Авто

Нове покоління Volkswagen Passat перестануть випускати у кузові седан

Share

Volkswagen Passat 2023 модельного року буде побудований в Братиславі разом з позашляховиком Touareg, хоча він продовжить використовувати основи MQB. В кінцевому підсумку Passat буде мати ту ж виробничу лінійку, що і Skoda Superb нового покоління, яка розробляється разом з ним. Сімейний автомобіль Volkswagen був переміщений зі свого традиційного будинку в Емден в Німеччині, щоб відкрити шлях для ID.4 SUV і виробничих версій концепцій ID.Vizzion і ID.Space Vizzion.

Новий Passat може бути запропонований як просторого універсала або більш практичного ліфтбека замість нинішнього седана. Ексклюзивні зображення демонструють, як може виглядати універсал наступного покоління. Безсумнівно, універсальність і практичність будуть пріоритетами для нової моделі, так що між нею і такого ж розміру Arteon буде деяку відстань.

Колісна база Passat, ймовірно, буде збільшена до 2,85 метра. Хоча це має привести до збільшення простору для ніг для пасажирів на задніх сидіннях, збільшена довжина також буде спрямована на збільшення простору багажника, створивши нову нішу для Passat як найбільш практичного пропозиції бренду, який не належить до позашляховиків або комерційних автомобілів.

Повністю електричний привід буде обслуговуватися майбутньої виробничої версією ID. Space Vizzion, щоб Passat міг і далі задовольняти потреби покупців, яким потрібен традиційне джерело живлення. Популярність дизельного двигуна в цьому сегменті за останні роки знизилася, але Passat продовжить використовувати варіанти TDI. Остання версія 2.0 TDI з турбонаддувом буде розміщена під капотом, в стані настройки від 148 до 197 к.с., а також буде доступний повний привід 4MOTION.

Бензиновий двигун відсувається на другий план, але він стане важливим мостом до розширеного пропозицією плагін-гібридів. Модель eHybrid початкового рівня буде розвивати близько 200 к.с., а модель GTE, яка, ймовірно, також надійде в продаж, отримає потужність 242 к.с. і велику батарею, ніж блок на 13 кВт-год, що використовується нинішнім Passat GTE. Це забезпечило б набагато більший запас ходу на електричній тязі, можливо, до 100 км. Відповідність більшому акумулятора буде поліпшеною технологією підзарядки з переходом від зарядки змінного струму з 3,6 кВт до 11 кВт.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Зимові чи всесезонні шини: що краще обрати для вашого авто

З настанням зими щоразу стає питання заміни шин. Літні шини взимку — це просто жах,…

23.10.2024

Skoda Kodiaq RS нового покоління помітили підчас тестів (ФОТО)

Кросовер Skoda Kodiaq другого покоління невдовзі отримає заряджений варіант RS. Його повинні презентувати найближчим часом, а…

23.10.2024

Два Bugatti Chiron врізалися один в одного під час обгону вантажівки

У Марокко сталася аварія двох гіперкарів Bugatti Chiron із вантажівкою. У розпорядженні порталу Reddit опинилися…

23.10.2024

Незабаром Dodge Charger отримає твердотілі батареї

Stellantis продовжує розвивати партнерство з компанією Factorial, яка виготовляє твердотільні акумуляторні батареї. Метою співробітництва є…

23.10.2024

Чим зможе здивувати новий кросовер Cupra Raval

Повністю електричний Raval збереже спортивний імідж Cupra, коли його буде запущено наступного року. Західні видання…

23.10.2024

З’явилися зображення нового пікапа Hyundai Creta

Гамма моделей корейського автовиробника Hyundai включає таку кількість кросоверів, що встежити за ними буває непросто.…

23.10.2024