Авто

Нове покоління Volkswagen Passat перестануть випускати у кузові седан

Share

Volkswagen Passat 2023 модельного року буде побудований в Братиславі разом з позашляховиком Touareg, хоча він продовжить використовувати основи MQB. В кінцевому підсумку Passat буде мати ту ж виробничу лінійку, що і Skoda Superb нового покоління, яка розробляється разом з ним. Сімейний автомобіль Volkswagen був переміщений зі свого традиційного будинку в Емден в Німеччині, щоб відкрити шлях для ID.4 SUV і виробничих версій концепцій ID.Vizzion і ID.Space Vizzion.

Новий Passat може бути запропонований як просторого універсала або більш практичного ліфтбека замість нинішнього седана. Ексклюзивні зображення демонструють, як може виглядати універсал наступного покоління. Безсумнівно, універсальність і практичність будуть пріоритетами для нової моделі, так що між нею і такого ж розміру Arteon буде деяку відстань.

Колісна база Passat, ймовірно, буде збільшена до 2,85 метра. Хоча це має привести до збільшення простору для ніг для пасажирів на задніх сидіннях, збільшена довжина також буде спрямована на збільшення простору багажника, створивши нову нішу для Passat як найбільш практичного пропозиції бренду, який не належить до позашляховиків або комерційних автомобілів.

Повністю електричний привід буде обслуговуватися майбутньої виробничої версією ID. Space Vizzion, щоб Passat міг і далі задовольняти потреби покупців, яким потрібен традиційне джерело живлення. Популярність дизельного двигуна в цьому сегменті за останні роки знизилася, але Passat продовжить використовувати варіанти TDI. Остання версія 2.0 TDI з турбонаддувом буде розміщена під капотом, в стані настройки від 148 до 197 к.с., а також буде доступний повний привід 4MOTION.

Бензиновий двигун відсувається на другий план, але він стане важливим мостом до розширеного пропозицією плагін-гібридів. Модель eHybrid початкового рівня буде розвивати близько 200 к.с., а модель GTE, яка, ймовірно, також надійде в продаж, отримає потужність 242 к.с. і велику батарею, ніж блок на 13 кВт-год, що використовується нинішнім Passat GTE. Це забезпечило б набагато більший запас ходу на електричній тязі, можливо, до 100 км. Відповідність більшому акумулятора буде поліпшеною технологією підзарядки з переходом від зарядки змінного струму з 3,6 кВт до 11 кВт.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Прості способи швидко оцінити якість бензину

Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…

22.11.2024

Наступний BMW M3 отримає універсальну версію

BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…

22.11.2024

Як зберігати шини без дисків, щоб вони служили довше

Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…

22.11.2024

Електрокар Kia EV6 отримав віртуальну коробку передач

Електричний Kia EV6, який встиг за недовге життя здобути купу нагород, у тому числі стати…

22.11.2024

Чи можна сідати за кермо після безалкогольного пива чи квасу

Безалкогольне пиво здається таким безневинним, правда? Але якщо ви плануєте сісти за кермо, то краще…

22.11.2024

У Лос-Анджелесі оголосили фіналістів престижної автопремії “Автомобіль року 2025”

До номінації «Легковий автомобіль року» цього року включили азіатські моделі Honda Civic Hybrid, Kia K4…

22.11.2024