Авто

Які саме деталі необхідно перевірити в автомобілі навесні

Перш за все потрібно оцінити стан двигуна, адже після морозів деякі патрубки могли втратити еластичність, а значить не виключені підтікання технічних рідин. Патьоки масла можуть свідчити про проблеми з головкою блоку циліндрів, зокрема, втрати герметичності її прокладки. Систему охолодження також слід перевірити, адже недолік антифризу може спровокувати неполадки як з мотором. Якщо ж виявлені задубілі патрубки, то їх варто замінити найближчим часом, а також не забути поміняти ще й хомути. Іноді на бачку можуть утворюватися мікротріщини, а тому якщо патрубки сухі, а рідина йде, то слід замінити бачок.

Якщо ж прийшла пора зайнятися кузовом, то недостатньо його ретельно помити. Після мийки огляньте кузов на вид лакофарбового покриття і хромованих деталей. При виявленні невеликих вогнищ іржі слід озброїтися перетворювачем іржі, а після злегка підфарбувати уражене місце.

Приступаючи до огляду ходової частини слід звернути увагу на амортизаторів. Їзда по ямах і крижаний «гребінці» взимку на «холодних» амортизаторах призводить до їх дострокового виходу з ладу. Якщо виявлені підтікання або при їзді чути стуки, то амортизатори – під заміну. Крім того, рекомендується оглянути гумові втулки і сайлентблоки, а також гумові і резинопластиковой пильовики кульових опор і рульових тяг.

Ну і звичайно ж з настанням тепла варто проінспектувати щітки склоочисника. За зиму двірники неодноразово страждають від криги на склі, а мороз і сам по собі негативно впливає на стан двірників.

На особливу увагу заслуговує гальмівна система. Необхідно переконатися в їх справності, а також оглянути гальмівні диски і колодки і оцінити ступінь їх зносу. Найкраще оглядати гальма зі зміною коліс. Відповідальний працівник шиномонтажу сповістить вас про необхідність заміни колодок або дисків, але краще переконатися в справності системи самостійно.

Кондиціонер в зимовий період не використовується через низьких температур, оскільки компресор примусово відключається, що негативно позначається на його стані через відсутність мастила. Найчастіше висихають сальники компресора. У конструкції кондиціонера є багато патрубків і сполучних кілець, гумові елементи на сильному морозі могли задубіти і рідина кондиціонера може почати поступово витікати. Варто перевірити систему на предмет витоків, а також очистити радіатор.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Що може завадити камерам автофіксації фіксувати порушення

Камери автофіксації на українських дорогах працюють цілодобово та здатні фіксувати широкий спектр порушень. Водночас не…

30.09.2025

Названі найнадійніші середньорозмірні кросовери на ринку

Середньорозмірні кросовери стабільно користуються попитом у сімейних автовласників завдяки своїй універсальності та практичності. У цьому…

30.09.2025

Mercedes-Benz анонсувала нову вантажівку на базі eActros 600

Німецький виробник готує масштабне оновлення у сегменті електричних вантажівок, представивши лінійку моделей, створених на базі…

30.09.2025

Які американські автомобілі не можна ввозити в Україну

В Україні вже кілька років активно імпортують автомобілі з США, часто купуючи машини після ДТП…

30.09.2025

Як уникнути покарання за непрацюючі габаритні вогні

Несправні габаритні вогні легко помітити поліції під час руху, особливо в темний час доби. Водій…

30.09.2025

BMW готує нове покоління X5 з бензиновими, дизельними, гібридними та водневими версіями

BMW готується представити нове покоління кросовера X5 2026, який отримає індекс G65. Виробництво стартує у…

30.09.2025