Авто

Які саме деталі необхідно перевірити в автомобілі навесні

Share

Перш за все потрібно оцінити стан двигуна, адже після морозів деякі патрубки могли втратити еластичність, а значить не виключені підтікання технічних рідин. Патьоки масла можуть свідчити про проблеми з головкою блоку циліндрів, зокрема, втрати герметичності її прокладки. Систему охолодження також слід перевірити, адже недолік антифризу може спровокувати неполадки як з мотором. Якщо ж виявлені задубілі патрубки, то їх варто замінити найближчим часом, а також не забути поміняти ще й хомути. Іноді на бачку можуть утворюватися мікротріщини, а тому якщо патрубки сухі, а рідина йде, то слід замінити бачок.

Якщо ж прийшла пора зайнятися кузовом, то недостатньо його ретельно помити. Після мийки огляньте кузов на вид лакофарбового покриття і хромованих деталей. При виявленні невеликих вогнищ іржі слід озброїтися перетворювачем іржі, а після злегка підфарбувати уражене місце.

Приступаючи до огляду ходової частини слід звернути увагу на амортизаторів. Їзда по ямах і крижаний «гребінці» взимку на «холодних» амортизаторах призводить до їх дострокового виходу з ладу. Якщо виявлені підтікання або при їзді чути стуки, то амортизатори – під заміну. Крім того, рекомендується оглянути гумові втулки і сайлентблоки, а також гумові і резинопластиковой пильовики кульових опор і рульових тяг.

Ну і звичайно ж з настанням тепла варто проінспектувати щітки склоочисника. За зиму двірники неодноразово страждають від криги на склі, а мороз і сам по собі негативно впливає на стан двірників.

На особливу увагу заслуговує гальмівна система. Необхідно переконатися в їх справності, а також оглянути гальмівні диски і колодки і оцінити ступінь їх зносу. Найкраще оглядати гальма зі зміною коліс. Відповідальний працівник шиномонтажу сповістить вас про необхідність заміни колодок або дисків, але краще переконатися в справності системи самостійно.

Кондиціонер в зимовий період не використовується через низьких температур, оскільки компресор примусово відключається, що негативно позначається на його стані через відсутність мастила. Найчастіше висихають сальники компресора. У конструкції кондиціонера є багато патрубків і сполучних кілець, гумові елементи на сильному морозі могли задубіти і рідина кондиціонера може почати поступово витікати. Варто перевірити систему на предмет витоків, а також очистити радіатор.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Водіям загрожує штраф 680 грн за порушення, яке часто ігнорують у містах

Патрульна поліція Києва звернула увагу водіїв на часту помилку, яка може призвести до штрафу в…

23.02.2025

Експерти склали список із 4 марок авто з відмінною надійністю

Знайти надійний і водночас доступний автомобіль – непросте завдання. Ринок пропонує безліч моделей, кожна з…

23.02.2025

Моторист розповів, якого кольору має бути ідеальна моторна олива

Серед водіїв часто виникають суперечки про те, якою має бути якісна моторна олива. Одні вважають,…

23.02.2025

Усі моделі Kia EV4 отримають імітацію перемикання передач

Kia готує до випуску новий електричний кросовер EV4, який стане привабливою пропозицією в сегменті доступних…

23.02.2025

Нову Audi A6 розсекретили за 10 днів до прем’єри

Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…

23.02.2025

У продажу з’явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми (ФОТО)

У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…

23.02.2025