Авто

Які саме деталі необхідно перевірити в автомобілі навесні

Share

Перш за все потрібно оцінити стан двигуна, адже після морозів деякі патрубки могли втратити еластичність, а значить не виключені підтікання технічних рідин. Патьоки масла можуть свідчити про проблеми з головкою блоку циліндрів, зокрема, втрати герметичності її прокладки. Систему охолодження також слід перевірити, адже недолік антифризу може спровокувати неполадки як з мотором. Якщо ж виявлені задубілі патрубки, то їх варто замінити найближчим часом, а також не забути поміняти ще й хомути. Іноді на бачку можуть утворюватися мікротріщини, а тому якщо патрубки сухі, а рідина йде, то слід замінити бачок.

Якщо ж прийшла пора зайнятися кузовом, то недостатньо його ретельно помити. Після мийки огляньте кузов на вид лакофарбового покриття і хромованих деталей. При виявленні невеликих вогнищ іржі слід озброїтися перетворювачем іржі, а після злегка підфарбувати уражене місце.

Приступаючи до огляду ходової частини слід звернути увагу на амортизаторів. Їзда по ямах і крижаний «гребінці» взимку на «холодних» амортизаторах призводить до їх дострокового виходу з ладу. Якщо виявлені підтікання або при їзді чути стуки, то амортизатори – під заміну. Крім того, рекомендується оглянути гумові втулки і сайлентблоки, а також гумові і резинопластиковой пильовики кульових опор і рульових тяг.

Ну і звичайно ж з настанням тепла варто проінспектувати щітки склоочисника. За зиму двірники неодноразово страждають від криги на склі, а мороз і сам по собі негативно впливає на стан двірників.

На особливу увагу заслуговує гальмівна система. Необхідно переконатися в їх справності, а також оглянути гальмівні диски і колодки і оцінити ступінь їх зносу. Найкраще оглядати гальма зі зміною коліс. Відповідальний працівник шиномонтажу сповістить вас про необхідність заміни колодок або дисків, але краще переконатися в справності системи самостійно.

Кондиціонер в зимовий період не використовується через низьких температур, оскільки компресор примусово відключається, що негативно позначається на його стані через відсутність мастила. Найчастіше висихають сальники компресора. У конструкції кондиціонера є багато патрубків і сполучних кілець, гумові елементи на сильному морозі могли задубіти і рідина кондиціонера може почати поступово витікати. Варто перевірити систему на предмет витоків, а також очистити радіатор.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Кому в Україні дозволено їздити без водійських прав

В Україні штраф у розмірі 3 400 грн накладається за керування транспортними засобами без відповідних…

19.01.2025

Ковані диски Ferrari Purosangue дорожчі за цілу Toyota Supra

Паркування на автомобілі з низькопрофільною гумою часто пов'язане з пошкодженням колісних дисків. Але ще сумніше…

19.01.2025

Небезпечні автотовари: які аксесуари краще не тримати в машині

Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…

18.01.2025

Як швидко відігріти замерзлий бачок: корисні поради для водіїв взимку

При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…

18.01.2025

Електричний BMW M3 на платформі Neue Klasse: нові шпионські фото

Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…

18.01.2025

Чи потрібно оновлювати старе посвідчення водія на сучасне пластиков

Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…

18.01.2025