В Україні зараз почалася активна фаза пільгової розмитнення евроблях. Як виявилося, найчастіше водії ставлять на облік представників німецького автопрому на литовській або польській реєстрації.
У скільки насправді обходиться пільгова розмитнення і які марки стоять у черзі на українську реєстрацію в перших рядах повідомляє UBR.
За словами експертів, вартість зняття з реєстрації в Польщі приблизно порівнянна з наведеними нижче «литовськими» розцінками.
Скільки коштує розмитнення
Лідирує в списку Volkswagen Passat В5 2000 року, який по праву вважається «класичною» євробляхою.
Кожен п’ятий авто на Єврономер з усіх розмитнювати в Україні – саме ця модель з польською реєстрацією, що працює на дизелі і обсягом двигуна 1.9.
Процедура легалізації такого автомобіля обійдеться в 54 347 грн. З них 37 702 грн – митні платежі:
- ставка за вік: 4 927 грн;
- ставка за об’єм двигуна: 15 603 грн;
- ставка за тип палива: 3 285 грн;
- добровільний внесок: 8 500 грн;
- ПДВ: 5 386 грн.
Додатково доведеться заплатити 16 645 грн за такі послуги:
- зняття з обліку (LT Литва): 6 570 грн;
- відновлення сертифіката: 3 200;
- послуги брокера: 6 875 грн.
Друге місце за популярністю серед українців розділили Audi A6 і Volkswagen Golf 4. Ці машини завоювали до себе прихильність завдяки оптимальному співвідношенню ціни і якості.
AUDI ввозили в основному 2000 року, з дизельним двигуном об’ємом 2.5. Загальна сума на розмитнення такого автомобіля складе 55 305 грн. Митні платежі – 38 660 грн:
- ставка за вік: 4 927 грн;
- ставка об’єм двигуна: 16, 425 грн;
- ставка за тип палива: 3 285 грн;
- добровільний внесок: 8 500 грн;
- ПДВ: 5 523 грн.
Ще в 16 645 грн обійдуться следующе послуги:
- зняття з обліку (LT Литва): 6 570 грн;
- відновлення сертифіката: 3 200;
- послуги брокера: 6 875 грн.
Трохи менше попит на розмитнення BMW 5 2000 роки з бензиновим двигуном об’ємом 2.0, хоча все так же стабільний: мінімум по три машини в день даної моделі проходять через українську митницю.
Бюджет всієї процедури складе 51 472 грн. З них митні збори 34 827 грн, а саме:
- ставка за вік: 4 927 грн;
- ставка за обсяг двигуна: 16, 425 грн;
- ставка за тип палива: 0 грн;
- добровільний внесок: 8 500 грн;
- ПДВ: 4 975 грн.
І додатково 16 645 грн підуть на наступні платежі:
- зняття з обліку (LT Литва): 6 570 грн;
- відновлення сертифіката: 3 200;
- послуги брокера: 6 875 грн.
Замикають п’ятірку лідерів Opel Zafira і Opel Vectra 2000 року зі дизельними двигунами 2.0. Сума всієї розмитнення на обидві моделі ідентична – 55 305 грн.
Митні платежі потягнуть на себе 38 660 грн, а розбивка по видатках буде наступна:
- ставка за вік: 4 927 грн;
- ставка за обсяг двигуна: 16, 425 грн;
- ставка за тип палива: 3 285 грн;
- добровільний внесок: 8 500 грн;
- ПДВ: 5523 грн.
Додаткові 16 645 грн підуть на:
- зняття з обліку (LT Литва): 6 570 грн;
- відновлення сертифіката: 3 200;
- послуги брокера: 6 875 грн.
Всі інші моделі завезені в Україну не в таких великих масштабах – в основному це Citroen Berlingo і Saab.