Авто

Топ-5 автомобілів, яких «боїться» іржа

Іржа є постійною і неминучою супутницею будь-якої машини. І особливо – б / у. Але одні автомобілі іржавіють швидко, а на інших руді плями з’являються дуже рідко. Автомобільні експерти виділили п’ять машин, кузова яких виявляють разючу стійкість до корозії, передає « АвтоВзгляд ».

PORSCHE CAYENNE

Лакофарбове покриття кросовера першого покоління, що випускався з 2002 по 2010 роки, досить товсте. Тому воно відмінно протистоїть дорожньому піскоструй, а відколи – рідкісне явище. Іржу найчастіше можна знайти під пластиковими деталями і в місцях стиків кузовних панелей.

AUDI A6

У «шістки» в кузові C6 відколи на капоті і навіть в районі задніх колісних арок починають цвісти дуже повільно. А справа в тому, що кузов седана виконаний з алюмінію. До того ж у нього дуже міцні підрамники і лонжерони з безліччю точок кріплення. Ось тільки кліренс «німця» маленький. Через це антикорозійне покриття днища часто пошкоджується навіть самим акуратним водієм

VOLVO S80

Шведський виробник спочатку трепетно ​​ставився до антикорозійного обробці своїх машин, і преміальний седан S80 другого покоління не став винятком. Сталевий кузов акуратно зібраний, прекрасно пофарбований, так що відверто слабких місць у нього немає. І хоча лакофарбове покриття «шведа» швидко втрачає свій лиск, власники S80 воліють з ним взагалі нічого не робити, оскільки зайве внезаводское втручання «приверне» корррозію. А так – нехай і тьмяно, але без гнильних процесів.

MERCEDES-BENZ S-КЛАСУ

Седан в кузові W221 – ще один представник стійких до корозії машин. Якість фарбування у моделі дуже гарне, тому іржа на капоті, крилах і дверях зустрічається рідко. Швидше за все, вона скаже про кустарному кузовному ремонті, на який ще й грошей пошкодували.

Варто лише звернути увагу на задні крила. Їх шумоізоляція згодом злітає і під неї починає потрапляти дорожні бруд і реагенти. Все це може викликати вогнища корозії в невидимих ​​при поверхневому огляді місцях.

VOLVO XC90

Перший кросовер марки шведи захистили від корозії не гірше, ніж споріднений седан S80. У конструкції інженери використовували сталь, яку покрили товстим шаром фарби. Але слабкі місця у автомобіля все ж є. Іржа може з’явитися в місцях зіткнення металу і пластикових деталей, а також на передніх лонжеронах і підрамнику.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Renault оголосив ціни на новий Clio з бензиновим та гібридним двигунами

Renault оголосила ціни на нове покоління Clio, яке незабаром надійде в продаж у Європі. Модель…

25.11.2025

Штраф за аварійку при зупинці автомобіля поліцією

Багато водіїв отримують штрафи за те, що не увімкнули аварійну сигналізацію під час зупинки. Поліцейські…

25.11.2025

Чи потрібно ставити машину на ручник узимку

Зима вступила у свої права: ще вчора на асфальті блищала вода, а сьогодні під ногами…

25.11.2025

Експерти розкрили, чому системи допомоги водієві небезпечні у негоду

Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…

25.11.2025

Toyota RAV4 стала найчастіше викрадним авто Канади у 2024 році

Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…

25.11.2025

Volkswagen, Skoda та Toyota очолюють продажі авто в Європі

У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…

25.11.2025