В Україні існують думку, що в Німеччині продають тільки чесні б / у авто. Однак насправді це міф. Німецька педантичність і законослухняність розчиняється в повітрі, як тільки справа доходить до продажу машин, пише АвтоПортал.
Насправді серед німців шахрайство з показниками одометра також поширене, як і в Україні. Великий пробіг відлякує потенційних покупців і знижує вартість машини. У ФРН немає загальнодоступних баз даних пробігу автомобілів, і місцеві продавці охоче цим користується – особливо в тих випадках, коли авто має «піти» за кордон. Так що досить часто, ще до того, як машина поїдемо до нового власника в іншу країну, її пробіг повертають до «чарівної» для майбутнього покупця цифри в 140-170 000 кілометрів. Звичайну «скручування» проводять безпосередньо перед перетином кордону.
За оцінками німецьких експертів, скручений пробіг на вторинному ринку мають близько 1/3 автомобілів, а середня вартість машини завищена на 3 000 євро. Передбачуваний збиток клієнтам в результаті невиправданого ціноутворення оцінюється в 6-7 мільярдів євро в рік. Німецький автоклуб ADAC неодноразово закликав до змін як в правилах, так і в рішеннях, які використовуються виробниками, які поклали б край цій практиці. В наш час з технічної точки зору вирішити проблему «скруток» не є незбагненною завданням, проте поки справа не рушила з мертвої точки.
Цікаві дані надає одна компанія, яка спеціалізується на діагностичних додатках, за допомогою яких можна не тільки перевірити робочі параметри автомобіля або прочитати коди помилок в автомобілі, але і дізнатися реальний пробіг машини.
Це програмне забезпечення порівнює свідчення пробігу з іншими параметрами, що зберігаються в різних електронних модулях автомобіля, таких як кількість годин роботи двигуна або записи так званого зависання кадру (дані про обставини, при яких код помилки зберігається в пам’ять контролера).
Так, ось, на основі тестів, проведених користувачами одного з програмних забезпечень, серед іншого було виявлено, що шахрайство з показниками одометра найчастіше зустрічаються в автомобілях Mercedes, BMW, Toyota і Volkswagen.
Зокрема, маніпуляції були виявлені у:
На скільки було скинуто пробіг?
Однак слід зазначити, що програми не здатні виявляти скручений пробіг, якщо роботу проводили профі, які використовують сучасне обладнання і прекрасно знають, в яких модулях знаходяться параметри, що дозволяють встановити істинний пробіг.
Купуючи б / у авто з Німеччини не потрібно сподіватися на те, що це буде ідеальна машина з чесної історією. Абсолютно будь-яку «залізну конячку» з пробіг обов’язково потрібно перевіряти перед здійсненням операції.
Взимку кількість проблем під час експлуатації автомобіля значно зростає через додаткові навантаження на систему. Автомеханіки…
Американці знову влаштували шоу на колесах: електричний Cadillac Escalade IQ став головним SUV 2026 року…
Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…
Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…
Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…
Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…
Leave a Comment