Авто

Названо автомобілів, яким не страшна корозія

Деякі недоліки автомобіля розкриваються через кілька років експлуатації. Одна з найнеприємніших недуг – корозія. З цієї причини машини, які не іржавіють, користуються підвищеним попитом.

Auto Oboz дібрав моделі, які точно не завдадуть проблем власникові та збережуть свій кузов у гарному стані на довгі роки. Всі вони вироблялися кілька років тому, а на ринку вживаних авто багато пропозицій. Тому вибір можна зробити в широкому асортименті.

Volvo XC90
Взагалі шведські автомобілі чудово протистоять корозії. Мабуть, дається взнаки адаптація транспортних засобів до суворих умов і вологого “домашнього” клімату. Тому Volvo – завжди хороший вибір. Кросовер XC90 варто відзначити окремо за якісне оцинкування і висококласну фарбу.

Mercedes W221
Варто відзначити, що Mercedes S-class майже в будь-якому поколінні важко знайти іржавим. Особливості Mercedes W221 – якісний захист від корозії та пофарбування кузова неймовірно високої якості.

Audi Q5
У Audi по-справжньому не часто трапляються проблеми з корозією. Компактний кросовер Q5 з цього погляду показує себе якнайкраще – кузов оцинкований дуже якісно.

Audi A6
Третє покоління знаменитої німецької моделі бізнес-класу – прекрасний вибір, якщо не хочеться зіткнутися з проблемами іржавіння кузова. Рідкісні “руді” осередки можливі лише в зоні задніх колісних арок. Але це радше виняток.

BMW X5
Засновник сегменту спортивних позашляховиків з’явився понад 20 років тому, але не іржавіє досі. Перший BMW X5 чудово захищений від таких проблем. Якщо корозію все ж вдалося знайти, вибираючи вживаний примірник, це насторожливий сигнал – можливо, машина побувала в ДТП, після чого зробили неякісний ремонт кузова.

BMW E60
Ще одна BMW в списку – цього разу 5 Series. Знаменитий седан бізнес-класу завжди провокував суперечки через свій дизайн, але якість ніколи не викликала питань. Баварці подбали і про захист від іржі. Найімовірніше, “рудого” на цій моделі ви не бачили.

Toyota Camry
Camry XV40 – один із найбільш ліквідних представників вторинного авторинку. Це стало можливим завдяки комфорту, якості, надійності і чудовому захисту від корозії, навіть незважаючи на тонкий шар фарби.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому взимку не варто одразу ставити автомобіль на ручник

Взимку кількість проблем під час експлуатації автомобіля значно зростає через додаткові навантаження на систему. Автомеханіки…

24.11.2025

Американці обрали кращий SUV року: названо переможця

Американці знову влаштували шоу на колесах: електричний Cadillac Escalade IQ став головним SUV 2026 року…

24.11.2025

Volkswagen готує до виходу доступний електрокросовер ID. Cross

Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…

24.11.2025

Чому штрафи за неправильну парковку часто скасовують у судах

Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…

24.11.2025

Mercedes-AMG готує електричний суперкар GT

Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…

24.11.2025

Зимові випробування електромобілів: запас ходу та комфорт

Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…

24.11.2025