Авто

Топ-5 автомобілів, яких «боїться» іржа

Іржа є постійною і неминучою супутницею будь-якої машини. І особливо – б / у. Але одні автомобілі іржавіють швидко, а на інших руді плями з’являються дуже рідко. Автомобільні експерти виділили п’ять машин, кузова яких виявляють разючу стійкість до корозії, передає « АвтоВзгляд ».

PORSCHE CAYENNE

Лакофарбове покриття кросовера першого покоління, що випускався з 2002 по 2010 роки, досить товсте. Тому воно відмінно протистоїть дорожньому піскоструй, а відколи – рідкісне явище. Іржу найчастіше можна знайти під пластиковими деталями і в місцях стиків кузовних панелей.

AUDI A6

У «шістки» в кузові C6 відколи на капоті і навіть в районі задніх колісних арок починають цвісти дуже повільно. А справа в тому, що кузов седана виконаний з алюмінію. До того ж у нього дуже міцні підрамники і лонжерони з безліччю точок кріплення. Ось тільки кліренс «німця» маленький. Через це антикорозійне покриття днища часто пошкоджується навіть самим акуратним водієм

VOLVO S80

Шведський виробник спочатку трепетно ​​ставився до антикорозійного обробці своїх машин, і преміальний седан S80 другого покоління не став винятком. Сталевий кузов акуратно зібраний, прекрасно пофарбований, так що відверто слабких місць у нього немає. І хоча лакофарбове покриття «шведа» швидко втрачає свій лиск, власники S80 воліють з ним взагалі нічого не робити, оскільки зайве внезаводское втручання «приверне» корррозію. А так – нехай і тьмяно, але без гнильних процесів.

MERCEDES-BENZ S-КЛАСУ

Седан в кузові W221 – ще один представник стійких до корозії машин. Якість фарбування у моделі дуже гарне, тому іржа на капоті, крилах і дверях зустрічається рідко. Швидше за все, вона скаже про кустарному кузовному ремонті, на який ще й грошей пошкодували.

Варто лише звернути увагу на задні крила. Їх шумоізоляція згодом злітає і під неї починає потрапляти дорожні бруд і реагенти. Все це може викликати вогнища корозії в невидимих ​​при поверхневому огляді місцях.

VOLVO XC90

Перший кросовер марки шведи захистили від корозії не гірше, ніж споріднений седан S80. У конструкції інженери використовували сталь, яку покрили товстим шаром фарби. Але слабкі місця у автомобіля все ж є. Іржа може з’явитися в місцях зіткнення металу і пластикових деталей, а також на передніх лонжеронах і підрамнику.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Моторист роз’яснив, чому восени двигун гірше заводиться та троїть

З настанням осені двигун автомобіля стає особливо чутливим до погодних умов. Ранковий холод, підвищена вологість…

13.10.2025

Дизельний скандал повертається: п’ять автогігантів постали у суді через викиди

Минуло трохи більше десяти років після гучного дизельного скандалу, а автогіганти знову опинилися під прицілом…

13.10.2025

Як страх і помилки впливають на перший досвід водіння

Щоб забезпечити безпечне водіння, початківцям водіям необхідно дотримуватися правил дорожнього руху, аналізувати ситуацію на дорозі…

13.10.2025

Названо 5 найгірших двигунів Kia всіх часів

Корейський автовиробник Kia пройшов довгий шлях від свого скромного початку в 1970-х роках. Сьогодні компанія,…

13.10.2025

Toyota розсекретила нову Corolla з незвичайним космічним дизайном

Toyota готується презентувати на Токійському автосалоні концепт абсолютно нової Corolla, яка кардинально відрізняється від існуючих…

13.10.2025

Чому багато автосервісів відмовляються ремонтувати електромобілі

Хоча електромобілі загалом вважаються надійнішими за традиційні авто з ДВЗ, їх ремонт може стати серйозною…

13.10.2025