Авто

Представлений оновлений Volkswagen Teramont

Volkswagen Teramont для китайського ринку набув нового обличчя, зберігши при цьому «двоповерхову» стилістику фар, тоді як американський «побратим» Atlas перейшов на більш вузьку світлотехніку. А у дорогих версій Volkswagen Teramont до того ж світяться емблема і центральна частина решітки радіатора. Задні ліхтарі кросовера з’єднали великої червоною вставкою. На вибір клієнтів будуть пропонуватися колеса діаметром від 17 до 21 дюйма.

Одночасно зі стандартною версією Volkswagen Teramont показали і оновлений Teramont X , тобто вкорочений купеобразного модифікацію без третього ряду крісел. Зовнішність у нього зараз майже не змінилася, в порівнянні з попередником. При цьому Teramont X в Китаї обзаведеться виконанням R-Line з більш агресивним дизайном бамперів.

Крім того, нові Volkswagen Teramont і Teramont X для китайського ринку знайшли повністю новий салон, зроблений в одній стилістиці з сучасними моделями Volkswagen епохи «восьмого» Golf . Дисплей медіасистеми став габаритніший і тепер встановлений окремо від передньої панелі, а центральні дефлектори вентиляції виконані горизонтальними.

Крім того, новинки отримали маленький джойстик коробки передач, а блок управління кліматичною установки трансформувався до смужки сенсорних кнопок. Сенсорними стали кнопки на рульовому колесі, пульт управління зовнішнім світлом і навіть блок клімат-контролю, що знаходиться на другому ряду. Багатшими стала обробка салону: на передній панелі і дверних підлокітниках з’явилися м’які вставки, також присутній контурне підсвічування з тридцятьма квітами на вибір.

При цьому техніки модернізація Volkswagen Teramont не торкнулася. Базова модифікація має турбочетверка 2.0 TSI (186 к.с.) і передній привід, «середня» версія – це форсований до 220 сил мотор і повний привід, а на вершині лінійки знаходиться повнопривідний кросовер з турбомотором VR6 2.5 (299 к.с.) . Всі варіанти оснащені 7-швидкісним “роботом” DSG з двома зчепленнями.

Випуск оновлених Volkswagen Teramont на спільному підприємстві SAIC Volkswagen вже стартувало, на китайський ринок вони надійдуть до літа.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Mercedes-Benz очолила рейтинг довговічності гібридів

Німецький автоклуб ADAC опублікував результати масштабного дослідження, у якому фахівці порівняли довговічність акумуляторів у підзаряджуваних…

16.11.2025

Експерти пояснили, як авто реагує на включення задньої передачі на ходу

Багато водіїв досі бояться випадково ввімкнути задню передачу під час руху, уявляючи, що коробка миттєво…

16.11.2025

Топ-9 культових автомобілів, які покинуть ринок у 2025 році

Автомобільний світ змінюється неймовірно швидко. За останнє десятиліття те, що здавалося вічним - рев моторів,…

16.11.2025

Експерт розвіяв міфи про втрату всіх переваг електромобіль взимку

Експерт розвінчав кілька міфів про втрату переваг електромобілів у зимовий період. Він пояснив, що сучасні…

16.11.2025

Представлено нове, дев’яте покоління Toyota Hilux

Цього тижня відбулася офіційна прем'єра дев'ятого покоління культового пікапа Toyota Hilux. Попередні покоління цього автомобіля…

16.11.2025

Представлений новий кросовер Volkswagen з незвичайним дизайном

Volkswagen представив новий електричний кросовер Yoz 08, створений у співпраці з китайською компанією JAC спеціально…

16.11.2025