Авто

Нове покоління Volkswagen Passat перестануть випускати у кузові седан

Share

Volkswagen Passat 2023 модельного року буде побудований в Братиславі разом з позашляховиком Touareg, хоча він продовжить використовувати основи MQB. В кінцевому підсумку Passat буде мати ту ж виробничу лінійку, що і Skoda Superb нового покоління, яка розробляється разом з ним. Сімейний автомобіль Volkswagen був переміщений зі свого традиційного будинку в Емден в Німеччині, щоб відкрити шлях для ID.4 SUV і виробничих версій концепцій ID.Vizzion і ID.Space Vizzion.

Новий Passat може бути запропонований як просторого універсала або більш практичного ліфтбека замість нинішнього седана. Ексклюзивні зображення демонструють, як може виглядати універсал наступного покоління. Безсумнівно, універсальність і практичність будуть пріоритетами для нової моделі, так що між нею і такого ж розміру Arteon буде деяку відстань.

Колісна база Passat, ймовірно, буде збільшена до 2,85 метра. Хоча це має привести до збільшення простору для ніг для пасажирів на задніх сидіннях, збільшена довжина також буде спрямована на збільшення простору багажника, створивши нову нішу для Passat як найбільш практичного пропозиції бренду, який не належить до позашляховиків або комерційних автомобілів.

Повністю електричний привід буде обслуговуватися майбутньої виробничої версією ID. Space Vizzion, щоб Passat міг і далі задовольняти потреби покупців, яким потрібен традиційне джерело живлення. Популярність дизельного двигуна в цьому сегменті за останні роки знизилася, але Passat продовжить використовувати варіанти TDI. Остання версія 2.0 TDI з турбонаддувом буде розміщена під капотом, в стані настройки від 148 до 197 к.с., а також буде доступний повний привід 4MOTION.

Бензиновий двигун відсувається на другий план, але він стане важливим мостом до розширеного пропозицією плагін-гібридів. Модель eHybrid початкового рівня буде розвивати близько 200 к.с., а модель GTE, яка, ймовірно, також надійде в продаж, отримає потужність 242 к.с. і велику батарею, ніж блок на 13 кВт-год, що використовується нинішнім Passat GTE. Це забезпечило б набагато більший запас ходу на електричній тязі, можливо, до 100 км. Відповідність більшому акумулятора буде поліпшеною технологією підзарядки з переходом від зарядки змінного струму з 3,6 кВт до 11 кВт.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025

BMW анонсувала нові технології для своїх автомобілів

На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…

22.02.2025

У Китаї складено рейтинг електрокарів за швидкістю зарядки

Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…

22.02.2025

BMW показала прототип електрокара майбутнього

BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…

22.02.2025