Авто

Названо найдешевші у техобслуговуванні авто, які можна купувати з великим пробігом

Share

Раніше автоексперти назвали авто, які витрачають найменше палива, тепер же вони розповіли про автомобілі, які найбільш економічні в техобслуговуванні.

Про це пише AutoOboz.

Chevrolet Aveo

Знаменитий компактний автомобіль володіє простою і витривалою конструкцією. Машина дуже надійна, вона не вимагає багато коштів на своє утримання. Як розповідають власники, серйозні поломки трапляються вкрай рідко.

Chevrolet Lacetti

Седан і універсал Lacetti мають ті ж переваги, що і молодша модель Aveo. Однак крім надійності і низьких експлуатаційних витрат вони відрізняються ще й просторим салоном і містким багажником.

ZAZ Lanos

Lanos доставляє зовсім небагато проблем. А якщо неполадки трапляються, обслужити і відремонтувати машину можна досить недорого завдяки дешевизні і великій кількості запчастин.

Skoda Favorit

Компактний Favorit відрізняється надійністю і не вимагає великих вкладень. Однак з пошуком деяких запчастин можуть виникнути проблеми, адже виробництво моделі закінчилося в 1995 році. У той же час запчастини недорогі.

Renault Logan

Французька бюджетна модель дешевше майже за всіх своїх суперників на ринку. При цьому автомобіль недорогий в обслуговуванні та ремонті. Деякі витратні матеріали доведеться міняти досить часто, але вийде все одно дешево.

Hyundai Accent

Свого часу третя генерація компактної моделі була дуже популярна в Україні. І сьогодні нерідко можна побачити такі Accent на дорогах. Автомобіль завоював прихильність автомобілістів надійністю і низькою вартістю обслуговування.

Nissan Leaf

Електромобіль не принесе проблем з обслуговуванням. Технічно конструкція електрокарів набагато простіша і надійніша за машини з двигунами внутрішнього згоряння, тому такі авто – хороший вибір для тих, хто хоче економити на обслуговуванні. Однак навіть старі електромобілі найчастіше дорожче за аналогічні за розміром моделі з ДВС.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Двигуни-мільйонники: чому автовиробники більше не випускають такі мотори

Часи, коли двигуни могли спокійно відпрацювати мільйон кілометрів без капітального ремонту, давно минули. Хоча, чесно…

09.01.2025

Водіїв чекають великі штрафи: за що можуть покарати на десятки тисяч гривень

В Україні може бути введено новий значний штраф для автовласників. Законопроект № 10216 вже подано…

09.01.2025

BMW зберігає традиції: нові електромобілі виглядатимуть як бензинові моделі

BMW продовжує трансформувати свій підхід до дизайну автомобілів, стираючи межі між моделями з двигунами внутрішнього…

09.01.2025

У Києві водіїв попередили про небезпеку, яка може з’явитись на дорогах біля парків

Мешканці Києва все частіше зустрічають незвичайних гостей на вулицях – диких зайців, які, завдяки м'якій…

09.01.2025

Tesla Model Y Juniper у версії Performance вперше помічено на тестах

Tesla Model Y Juniper у версії Performance уперше був помічений на дорогах Каліфорнії. Прототип, пофарбований…

09.01.2025

Як захистити акумулятор взимку: рекомендації від спеціалістів СТО

З настанням зими багато автовласників стикаються з першими проблемами, пов'язаними з акумулятором. Однак, якщо батарея…

09.01.2025