Топ-6 міських кросоверів, які добре себе почувають на бездоріжжі

Час читання: 2 хв.
0

Одне з найпоширеніших тверджень полягає в тому, що тільки серйозні позашляховики з рамною конструкцією, постійним повним приводом і блокуванням диференціалу можуть впоратися з труднопроходимой місцевістю. Однак практика показує, що є і легкі кросовери, які теж відчувають себе як вдома там, де немає дороги.

У виданні Car виділили шість таких автомобілів, які належать до категорії «міських кросоверів», але тим не менше вони не безпорадні в більш суворих умовах водіння. Всі вони мають несучу конструкцію і перемикаючу систему повного приводу, без понижуючих передач і блокувань.

Dacia / Renault Duster

Реклама

Одне з головних достоїнств моделі – хороша геометрична прохідність. Повнопривідна версія має кліренс 210 мм, а кут в’їзду і з’їзду з перешкоди становить 30 і 33 градуса відповідно, що відмінно справляється зі своїм завданням.

Jeep Renegade

Ще один кросовер, який може похвалитися серйозними здібностями на важкодоступній місцевості. Сильною зброєю Renegade є несуча конструкція і «розумна» система повного приводу Selec-Terrain, в якій система проти ковзання може регулюватися в залежності від дорожнього покриття.

Jaguar E-Pace

Британський кросовер виглядає досить маленьким, але він також входить в число моделей цього класу, які непогано справляються з бездоріжжям навіть в більш суворих умовах. У цьому допомагають бензинові та дизельні двигуни, у яких досить тяги. Кліренс авто становить 204 мм. Система повного приводу з технологією Torque Vectoring імітує блокування диференціала.

Subaru Forester

Японський позашляховик після останньої модернізації зберіг несучу конструкцію і дорожній просвіт 220 мм. У авто було збільшено на 30 мм відстань між двома осями. На ці машини ставлять двигуни: 2,0-літровий потужністю 150 к.с. і 2,5-літровий з 185 к.с., які можуть похвалитися відмінною тягою.

Volkswagen Tiguan

Відмінний всюдихід можна знайти і в сімействі кросоверів Volkswagen. Це версія Tiguan з пакетом Offroad, в якій передній бампер має змінену форму і розташований вище – 260 мм проти 230 мм у стандартній моделі. Дорожній просвіт становить 200 мм, машина оснащена відключається системою повного приводу 4Motion з муфтою Haldex і електронної імітацією блокування диференціала.

Mitsubishi Outlander

Третє покоління японського позашляховика оновилося, але залишається класичним кросовером з несучою конструкцією. Автомобіль доступний з вибором бензинових двигунів і двома коробками передач – варіатором і 6-ступінчастим автоматом, що краще при русі по бездоріжжю. Водій може вибирати між режимами «Еко», «Сніг», «Пісок» і «Гравій».

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!