Іноді складається так, що співробітники певної автомобільної компанії, розробляючи нову модель, вкладають у неї цілу душу, море наснаги і старань, але на ринку успіху автомобіль так і не знаходить. Звісно, для цього є така спеціальність, як маркетолог – саме його завданням є попередній аналіз закономірностей попиту на той чи інший вид товару, оцінка того, що в даний момент є затребуваним і що має шанс стати таким невдовзі. Тому, грубо кажучи, фінансова (а відтак і загальна) успішність будь-якої компанії залежить від того, наскільки добре працює цілий штаб аналітиків і економістів у ній.
Інформує портал UaMotors .
Але трапляється і так, що розрахунки маркетологів були вірними, але нова модель «не пішла». Таке буває у найрізноманітніших компаній: і в мега-потужних концернів, що не знають бід і можуть навіть не відчути одиничного промаху, і, здавалося би, у вічно благополучних фірм, але для яких такі випадки стали цілком очевидною причиною невпинного падіння, яке наявне і досі, і, врешті-решт, у виробників, які вже давно вовтузяться у рецесії і, навіть випустивши «правильний» продукт, не у змозі привернути до нього увагу потенційних клієнтів.
У цьому списку ви знайдете приклади усіх цих варіантів, але головна їх об’єднувальна риса звучить так: це незаслужено не популярні моделі. Всі вони насправді дуже сильні як продукт, але з тих чи інших причин не змогли привернути до себе увагу або виявилися не правильно зрозумілими у свій час.
Деякі з представлених моделей випускаються і сьогодні, інші – зняті з виробництва. В останньому випадку вартує звернути увагу на вторинний ринок, де ці машини очевидно продаватимуться за відносно прийнятні гроші – про них і так мало хто згадує і задумується, тому, якщо вже хтось і натрапляє на таку пропозицію, то продавець готовий високо не задирати носа.
В усіх попередніх поколіннях Астра була наріжним каменем для Опеля і стабільно «крутилася» в топах продажів нових машин в Європі. А от генерація K значно «знизила оберти», хоча за фактом це чудовий сімейний автомобіль, з дуже зручним ергономічним салоном і широкою лінійкою двигунів.
Кросовер від Сітроен заснований на тій же агрегатній базі, що і Peugeot 3008. Але Сітроен ледь просторіший і довший, а також дешевший. Проте продається практично в два рази гірше від Пежо. Радимо звернути увагу на цю модель, особливо чоловікам – вона «мужніша»!
Це без перебільшення бездоганна машина, яку жорстоко обділив увагою ринок. Турбомотор 1.4 вмить прискорює легкий спорткар, керування заслуговує найвищої оцінки, а шасі має хорошу плавність ходу. 124 Спайдер комплектувався як автоматичною КПП, так і механічною.
«Жук», як і родстер ФІАТ, є прекрасним способом виділитися на дорозі, підкреслити оригінальність та свій стиль. Однак Фольксваген більший і універсальніший – починаючи від кількості відсіків для поклажі в салоні і закінчуючи кількістю місць – їх тут 4, а не 2.
Сценік 4 покоління це річ про елегантність. Але окрім шикарного дизайну, відмічається висока якість салону і взагалі комплектуючих, а ще відмінна практичність даного мінівену, який також існує у версії Grand Scenic.
F-Pace, після рестайлінгу 2021 року, отримав чудовий інтер’єр і тепер є напрочуд сильним гравцем у своєму класі. Шкода тільки, що увага до марки Ягуар не прикута в принципі і мало хто це помітить.
Шикарний седан до оновлення можна було придбати з механічною коробкою передач (в парі з дизелем 2.0), але тепер такої екзотики англійці модель позбавили. Натомість наділили головним – повністю переробленим салоном! Тому що це була Ахіллесова п’ята XF, через яку багато хто відвертався від в цілому класної моделі.
Універсал XF є дуже красивим, але його продажі ще менші, аж настільки, що дійшло до відміни продажів у США і Канаді.
Модель CLS і так є нішовою, а вже про CLS універсал годі казати. Натомість для цінителів автомобілів такий «сарай» з безрамковими вікнами є мрією. Шкода, що ціна кусається.
Японський преміум-седан GS зняли з виробництва головним чином через те, що продажі у нього відбирав його ж родич Lexus ES! Видно, нижча ціна ES приваблювала клієнтів сильніше, ніж драйверські налаштування задньопривідного GS.
Nissan у кризі: настають масові звільнення. Ще один автогігант втрачає позиції через тиск з боку…
Більшість власників переконані, що при покупці транспортного засобу дізнатися про всі його функції можна в…
Великий електричний фургон Nissan Interstar-e доступний на європейському ринку з базовим цінником 44 000 євро.…
Зараз продається велика кількість моторних масел, які різняться за складом та технічними характеристиками. Багато автовласників…
Volvo представила модель EX30 влітку 2023 року і спочатку її планували випустити в Америці цього…
Презентований у 2018 році семимісний позашляховик Palisade став флагманом SUV-гами Hyundai. 2022 року машина пройшла…
Leave a Comment