Volkswagen Teramont для китайського ринку набув нового обличчя, зберігши при цьому «двоповерхову» стилістику фар, тоді як американський «побратим» Atlas перейшов на більш вузьку світлотехніку. А у дорогих версій Volkswagen Teramont до того ж світяться емблема і центральна частина решітки радіатора. Задні ліхтарі кросовера з’єднали великої червоною вставкою. На вибір клієнтів будуть пропонуватися колеса діаметром від 17 до 21 дюйма.
Одночасно зі стандартною версією Volkswagen Teramont показали і оновлений Teramont X , тобто вкорочений купеобразного модифікацію без третього ряду крісел. Зовнішність у нього зараз майже не змінилася, в порівнянні з попередником. При цьому Teramont X в Китаї обзаведеться виконанням R-Line з більш агресивним дизайном бамперів.
Крім того, нові Volkswagen Teramont і Teramont X для китайського ринку знайшли повністю новий салон, зроблений в одній стилістиці з сучасними моделями Volkswagen епохи «восьмого» Golf . Дисплей медіасистеми став габаритніший і тепер встановлений окремо від передньої панелі, а центральні дефлектори вентиляції виконані горизонтальними.
Крім того, новинки отримали маленький джойстик коробки передач, а блок управління кліматичною установки трансформувався до смужки сенсорних кнопок. Сенсорними стали кнопки на рульовому колесі, пульт управління зовнішнім світлом і навіть блок клімат-контролю, що знаходиться на другому ряду. Багатшими стала обробка салону: на передній панелі і дверних підлокітниках з’явилися м’які вставки, також присутній контурне підсвічування з тридцятьма квітами на вибір.
При цьому техніки модернізація Volkswagen Teramont не торкнулася. Базова модифікація має турбочетверка 2.0 TSI (186 к.с.) і передній привід, «середня» версія – це форсований до 220 сил мотор і повний привід, а на вершині лінійки знаходиться повнопривідний кросовер з турбомотором VR6 2.5 (299 к.с.) . Всі варіанти оснащені 7-швидкісним “роботом” DSG з двома зчепленнями.
Випуск оновлених Volkswagen Teramont на спільному підприємстві SAIC Volkswagen вже стартувало, на китайський ринок вони надійдуть до літа.
Німецький автоклуб ADAC опублікував результати масштабного дослідження, у якому фахівці порівняли довговічність акумуляторів у підзаряджуваних…
Багато водіїв досі бояться випадково ввімкнути задню передачу під час руху, уявляючи, що коробка миттєво…
Автомобільний світ змінюється неймовірно швидко. За останнє десятиліття те, що здавалося вічним - рев моторів,…
Експерт розвінчав кілька міфів про втрату переваг електромобілів у зимовий період. Він пояснив, що сучасні…
Цього тижня відбулася офіційна прем'єра дев'ятого покоління культового пікапа Toyota Hilux. Попередні покоління цього автомобіля…
Volkswagen представив новий електричний кросовер Yoz 08, створений у співпраці з китайською компанією JAC спеціально…
Leave a Comment