлопні системи з подвійним патрубком. Покупці також отримують ті ж світлодіодні фари Matrix LED, що і на недавно оновленому стандартному Kodiaq, разом зі свіжим капотом і зміненої гратами радіатора.
Усередині покупців порадують спортивні сидіння vRS, спортивне рульове управління зі шкіряним оздобленням та червона строчка на приладовій панелі. Також є кілька оновлених дверних накладок з замшевого оббивкою, в той час як стандартна тканинна оббивка стелі може бути замінена на альтернативу з мікрозамші.
Цифрова приладова панель Skoda Virtual Cockpit також входить в стандартну комплектацію Kodiaq vRS. Вона оснащена 10,25-дюймовим екраном замість аналогових датчиків стандартного автомобіля. На додаток до пристрою є 9,2-дюймовий тачскрін інформаційно-розважальної системи з підтримкою Apple CarPlay і Android Auto.
Покупці отримують цілий ряд технологій допомоги при водінні, включаючи систему допомоги при парковці, камеру заднього виду, автономне екстрене гальмування і систему допомоги при русі, яка використовує адаптивний круїз-контроль і адаптивні системи допомоги при їзді по смузі, щоб взяти на себе керування автомобілем на автомагістралі, майже як на машинах з автопілотом.
До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…
За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…
Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…
Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…
Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…
Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…
Leave a Comment