В Україні діє неочевидний для багатьох парадокс: кількість комплектацій автомобілів, що продаються тут, часто є меншою, ніж у тих, які пропонуються покупцям у країнах ЄС. При цьому саме в дорогих моделях авто, особливо в преміум-секторі, усіченню зазвичай піддаються якраз дешевші версії, або певні нестандартні модифікації чи версії/виконання моделей.
Здавалося би, в Україні купівельна спроможність населення мало не найнижча в Європі, тоді чому ж урізають доступніші комплектації? Відповідь проста і гірка водночас: той сегмент покупців, який в Україні розглядає до покупки автомобілі класу «преміум» значно частіше може дозволити собі «не рахувати гроші», ніж клієнтура відповідної категорії авто «там». Проте сам об’єм автомобільного ринку України, у співвідношенні до кількості населення, є сміхотворним, а вже про частку преміум-сектору у ньому годі згадувати. От і виходить, що кількість збутих у нас дорогих машин маленька, але ті, яких таки поглинає ринок, зазвичай продаються без особливих проявів економії з боку їх покупців.
Як би там не було, для багатьох цікаво освіжити пам’ять щодо найдоступніших на сьогодні в Україні машин, але саме преміум-класу. Ось п’ятірка таких:
Giulietta вже знята з виробництва і зараз дилери дорозпродують залишки зі складів. За фактом, цю машину можна буде взяти і дешевше, в даному випадку 21 тис. євро це більше формальність. Оснащена така Джульєтта бензиновим мотором об’ємом 1.4 літра і потужністю 170 к.с. Коробка передач – автоматична з двома зчепленнями (DCT). Відмінною рисою цієї трансмісії від більшості «роботів» є на диво плавна її робота, навіть на низьких швидкостях у міському циклі.
Найспокусливіша пропозиція на сьогодні в Україні – задньопривідний японський сімейний седан преміум-класу за якихось 25 тисяч євро! На відміну від «трійки» BMW, що також (з натяжкою) потрапила у даний список, Інфініті навіть за такі гроші оснащений краще – на порогах і в салоні уже наявні алюмінієві вставки, навколо вікон – уже хромована окантовка, наявна камера заднього огляду і т.д. У рух машину приводить бензиновий двигун 2.0 потужністю 211 к.с. розробки Mercedes-Benz, коробка передач – автоматична, 7-ступенева. Інших версій, зокрема з ніссанівськими моторами 3.0 і 3.5, в Україні не пропонується.
Для «копійки» складно знайти вдалий ракурс: то непропорційні ніздрі більше кидаються в очі, то кургузий профіль позбавляє спостерігача усіх асоціацій з БМВ, то ззаду машина видається обрубком. Втім, яким би непривабливим не був цей хетчбек, їздить він, що називається, відмінно, як і інші моделі марки, хоча про дрифтінг із переднім приводом прийдеться забутись. А ще, це також одна із найбільш дешевих преміальних пропозицій в Україні станом на зараз – за 25 000 євро пропонується 1.5-літровий бензиновий мотор потужністю 109 к.с., а за 26 тисяч його змінює такий же, але з форсуванням на 140 к.с. Шкода тільки, що комплектація буде най-найпростіша і потрібні опції ви отримаєте тільки за додаткові гроші.
Таким же агрегатом оснащений і базовий Х1 – бензиновий 1.5 (140к.с.) і 8-ступеневий автомат. На відміну від «копійки», виглядає він достатньо пристойно, простору у салоні – більше, кліренс – вищий. А от їздові характеристики у компактного SUV не гірші. До речі, у базі в Х1 також передній привід, за повний прийдеться доплачувати, при чому автоматично і за більш потужний мотор 2.0 – інакше ніяк.
І закриває список «трійка» БМВ в кузові G20: індекс 318і, двигун 2.0, бензиновий, 156 к.с., 8-ступеневий «автомат» ZF і задні ведучі колеса. Порівнюючи її з Infiniti Q50, згаданим вище, про головну перевагу 3 серії можна сказати так: тут сучасна, продумана, вивірена мультимедіа-система. Тому що більше німецька модель нічим не може похизуватися: мотор слабший, базове оснащення очікувано бідніше, сервіс дорожчий, гарантійні умови менш привабливі і, при цьому всьому, переплата 2 тисяч євро як мінімум (говорячи за стартові ціни в Україні станом на березень 2020). Інфініті, навпаки, має не просто старішу «мультимедійку», а неймовірно кволу, допотопну, бездарно спроектовану систему з архаїчним функціоналом. Щодо їздових повадок, то обидві машини налаштовані прекрасно, хіба що у «японця» дещо менш прозорий зв’язок руль-підвіска через особливості унікальної системи рульового управління без фізичного зв’язку.
За даними GlobalData, частка дизельних автомобілів на ринку Західної Європи вперше опустилася нижче психологічної позначки…
Компанія Audi розпочала тести нової моделі початкового рівня, яка покликана замінити A1 і Q2 -…
Після рішення Дональда Трампа запровадити нові санкції проти російської нафтової галузі на українському паливному ринку…
Європейський ринок електромобілів переживає непрості часи: темпи впровадження нових електричних моделей сповільнилися, а автовиробники знову…
Автовиробники переживають масштабні зміни: електромобілі та кросовери швидко захоплюють ринок, а суворі екологічні стандарти та…
Найголовніше правило зимового водіння - не переоцінювати власні сили та можливості на дорозі. Основна проблема…
Leave a Comment