Авто

Представлений оновлений Volkswagen Teramont

Share

Volkswagen Teramont для китайського ринку набув нового обличчя, зберігши при цьому «двоповерхову» стилістику фар, тоді як американський «побратим» Atlas перейшов на більш вузьку світлотехніку. А у дорогих версій Volkswagen Teramont до того ж світяться емблема і центральна частина решітки радіатора. Задні ліхтарі кросовера з’єднали великої червоною вставкою. На вибір клієнтів будуть пропонуватися колеса діаметром від 17 до 21 дюйма.

Одночасно зі стандартною версією Volkswagen Teramont показали і оновлений Teramont X , тобто вкорочений купеобразного модифікацію без третього ряду крісел. Зовнішність у нього зараз майже не змінилася, в порівнянні з попередником. При цьому Teramont X в Китаї обзаведеться виконанням R-Line з більш агресивним дизайном бамперів.

Крім того, нові Volkswagen Teramont і Teramont X для китайського ринку знайшли повністю новий салон, зроблений в одній стилістиці з сучасними моделями Volkswagen епохи «восьмого» Golf . Дисплей медіасистеми став габаритніший і тепер встановлений окремо від передньої панелі, а центральні дефлектори вентиляції виконані горизонтальними.

Крім того, новинки отримали маленький джойстик коробки передач, а блок управління кліматичною установки трансформувався до смужки сенсорних кнопок. Сенсорними стали кнопки на рульовому колесі, пульт управління зовнішнім світлом і навіть блок клімат-контролю, що знаходиться на другому ряду. Багатшими стала обробка салону: на передній панелі і дверних підлокітниках з’явилися м’які вставки, також присутній контурне підсвічування з тридцятьма квітами на вибір.

При цьому техніки модернізація Volkswagen Teramont не торкнулася. Базова модифікація має турбочетверка 2.0 TSI (186 к.с.) і передній привід, «середня» версія – це форсований до 220 сил мотор і повний привід, а на вершині лінійки знаходиться повнопривідний кросовер з турбомотором VR6 2.5 (299 к.с.) . Всі варіанти оснащені 7-швидкісним “роботом” DSG з двома зчепленнями.

Випуск оновлених Volkswagen Teramont на спільному підприємстві SAIC Volkswagen вже стартувало, на китайський ринок вони надійдуть до літа.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025

BMW анонсувала нові технології для своїх автомобілів

На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…

22.02.2025

У Китаї складено рейтинг електрокарів за швидкістю зарядки

Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…

22.02.2025

BMW показала прототип електрокара майбутнього

BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…

22.02.2025