Прав був великий класик кажучи, що «ніщо не вічне під місяцем». На жаль, але це справедливо, в першу чергу, по відношенню до машин. Так, свого часу Toyota Camry була беззаперечним лідером в своєму сегменті, але пройшли роки, і тепер корейські і навіть китайські моделі залишили її на задньому плані. Кілька поправити ситуацію, що склалася повинен рестайлінг седана, про який і буде розказано нижче.
Кузов, салон.
Слідуючи сучасним тенденціям, зовнішній вигляд седана був змінений лише невеликими штрихами, трохи змінили решітку радіатора, передній бампер. Все інше, як вирішили дизайнери Toyota, видно було і так чудовим, тому нічого більше і не змінювали. Салон автомобіля також змінився незначно, причому не в кращу сторону. Найбільш помітним акцентом є мультимедійний екран, який тепер розташований над дефлекторами воздуховода.
Плюс до того ж він збільшився до 7 дюймів в бюджетній комплектації і до 9 в преміум. Однак інтерфейс мультимедійної системи знаходиться на рівні 90-х років, нудний і невиразний. Хоча сам сенсорний екран трохи швидше відгукується на дотики. До недоліків можна віднести і дефлектори, які в будь-якому випадку будуть відкриті, гарантуючи тим самим локальне переохолодження. В цілому ж особливих нововведень немає, хіба що додалося трохи більш м’яких матеріалів обробки. На задньому місці не можна сказати, що тісно, але і особливого простору не спостерігається.
Багажне відділення тепер за замовчуванням обладнано гумовим килимком, а ось замість повноцінної запаски під підлогою докатка. Причому, за словами представників Toyota, подібна зміна запасного колеса проведена на прохання же покупців.
Динаміка, керованість.
Як і раніше седан оснащується трьома типами двигунів. Однак один з них, об’ємом 3,5 літра потужністю 249 к.с. залишився колишнім, інші змінилися. Так базової, об’ємом 2 літри, потужністю 150 к.с. тепер з комбінованим уприскуванням в парі з варіатором. Виріс і крутний момент на 10 Нм, чому до 100 км / год машина з таким двигуном розганяється за 9,5 с. Змінилася і країна виробник, тепер ці мотори будуть поставлятися з Японії, а не з Китаю як раніше.
Що однозначно повинно порадувати любителів Camry. Більш популярний мотор, на 2,5 літра, тепер потужністю в 200 «коней», а не 180 як раніше, і АКПП у нього не 6 ступенів, а 8. Спочатку машина обладнана 17 дюймовим колесами, в топ комплектації вже будуть 18 дюймів.
Чому з останніми седан трохи більше галасливий, жорсткий. Взагалі нікого спокою в управлінні, підвісці, характерного для попередньої версії, у новій машині стало менше. Вона, звичайно, не стала більш спортивною, але з’явилося більше гостроти. Додалося і динаміки, навіть з базовим двигуном. Правда, щоб варіатор весь час тримати в «тонусі» доводиться набирати на двигуні оберти, з усіма наслідками, що випливають звідси наслідками. Покращився функціонал електронних асистентів, тепер, наприклад, ззаду встановлено 4 датчика, а не два як раніше.
Підсумок.
В середньому машина подорожчала на 20-30 тисяч гривень у порівнянні з минулим прайсом. При цьому особливих змін на електронну функціоналу, швидкісному поведінці не спостерігається. Так, з’явилася, наприклад, спортивна версія GR, але крім прозорих ліхтарів і пластикових вставок на корпусі вона нічим від базових машин не відрізняється. Прямий південнокорейський конкурент KIA K5 по ряду параметрів досить сильно обіграє Toyota Camry.
BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…
Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…
Електричний Kia EV6, який встиг за недовге життя здобути купу нагород, у тому числі стати…
Безалкогольне пиво здається таким безневинним, правда? Але якщо ви плануєте сісти за кермо, то краще…
До номінації «Легковий автомобіль року» цього року включили азіатські моделі Honda Civic Hybrid, Kia K4…
На дорогах країни бувають не найякісніші ділянки, які можуть призвести до пошкодження покришок. Більшу шкоду…
Leave a Comment