Авто

Топ-5 автомобілів, яких «боїться» іржа

Іржа є постійною і неминучою супутницею будь-якої машини. І особливо – б / у. Але одні автомобілі іржавіють швидко, а на інших руді плями з’являються дуже рідко. Автомобільні експерти виділили п’ять машин, кузова яких виявляють разючу стійкість до корозії, передає « АвтоВзгляд ».

PORSCHE CAYENNE

Лакофарбове покриття кросовера першого покоління, що випускався з 2002 по 2010 роки, досить товсте. Тому воно відмінно протистоїть дорожньому піскоструй, а відколи – рідкісне явище. Іржу найчастіше можна знайти під пластиковими деталями і в місцях стиків кузовних панелей.

AUDI A6

У «шістки» в кузові C6 відколи на капоті і навіть в районі задніх колісних арок починають цвісти дуже повільно. А справа в тому, що кузов седана виконаний з алюмінію. До того ж у нього дуже міцні підрамники і лонжерони з безліччю точок кріплення. Ось тільки кліренс «німця» маленький. Через це антикорозійне покриття днища часто пошкоджується навіть самим акуратним водієм

VOLVO S80

Шведський виробник спочатку трепетно ​​ставився до антикорозійного обробці своїх машин, і преміальний седан S80 другого покоління не став винятком. Сталевий кузов акуратно зібраний, прекрасно пофарбований, так що відверто слабких місць у нього немає. І хоча лакофарбове покриття «шведа» швидко втрачає свій лиск, власники S80 воліють з ним взагалі нічого не робити, оскільки зайве внезаводское втручання «приверне» корррозію. А так – нехай і тьмяно, але без гнильних процесів.

MERCEDES-BENZ S-КЛАСУ

Седан в кузові W221 – ще один представник стійких до корозії машин. Якість фарбування у моделі дуже гарне, тому іржа на капоті, крилах і дверях зустрічається рідко. Швидше за все, вона скаже про кустарному кузовному ремонті, на який ще й грошей пошкодували.

Варто лише звернути увагу на задні крила. Їх шумоізоляція згодом злітає і під неї починає потрапляти дорожні бруд і реагенти. Все це може викликати вогнища корозії в невидимих ​​при поверхневому огляді місцях.

VOLVO XC90

Перший кросовер марки шведи захистили від корозії не гірше, ніж споріднений седан S80. У конструкції інженери використовували сталь, яку покрили товстим шаром фарби. Але слабкі місця у автомобіля все ж є. Іржа може з’явитися в місцях зіткнення металу і пластикових деталей, а також на передніх лонжеронах і підрамнику.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий Audi TT вперше показали на якісних фото

На початку вересня відбулася прем'єра концепт-кара Audi Concept C. Через схожість з однією культовою моделлю…

02.11.2025

Нова Nissan Versa отримає сучасний вигляд і залишиться доступною

Чутки про те, що компанія Nissan планує відмовитися від бюджетного седана Versa, з'являються вже не…

02.11.2025

Новий Mercedes-Benz S-Class отримає агресивний дизайн і двомоторну установку

Поточне покоління Mercedes-Benz S-Class, головного флагмана німецької марки, дебютувало у 2020 році й успішно утримує…

02.11.2025

Безпідставна зупинка авто поліцією: що каже закон і як захистити свої права

Безпідставна зупинка автомобіля поліцією є порушенням прав водія і втручанням у його свободу пересування. Закон…

02.11.2025

Нова технологія Mazda може дати друге життя ДВЗ

Компанія Mazda на виставці Japan Mobility Show 2025 презентувала потенційно революційну розробку, здатну змінити майбутнє…

02.11.2025

Дослідники спростували міф про те, що електромобілі служать недовго

У Швеції розвіяли один з найпопулярніших міфів про електромобілі. Йдеться про швидку втрату ємності акумуляторів.…

02.11.2025