Деякі власники нових електричних кросоверів Ford Mustang Mach-E зіткнулися зі специфічною проблемою. Їх електромобілі відмовляються працювати, незважаючи на повністю заряджений основний акумулятор. Як з’ясувало видання The Verge, це пов’язано з механізмом зарядки 12-вольта, що використовується для живлення деяких вузлів авто.
Mustang Mach-E оснащений двома акумуляторами: тяговим літієвим з високою напругою для живлення електродвигунів, а також більш звичним для авто 12-вольта свинцево-кислотних, для живлення багатьох систем, на кшталт освітлення. Електромобіль Ford підтримує свою 12-вольтову батарею в зарядженому стані, споживаючи енергію основного акумулятора. За словами власників, маленький АКБ чомусь витрачає енергію кожен раз, коли електромобіль підключається до мережі для зарядки основної батареї. Особливо ця проблема зачіпає власників електромобіля, які проживають в регіонах з холодним кліматом, оскільки Ford рекомендує їм залишати свій Mustang Mach-E підключеним до зарядного пристрою для прогріву перед поїздкою.
12-вольта акумулятор живить майже всі системи Mach-E, тому, коли вона розряджається, електромобіль не запускається, а додаток FordPass повідомляє, що він знаходиться в режимі глибокого сну. Деякі користувачі вже охрестили цю проблему «Electric Brick» (Електричний цегла).
Ford нещодавно подала бюлетень технічного обслуговування до Національної адміністрації з безпеки дорожнього руху США, підтверджуючи, що проблема пов’язана з програмним забезпеченням модуля управління трансмісією. Компанія заявила, що вона стосується тільки Mustang Mach-E, виготовлених до третього лютого включно, тобто приблизно кілька десятків електромобілів.
Цікаво, що власники бракованих авто не можуть отримати виправлення програмного забезпечення по бездротовій мережі. Для цього їм необхідно доставити свій електромобіль офіційного дилера, що само по собі може бути не дуже зручно. Ford повідомляє, що пізніше в цьому році випустить оновлення, що поширюється по бездротовій мережі, яке зможе виправити проблему. Компанія заявляє, що екземпляри, випущені після третього лютого, ця проблема не зачіпає.
Звичайно, при необхідності терміново вирішити проблему, можна замінити 12-вольта акумулятор на заряджений, однак для цього буде потрібно зробити цілий ряд дій, які, найімовірніше, відлякають недосвідчених власників транспортного засобу. Вся справа в тому, що акумулятор розташований за переднім багажником, які замикаються, який цієї ж батареєю і харчується. Тому для доступу до акумулятора доведеться відкрити панель в передньому бампері і отримати доступ до проводів, що дозволяє відкрити кришку обхідним шляхом. Однак доступ до клем АКБ утруднений конструкцією транспортного засобу, і деяким користувачам доводиться різати вінілову обшивку, щоб до них дістатися.
Звичайно, Ford пропонує безкоштовну допомогу на дорозі власникам електромобіля, яка включає запуск транспортного засобу від 12-вольта і можливість відбуксирувати Mustang Mach-E до дилера.