У моєму уявленні, позашляховик це автомобіль, на якому пересуваються солідні люди. Таке враження складається через величезні розміри автомобіля. Володіти таким автомобілем, а саме BMW X5, було мрією дитинства. Оскільки, придбати новий німецький позашляховик було занадто дорого, я відправився на ринок автомобілів з пробігом. Вибір припав на дизельну версію 2009 року випуску, в кузові Е 70, так як бензинові версії мають великі об’єми двигунів і, відповідно, споживають пристойну кількість 95-го бензину, що в наш час досить накладно. Буквально через місяць, я пошкодував про свою покупку. У цій статті я хочу поділитися своєю історією, а також застерегти автолюбителів, купувати автомобілі з пробігом, з дизельними моторами.
Про погану якість українського дизельного палива в народі давно склався певний стереотип. Однак, сьогодні хочеться поговорити про автомобілі, які працюють на цьому самому дизельному паливі. Якщо, Ви зважилися на покупку дизельного автомобіля з пробігом, то варто уважно провести діагностику, особливу увагу приділяючи свічкам розжарювання і паливній апаратурі. Неякісне дизельне паливо вбиває ці елементи, що в подальшому може призвести до виходу з ладу форсунок, а їх заміна коштує пристойних грошей.
Мені попався 6-ти циліндровий двигун, який видає 231 кінську силу . Коли я шукав автомобіль і проводив “тест-драйви”, цієї потужності здалося більш ніж достатньо. Автомобіль упевнено розганявся, незважаючи на значні розміри і вагу. Однак, радість від покупки була недовгою!
Через місяць, а може і раніше, з’явився сторонній шум з під капота. Природно, що мене це насторожило і я поїхав на діагностику. У найближчому автосервісі мені порадили замінити ланцюг ГРМ. Як з’ясувалося, ланцюгів в моєму моторі виявилося цілих три, а основний шум виходив від ланцюга приводу масляного насоса. Такий діагноз мені поставили в автосервісі. Начебто не критично, якщо не звертати уваги на шум. Природно, що після такої покупки, через місяць, я не мав потрібної суми, щоб зробити ремонт, тому вирішив їздити далі.
Ще через тиждень, автомобіль став смикатися, загорівся “Чек”. Заводитися став дуже погано, а з труби пішов чорний дим. Витрата палива помітно збільшилася, хоча я намагався їздити акуратно. Чергова діагностика показала несправність двох форсунок. Мені запропонували поставити ” відновлені” оригінальні форсунки.
Через місяць назбирав гроші, замінив всі 4 форсунки, фільтри, а також всі 3 ланцюги, плюс натягувачі. Ланцюги поставив нові. Загальний ремонт, плюс запчастини вийшли трохи більше 50 000 гривень. Начебто, все полагодив. Всі болячки, що проявилися , “вилікував”!
Радів недовго, через півтора місяці коробка стала в “аварійний режим”, довелося викликати евакуатор. Знову автосервіс, діагностика, вирок – близько 40 тисяч на ремонт коробки! Сказати, що я засмутився, нічого не сказати!
Начебто мрія збулася, тільки радості немає! Автомобіль стоїть біля будинку, а я їжджу на громадському транспорті. Природно, що доведеться лагодити коробку, ось тільки швидше за все, полагоджу і продам! Сімейний бюджет тріщить по швах. Радість від мрії була недовгою …
Шановні читачі, як Ви ставитеся до покупці старих дизельних “німців”? Що порадите – продати або далі їздити? Відповіді, будь-ласка, напишіть в коментарях!
Напередодні один із босів «Кіа» випадково підтвердив випуск «батарейного» пікапа. Причому зробив це максимально недбалим…
Прес-служба японського автогіганта Nissan повідомила, що з конвеєра зійшов перший серійний екземпляр нової версії кросовера…
На аукціон Bring a Trailer виставили рідкісний колекційний автомобіль Ford Thunderbird 2002. Що ще відомо Зазначається,…
Останні роки автомобільні компанії активно впроваджували сенсорні екрани, додаючи сучасний вигляд і мінімалізм в салони…
Запуск двигуна в сильний мороз — це справжній стрес для його компонентів. Висока в'язкість моторного…
У світовій автомобільній галузі останнім часом стають все популярнішими всілякі рейтинги брендів, у яких незалежні…
View Comments
Звичайно, старе, все що старше 10 років, то тут то там буде просити щось міняти.
Якщо добре вкластися у дороговартісний ремонт то можливо є сенс товкти те, що вже перевірене і знаєш де які болячки вилікувані.
Або, як варіант, їздити до того часу поки не знайдеться 100 відсотковий любитель таких авто і він буде сам далі його колупати.
Я колупаю свій старий Ніссан Х-трейл Т31 2007 року, знаю його болячки, лікую, знаю що періодично щось буде вилітати і вилітає, але вартість ремонту копійчана порівняно із БМВ.
Якщо не дотягую до нового авто, а краще нового лише нове авто, то катаю те, що можу дозволити собі ремонтувати, і що виправдовує хоч якось витрати.
Пики така філософія.
У кого може інша.