Авто

Представлений оновлений Volkswagen Teramont

Volkswagen Teramont для китайського ринку набув нового обличчя, зберігши при цьому «двоповерхову» стилістику фар, тоді як американський «побратим» Atlas перейшов на більш вузьку світлотехніку. А у дорогих версій Volkswagen Teramont до того ж світяться емблема і центральна частина решітки радіатора. Задні ліхтарі кросовера з’єднали великої червоною вставкою. На вибір клієнтів будуть пропонуватися колеса діаметром від 17 до 21 дюйма.

Одночасно зі стандартною версією Volkswagen Teramont показали і оновлений Teramont X , тобто вкорочений купеобразного модифікацію без третього ряду крісел. Зовнішність у нього зараз майже не змінилася, в порівнянні з попередником. При цьому Teramont X в Китаї обзаведеться виконанням R-Line з більш агресивним дизайном бамперів.

Крім того, нові Volkswagen Teramont і Teramont X для китайського ринку знайшли повністю новий салон, зроблений в одній стилістиці з сучасними моделями Volkswagen епохи «восьмого» Golf . Дисплей медіасистеми став габаритніший і тепер встановлений окремо від передньої панелі, а центральні дефлектори вентиляції виконані горизонтальними.

Крім того, новинки отримали маленький джойстик коробки передач, а блок управління кліматичною установки трансформувався до смужки сенсорних кнопок. Сенсорними стали кнопки на рульовому колесі, пульт управління зовнішнім світлом і навіть блок клімат-контролю, що знаходиться на другому ряду. Багатшими стала обробка салону: на передній панелі і дверних підлокітниках з’явилися м’які вставки, також присутній контурне підсвічування з тридцятьма квітами на вибір.

При цьому техніки модернізація Volkswagen Teramont не торкнулася. Базова модифікація має турбочетверка 2.0 TSI (186 к.с.) і передній привід, «середня» версія – це форсований до 220 сил мотор і повний привід, а на вершині лінійки знаходиться повнопривідний кросовер з турбомотором VR6 2.5 (299 к.с.) . Всі варіанти оснащені 7-швидкісним “роботом” DSG з двома зчепленнями.

Випуск оновлених Volkswagen Teramont на спільному підприємстві SAIC Volkswagen вже стартувало, на китайський ринок вони надійдуть до літа.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Новий законопроєкт про сезонні шини: що чекає українських водіїв

В Україні жваво обговорюють законопроєкт №8369, який уже внесений до Верховної Ради та передбачає запровадження…

27.09.2025

Як часто японці змінюють оливу в моторі і чи варто нам так робити

Японська культура догляду за автомобілями справді заслуговує на увагу, адже навіть після багатьох років активної…

27.09.2025

Як правильно запускати двигун, щоб продовжити його ресурс

Сучасні автомобілі вражають технологіями, які забезпечують надійну роботу двигуна та безпечний рух. Проте навіть звичний…

27.09.2025

Чому не варто ставити смартфон у центр панелі приладів з клімат-контролем

У наші дні практично всі автомобілі, чи то «бюджетники», чи ТЗ преміального сегмента, мають у…

27.09.2025

Toyota готує електричний Land Cruiser Se (ФОТО)

У жовтні 2023 року на виставці Japan Mobility Show компанія Toyota приголомшила шанувальників бренду, представивши…

27.09.2025

В Україні пропонують штрафувати за перевищення швидкості від 10 км/год

У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт №13314, який може суттєво змінити систему покарань для водіїв за…

27.09.2025