Ще один електромобільний стартап – цього разу з Шотландії – анонсував випуск нового автомобіля. Компанія під назвою All Terrain All Electric (ATAE) заснована підприємцями Рассом Петерсоном і Россом Андерсоном – і має намір організувати виробництво компактного утилітарного позашляховика з чисто електричною силовою установкою
Своє дітище Петерсон і Андерсон не створюють з нуля – вони взяли готові кузов і шасі сільськогосподарського позашляховика Ibex F8 , що випускається дрібними серіями компанією Foers з Йоркшира . Електроджіп від ATAE отримав ім’я Munro EV.
У ATAE кажуть, що з самого початку розглядали можливість конвертації в електричний позашляховик класичного Defender . Однак їх випередила компанія Twisted . До того ж в цьому випадку довелося б враховувати додаткові витрати, пов’язані з відновленням старих Defender , адже класична модель знята з виробництва ще в 2016 році.
Зовні Munro EV не відрізнятиметься від вихідного Foers Ibex F8. Ця модель безрамна, тобто у неї несучий кузов. Каркас зварюється із сталевих труб і профілів. Силові «клітки» проходять гаряче цинкування, а після – за допомогою клею і клепок – обшиваються лицьовими панелями, виконаними з листового алюмінію. Капот у Ibex F8 стеклопластіковий, інтегрального типу.
Фінальних характеристик електричного позашляховика не знають навіть розробники: постачальники електромотора і батарей не вибрані. Поки для прототипу використовується 210-сильний двигун. Також інженери орієнтуються на забезпечення запасу ходу в 240 кілометрів.
ATAE Munro орієнтований не тільки на приватних покупців, але також на фермерські господарства, національні парки і компанії в сфері туристичних і розважальних поїздок. Існує потенціал для продажів комунальним підприємствам, яким потрібно віддалений доступ до ліній електропередачі та іншої інфраструктури.
Росс Андерсон зазначив:
Ми хочемо створити транспортний засіб, в який можна сісти в брудних черевиках, кинути тюк сіна в кузов, щоб нагодувати коней, а потім відправитися в похід на вихідні. Той факт, що у нього електрична начинка, майже не має значення, оскільки ми передбачаємо, що електромобілі дуже швидко стануть новою нормою.
Протягом найближчих тижнів будуть зібрані перші прототипи Munro , які потім планується тестувати на дорогах і поза ними. Старт поставок клієнтам намічений на 2022 рік. Планований обсяг випуску – до 1000 одиниць на рік. Початковий цінник – орієнтовно 50 000 фунтів стерлінгів (приблизно 2 млн гривень).
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.
Миськів Роман
Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.
Leave a Comment