Авто

Експерти розповіли, чому купівля BMW X5 може стати великим розчаруванням

Share

У моєму уявленні, позашляховик це автомобіль, на якому пересуваються солідні люди. Таке враження складається через величезні розміри автомобіля. Володіти таким автомобілем, а саме BMW X5, було мрією дитинства. Оскільки, придбати новий німецький позашляховик було занадто дорого, я відправився на ринок автомобілів з пробігом. Вибір припав на дизельну версію 2009 року випуску, в кузові Е 70, так як бензинові версії мають великі об’єми двигунів і, відповідно, споживають пристойну кількість 95-го бензину, що в наш час досить накладно. Буквально через місяць, я пошкодував про свою покупку. У цій статті я хочу поділитися своєю історією, а також застерегти автолюбителів, купувати автомобілі з пробігом, з дизельними моторами.

Про погану якість українського дизельного палива в народі давно склався певний стереотип. Однак, сьогодні хочеться поговорити про автомобілі, які працюють на цьому самому дизельному паливі. Якщо, Ви зважилися на покупку дизельного автомобіля з пробігом, то варто уважно провести діагностику, особливу увагу приділяючи свічкам розжарювання і паливній апаратурі. Неякісне дизельне паливо вбиває ці елементи, що в подальшому може призвести до виходу з ладу форсунок, а їх заміна коштує пристойних грошей.

Моєю помилкою стала недостатня поінформованість про недоліки дизельних моторів BMW.

Мені попався 6-ти циліндровий двигун, який видає 231 кінську силу . Коли я шукав автомобіль і проводив “тест-драйви”, цієї потужності здалося більш ніж достатньо. Автомобіль упевнено розганявся, незважаючи на значні розміри і вагу. Однак, радість від покупки була недовгою!

Через місяць, а може і раніше, з’явився сторонній шум з під капота. Природно, що мене це насторожило і я поїхав на діагностику. У найближчому автосервісі мені порадили замінити ланцюг ГРМ. Як з’ясувалося, ланцюгів в моєму моторі виявилося цілих три, а основний шум виходив від ланцюга приводу масляного насоса. Такий діагноз мені поставили в автосервісі. Начебто не критично, якщо не звертати уваги на шум. Природно, що після такої покупки, через місяць, я не мав потрібної суми, щоб зробити ремонт, тому вирішив їздити далі.

Ще через тиждень, автомобіль став смикатися, загорівся “Чек”. Заводитися став дуже погано, а з труби пішов чорний дим. Витрата палива помітно збільшилася, хоча я намагався їздити акуратно. Чергова діагностика показала несправність двох форсунок. Мені запропонували поставити ” відновлені” оригінальні форсунки.

Через місяць назбирав гроші, замінив всі 4 форсунки, фільтри, а також всі 3 ланцюги, плюс натягувачі. Ланцюги поставив нові. Загальний ремонт, плюс запчастини вийшли трохи більше 50 000 гривень. Начебто, все полагодив. Всі болячки, що проявилися , “вилікував”!

Радів недовго, через півтора місяці коробка стала в “аварійний режим”, довелося викликати евакуатор. Знову автосервіс, діагностика, вирок – близько 40 тисяч на ремонт коробки! Сказати, що я засмутився, нічого не сказати!

Начебто мрія збулася, тільки радості немає! Автомобіль стоїть біля будинку, а я їжджу на громадському транспорті. Природно, що доведеться лагодити коробку, ось тільки швидше за все, полагоджу і продам! Сімейний бюджет тріщить по швах. Радість від мрії була недовгою …

Шановні читачі, як Ви ставитеся до покупці старих дизельних “німців”? Що порадите – продати або далі їздити? Відповіді, будь-ласка, напишіть в коментарях!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Leave a Comment

View Comments

  • Звичайно, старе, все що старше 10 років, то тут то там буде просити щось міняти.
    Якщо добре вкластися у дороговартісний ремонт то можливо є сенс товкти те, що вже перевірене і знаєш де які болячки вилікувані.
    Або, як варіант, їздити до того часу поки не знайдеться 100 відсотковий любитель таких авто і він буде сам далі його колупати.
    Я колупаю свій старий Ніссан Х-трейл Т31 2007 року, знаю його болячки, лікую, знаю що періодично щось буде вилітати і вилітає, але вартість ремонту копійчана порівняно із БМВ.
    Якщо не дотягую до нового авто, а краще нового лише нове авто, то катаю те, що можу дозволити собі ремонтувати, і що виправдовує хоч якось витрати.
    Пики така філософія.
    У кого може інша.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: BMWBMW X5

Останні записи

Hyundai i30 2024 готовий змінити ринок доступних автомобілів у Європі

Hyundai i30 2024 готовий до запуску на іспанському ринку Ця модель швидко стала однією з…

06.05.2024

Українцям розповіли про наслідки за несплату штрафів за порушення ПДР

Українські водії мають два тижні, щоб заплатити штраф. Якщо вони зроблять це протягом перших 10…

06.05.2024

Пікапа BMW не буде. Але може з’явитися повноцінний позашляховик

BMW поставила хрест на ідеї пікапа. Старший віце-президент BMW з бренду та управління продуктами Бернд…

06.05.2024

Найнадійніші та ненадійніші автомобільні марки за версією європейців

Усі звикли до того, що більшість рейтингів надійності автомобілів публікується незалежними американськими аналітичними виданнями на…

06.05.2024

Новий Volkswagen Scirocco хочуть повернути до 2028 року

На початку 2024 року німецька автомобільна преса опублікувала чутки про плани керівництва Volkswagen повернути в…

06.05.2024

Hyundai відкладає запуск оновленої трирядної Creta

Hyundai відклала прем'єру оновленої Сreta із трьома рядами. Нещодавно на індійський ринок вийшла рестайлінгова Hyundai…

06.05.2024