Назвали найбільш ненадійні двигуни в старих авто

0
1110

У деяких автомобілях двигуни дуже рано і без видимих ​​причин виходять з ладу. З роками поступово збирається інформація про те, що ламається найчастіше.

Однак зараз в світі практично не існує прикладів сімейства двигунів, в якому половина вироблених двигунів виходила з ладу ще на гарантії. Виробники швидко вживають заходів і випускають більш складні і, отже, більш потужні пристрої, тому що в іншому випадку постраждає репутація бренду.

Автомобільні експерти склали топ-5 двигунів, які краще обходити стороною при виборі б / у автомобіля.

1.4 TSi / TFSi, сімейство EA111 – Volkswagen

Він ще встановлюється на Audi, Skoda і Seat.

Цей агрегат 2007 року було визнано сучасним і просунутим, отримавши такі нагороди, як «Двигун року» і «Інновація року». На жаль, блискучі інженерні рішення не підтримувалися високою надійністю, по крайней мере, в перші роки. Багато двигуни отримували пошкоджені до закінчення терміну гарантії.

1.8 TSi, 2.0 TSi, сімейство EA888 – Volkswagen

Він також встановлюється на Audi, Skoda і Seat.

Старші «брати» двигуна 1.4 схожі по конструкції, тому логічно повторюють більшість проблем. В даному випадку мова йде про двигун другого і третього покоління. Особливо кошмарним буває в другому поколінні, коли в гарантійний період замінюють поршні. Причина в тому, що вони занадто тонкі.

1.6 THP (EP6, Prince) – Peugeot

Встановлювалися ще на Citroen, BMW і Mini.

Протягом декількох років він вигравав титул «Двигун року», пропонуючи високу потужність за рахунок відносно низької швидкості, турбіну з подвійною спіраллю, систему зміни фаз газорозподілу, прямий впорскування, «розумний» насос і відмінний баланс між продуктивністю і споживанням палива.

Список проблем ідентичний двигунів Volkswagen.

Відзначається, що атмосферні двигуни долають відстань до 80 000 км після чого у них виходять з ладу натяжителя ГРМ. У турбо-версії ресурс ще менше.

1,6, 2,0 (N45) і 1,8, 2,0 (N46) – BMW

Ці два двигуни отримали престижні нагороди в період 2001-2011 років – за сучасні рішення в поєднанні з вражаючими характеристиками. Але в реальній експлуатації ці бензинові «четвірки» виявляють безліч різноманітних примх. Найбільше претензій до сімейства N46, яке до недавнього часу проводилося серійно.

Один з основних недоліків – відсутність стрижня для вимірювання рівня масла в двигуні. І датчик цього ж рівня часто бреше. Всі двигуни в сімействі мають високий витрата масла, що досягає 1 літра на 1000 км, а різні витоку приводять до масляного голодування, наслідки якого неприємні.

1,5 dCi, 1,9 dCi – Renault

Він також встановлюється на Nissan, Dacia і Mercedes.

Всі турбодизелі відрізняються любов’ю до якісної паливу, але для моделей Renault це стосується повною мірою. В даному випадку найбільш важливим є двигун 1.5 (індекс K9K), який доступний в різної потужності практично на всіх моделях Renault, а також на масових автомобілях Nissan, Dacia, Suzuki, Infiniti і навіть Mercedes.

Найбільш шокуючий період – з 2000 по 2008 рік, коли ці агрегати з’явилися на ринку. Їхні проблеми типові для турбодизелів, але в даному випадку вони з’являються набагато раніше, ніж передбачалося. П’єзоелектричні форсунки «вмирають» через 10 000 км, особливо якщо вони на Delphi. Версія Siemens надійніша.

Також ламається турбіна, виходить з ладу фільтр сажі, а поршні пошкоджуються через неправильну роботу забруднених форсунок. Датчики тиску і положення вала дуже примхливі.

Двигун зазнав кілька модернізацій (третє покоління з 2008 року) і четверте (після 2012 року), більшість проблем виправлено. Зараз заявлений ресурс в 300 000 км цілком досяжний, але доводиться платити високу ціну.

Зараз читають  Китайці здивували великим дешевим кросовером

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.