В оновленому Kodiaq vRS замість дизельного двигуна використовується бензиновий 2,0-літровий агрегат потужністю 242 к.с., запозичений у останньої Octavia vRS. У Великобританії ціни на новинку стартують з позначки в 2 млн. гривень.
На відміну від старого Skoda Kodiaq vRS, який був оснащений 2,0-літровим дизельним двигуном з подвійним турбонаддувом, цей оновлений варіант оснащений тим же 2,0-літровим чотирициліндровим бензиновим мотором потужністю 242 к.с., що і нова Octavia vRS і останній Volkswagen Golf GTI. Новий бензиновий двигун Kodiaq vRS має додаткові 5 к.с. в порівнянні зі старим дизельним. Що ще більш важливо, він на 60 кг легше, що, за словами Skoda, скоротило час розгону гарячого позашляховика з місця до 100 км / год на 0,5 секунди до 6,6 секунди. Максимальна швидкість також збільшилася до 230 км / г.
Потужність передається на всі чотири колеса через нову семиступінчасту автоматичну коробку передач з подвійним зчепленням, яка також на 5,2 кг легше, ніж трансмісія, встановлена на попередньому варіанті з дизельним двигуном. Підсилювач рульового управління із змінними характеристиками і адаптивні амортизатори також входять в стандартну комплектацію, причому вони налаштовуються за допомогою системи зміни режимів водіння Skoda.
У базове оснащення також входять 20-дюймові легкосплавні диски, червоні гальмівні супорти, оновлені бампери vRS, глянцеві чорні рейлінги на даху і вихлопні системи з подвійним патрубком. Покупці також отримують ті ж світлодіодні фари Matrix LED, що і на недавно оновленому стандартному Kodiaq, разом зі свіжим капотом і зміненої гратами радіатора.
Усередині покупців порадують спортивні сидіння vRS, спортивне рульове управління зі шкіряним оздобленням та червона строчка на приладовій панелі. Також є кілька оновлених дверних накладок з замшевого оббивкою, в той час як стандартна тканинна оббивка стелі може бути замінена на альтернативу з мікрозамші.
Цифрова приладова панель Skoda Virtual Cockpit також входить в стандартну комплектацію Kodiaq vRS. Вона оснащена 10,25-дюймовим екраном замість аналогових датчиків стандартного автомобіля. На додаток до пристрою є 9,2-дюймовий тачскрін інформаційно-розважальної системи з підтримкою Apple CarPlay і Android Auto.
Покупці отримують цілий ряд технологій допомоги при водінні, включаючи систему допомоги при парковці, камеру заднього виду, автономне екстрене гальмування і систему допомоги при русі, яка використовує адаптивний круїз-контроль і адаптивні системи допомоги при їзді по смузі, щоб взяти на себе керування автомобілем на автомагістралі, майже як на машинах з автопілотом.
Hyundai i30 2024 готовий до запуску на іспанському ринку Ця модель швидко стала однією з…
Українські водії мають два тижні, щоб заплатити штраф. Якщо вони зроблять це протягом перших 10…
BMW поставила хрест на ідеї пікапа. Старший віце-президент BMW з бренду та управління продуктами Бернд…
Усі звикли до того, що більшість рейтингів надійності автомобілів публікується незалежними американськими аналітичними виданнями на…
На початку 2024 року німецька автомобільна преса опублікувала чутки про плани керівництва Volkswagen повернути в…
Hyundai відклала прем'єру оновленої Сreta із трьома рядами. Нещодавно на індійський ринок вийшла рестайлінгова Hyundai…
Leave a Comment