Топ-6 міських кросоверів, які добре себе почувають на бездоріжжі

0
1482

Одне з найпоширеніших тверджень полягає в тому, що тільки серйозні позашляховики з рамною конструкцією, постійним повним приводом і блокуванням диференціалу можуть впоратися з труднопроходимой місцевістю. Однак практика показує, що є і легкі кросовери, які теж відчувають себе як вдома там, де немає дороги.

У виданні Car виділили шість таких автомобілів, які належать до категорії «міських кросоверів», але тим не менше вони не безпорадні в більш суворих умовах водіння. Всі вони мають несучу конструкцію і перемикаючу систему повного приводу, без понижуючих передач і блокувань.

Dacia / Renault Duster

Одне з головних достоїнств моделі – хороша геометрична прохідність. Повнопривідна версія має кліренс 210 мм, а кут в’їзду і з’їзду з перешкоди становить 30 і 33 градуса відповідно, що відмінно справляється зі своїм завданням.

Jeep Renegade

Ще один кросовер, який може похвалитися серйозними здібностями на важкодоступній місцевості. Сильною зброєю Renegade є несуча конструкція і «розумна» система повного приводу Selec-Terrain, в якій система проти ковзання може регулюватися в залежності від дорожнього покриття.

Jaguar E-Pace

Британський кросовер виглядає досить маленьким, але він також входить в число моделей цього класу, які непогано справляються з бездоріжжям навіть в більш суворих умовах. У цьому допомагають бензинові та дизельні двигуни, у яких досить тяги. Кліренс авто становить 204 мм. Система повного приводу з технологією Torque Vectoring імітує блокування диференціала.

Subaru Forester

Японський позашляховик після останньої модернізації зберіг несучу конструкцію і дорожній просвіт 220 мм. У авто було збільшено на 30 мм відстань між двома осями. На ці машини ставлять двигуни: 2,0-літровий потужністю 150 к.с. і 2,5-літровий з 185 к.с., які можуть похвалитися відмінною тягою.

Volkswagen Tiguan

Відмінний всюдихід можна знайти і в сімействі кросоверів Volkswagen. Це версія Tiguan з пакетом Offroad, в якій передній бампер має змінену форму і розташований вище – 260 мм проти 230 мм у стандартній моделі. Дорожній просвіт становить 200 мм, машина оснащена відключається системою повного приводу 4Motion з муфтою Haldex і електронної імітацією блокування диференціала.

Mitsubishi Outlander

Третє покоління японського позашляховика оновилося, але залишається класичним кросовером з несучою конструкцією. Автомобіль доступний з вибором бензинових двигунів і двома коробками передач – варіатором і 6-ступінчастим автоматом, що краще при русі по бездоріжжю. Водій може вибирати між режимами «Еко», «Сніг», «Пісок» і «Гравій».

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.