ТОП-5 авто в Україні на розмитнення: у скільки обійдеться кожна

0
77

В Україні зараз почалася активна фаза пільгової розмитнення евроблях. Як виявилося, найчастіше водії ставлять на облік представників німецького автопрому на литовській або польській реєстрації.

У скільки насправді обходиться пільгова розмитнення і які марки стоять у черзі на українську реєстрацію в перших рядах повідомляє UBR.

За словами експертів, вартість зняття з реєстрації в Польщі приблизно порівнянна з наведеними нижче «литовськими» розцінками.

Скільки коштує розмитнення

Лідирує в списку Volkswagen Passat В5 2000 року, який по праву вважається «класичною» євробляхою.

Кожен п’ятий авто на Єврономер з усіх розмитнювати в Україні – саме ця модель з польською реєстрацією, що працює на дизелі і обсягом двигуна 1.9.

Процедура легалізації такого автомобіля обійдеться в 54 347 грн. З них 37 702 грн – митні платежі:

  • ставка за вік: 4 927 грн;
  • ставка за об’єм двигуна: 15 603 грн;
  • ставка за тип палива: 3 285 грн;
  • добровільний внесок: 8 500 грн;
  • ПДВ: 5 386 грн.

Додатково доведеться заплатити 16 645 грн за такі послуги:

  • зняття з обліку (LT Литва): 6 570 грн;
  • відновлення сертифіката: 3 200;
  • послуги брокера: 6 875 грн.

Друге місце за популярністю серед українців розділили Audi A6 і Volkswagen Golf 4. Ці машини завоювали до себе прихильність завдяки оптимальному співвідношенню ціни і якості.

AUDI ввозили в основному 2000 року, з дизельним двигуном об’ємом 2.5. Загальна сума на розмитнення такого автомобіля складе 55 305 грн. Митні платежі – 38 660 грн:

  • ставка за вік: 4 927 грн;
  • ставка об’єм двигуна: 16, 425 грн;
  • ставка за тип палива: 3 285 грн;
  • добровільний внесок: 8 500 грн;
  • ПДВ: 5 523 грн.

Ще в 16 645 грн обійдуться следующе послуги:

  • зняття з обліку (LT Литва): 6 570 грн;
  • відновлення сертифіката: 3 200;
  • послуги брокера: 6 875 грн.

Трохи менше попит на розмитнення BMW 5 2000 роки з бензиновим двигуном об’ємом 2.0, хоча все так же стабільний: мінімум по три машини в день даної моделі проходять через українську митницю.

Бюджет всієї процедури складе 51 472 грн. З них митні збори 34 827 грн, а саме:

  • ставка за вік: 4 927 грн;
  • ставка за обсяг двигуна: 16, 425 грн;
  • ставка за тип палива: 0 грн;
  • добровільний внесок: 8 500 грн;
  • ПДВ: 4 975 грн.

І додатково 16 645 грн підуть на наступні платежі:

  • зняття з обліку (LT Литва): 6 570 грн;
  • відновлення сертифіката: 3 200;
  • послуги брокера: 6 875 грн.

Замикають п’ятірку лідерів Opel Zafira і Opel Vectra 2000 року зі дизельними двигунами 2.0. Сума всієї розмитнення на обидві моделі ідентична – 55 305 грн.

Митні платежі потягнуть на себе 38 660 грн, а розбивка по видатках буде наступна:

  • ставка за вік: 4 927 грн;
  • ставка за обсяг двигуна: 16, 425 грн;
  • ставка за тип палива: 3 285 грн;
  • добровільний внесок: 8 500 грн;
  • ПДВ: 5523 грн.

Додаткові 16 645 грн підуть на:

  • зняття з обліку (LT Литва): 6 570 грн;
  • відновлення сертифіката: 3 200;
  • послуги брокера: 6 875 грн.

Всі інші моделі завезені в Україну не в таких великих масштабах – в основному це Citroen Berlingo і Saab.

Читайте також  Назвали 5 найбільш безпечних сімейних автомобілів з пробігом

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.