Авто

Компанія Subaru представила в Японії оновлений кросовер Forester 2022

Передній бампер також зазнав доопрацювання і отримав виступ прямо під зміненою фарою, на якому розміщується омивач. Решітка не виглядає більша, ніж раніше, але має плоский U-образний візерунок. Крім того, логотип Subaru прикрашає металевий орнамент. Залежно від комплектації бувають круглі і вертикальні протитуманні фари, але всі вони – світлодіодні.

Поки є тільки одне зображення, що показує задню частину, і, можливо, це тому, що Forester зі специфікацією JDM виглядає практично так само, як і раніше. Легкий рестайлінг зазвичай превносіт деякі зміни в графіку задніх ліхтарів, але сама оптика виглядають ідентично такої в моделі актуальною генерації. Subaru пропонує 18-дюймові колісні диски з оновленим дизайном і додає три нові кольори (осінній зелений металік, каскадний зелений кремнезем, блискучий бронзовий металік) в місцеву версію свого кросовера, який доступний в комплектаціях Touring, X-Break, Advance і Sport .

Салон Forester 2022 для Країни висхідного сонця багато в чому такий же, як і раніше, але з новим вибором матеріалів обробки. Крім того, в EyeSight доданий більш широкий кут огляду стереокамери, а також покращено оптимізоване програмне забезпечення. Subaru внесла зміни в підвіску для всіх комплектацій, щоб підвищити комфорт, в той час як e-Active Shift Control тепер доступна на всіх версіях, оснащених гібридним двигуном e-Boxer .

Subaru вже приймає попередні замовлення на Forester у виконанні JDM, і ми очікуємо, що північноамериканська версія моделі 2022 року представлена в найближчі тижні. Прототип вже був помічений на території континенту в грудні 2020 року, тому його офіційний дебют, швидше за все, відбудеться в самий найближчий час.

Не виключено, що американський Forester після поновлення отримає 1,8-літровий бензиновий двигун з турбонаддувом, доступний в Японії в версії Sport , з 174 к.с. потужності і 300 Нм крутного моменту. Крутний момент у нього на 61 Нм більше, ніж у 2,5-літрового двигуна без наддуву, і він має кращий відгук на низьких оборотах завдяки примусовій індукції.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Subaru

Останні записи

Новий Mitsubishi X-Force Hybrid виявився компактним і надзвичайно економним

Кросовер Mitsubishi X-Force у гібридній версії HEV, вперше показаний на автосалоні в Бангкоку, нещодавно пройшов…

29.09.2025

Експерт розповів про технології цинкування кузовів автомобілів Toyota та Mazda

Експерт повідомив, що більшість зовнішніх панелей сучасних автомобілів Toyota Camry (XV70), RAV4 (XA50), Mazda 6…

29.09.2025

В Україні змінили правила продажу автомобілів

Кабінет Міністрів ухвалив постанову, яка зобов'язує автосалони інформувати покупців про витрату пального та обсяг викидів…

29.09.2025

Головні помилки водіїв, які щодня руйнують АКПП

Автоматична трансмісія значно полегшує керування автомобілем, роблячи поїздки комфортнішими та доступнішими для більшості водіїв. Водночас…

29.09.2025

Як правильно реагувати на сигнал Check Engine і уникнути серйозних проблем

Індикатор Check Engine на приладовій панелі часто викликає занепокоєння у водіїв, адже сигналізує про те,…

29.09.2025

Volvo EX60 отримає передові батареї і вийде у 2026 році

Volvo готується представити свій головний електрокросовер - EX60, який стане ключовою моделлю бренду та з'явиться…

29.09.2025