Авто

Названо автомобілів, яким не страшна корозія

Share

Деякі недоліки автомобіля розкриваються через кілька років експлуатації. Одна з найнеприємніших недуг – корозія. З цієї причини машини, які не іржавіють, користуються підвищеним попитом.

Auto Oboz дібрав моделі, які точно не завдадуть проблем власникові та збережуть свій кузов у гарному стані на довгі роки. Всі вони вироблялися кілька років тому, а на ринку вживаних авто багато пропозицій. Тому вибір можна зробити в широкому асортименті.

Volvo XC90
Взагалі шведські автомобілі чудово протистоять корозії. Мабуть, дається взнаки адаптація транспортних засобів до суворих умов і вологого “домашнього” клімату. Тому Volvo – завжди хороший вибір. Кросовер XC90 варто відзначити окремо за якісне оцинкування і висококласну фарбу.

Mercedes W221
Варто відзначити, що Mercedes S-class майже в будь-якому поколінні важко знайти іржавим. Особливості Mercedes W221 – якісний захист від корозії та пофарбування кузова неймовірно високої якості.

Audi Q5
У Audi по-справжньому не часто трапляються проблеми з корозією. Компактний кросовер Q5 з цього погляду показує себе якнайкраще – кузов оцинкований дуже якісно.

Audi A6
Третє покоління знаменитої німецької моделі бізнес-класу – прекрасний вибір, якщо не хочеться зіткнутися з проблемами іржавіння кузова. Рідкісні “руді” осередки можливі лише в зоні задніх колісних арок. Але це радше виняток.

BMW X5
Засновник сегменту спортивних позашляховиків з’явився понад 20 років тому, але не іржавіє досі. Перший BMW X5 чудово захищений від таких проблем. Якщо корозію все ж вдалося знайти, вибираючи вживаний примірник, це насторожливий сигнал – можливо, машина побувала в ДТП, після чого зробили неякісний ремонт кузова.

BMW E60
Ще одна BMW в списку – цього разу 5 Series. Знаменитий седан бізнес-класу завжди провокував суперечки через свій дизайн, але якість ніколи не викликала питань. Баварці подбали і про захист від іржі. Найімовірніше, “рудого” на цій моделі ви не бачили.

Toyota Camry
Camry XV40 – один із найбільш ліквідних представників вторинного авторинку. Це стало можливим завдяки комфорту, якості, надійності і чудовому захисту від корозії, навіть незважаючи на тонкий шар фарби.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Пікапа BMW не буде. Але може з’явитися повноцінний позашляховик

BMW поставила хрест на ідеї пікапа. Старший віце-президент BMW з бренду та управління продуктами Бернд…

06.05.2024

Найнадійніші та ненадійніші автомобільні марки за версією європейців

Усі звикли до того, що більшість рейтингів надійності автомобілів публікується незалежними американськими аналітичними виданнями на…

06.05.2024

Новий Volkswagen Scirocco хочуть повернути до 2028 року

На початку 2024 року німецька автомобільна преса опублікувала чутки про плани керівництва Volkswagen повернути в…

06.05.2024

Hyundai відкладає запуск оновленої трирядної Creta

Hyundai відклала прем'єру оновленої Сreta із трьома рядами. Нещодавно на індійський ринок вийшла рестайлінгова Hyundai…

06.05.2024

Компанія Renault повністю розкрила оновлений кросовер Captur: подробиці про комплектації та вартість

У країнах Європи починається продаж оновленого Renault Captur 2024. Зокрема, в Іспанії його вже можна…

06.05.2024

Audi змінює курс: що чекає на шанувальників бренду

Гернот Делльнер, новий глава Audi , узяв на себе відповідальність за перезапуск марки і вже…

06.05.2024