Авто

Преміум недорого. ТОП-5 найдешевших в Україні преміальних авто

В Україні діє неочевидний для багатьох парадокс: кількість комплектацій автомобілів, що продаються тут, часто є меншою, ніж у тих, які пропонуються покупцям у країнах ЄС. При цьому саме в дорогих моделях авто, особливо в преміум-секторі, усіченню зазвичай піддаються якраз дешевші версії, або певні нестандартні модифікації чи версії/виконання моделей.

Здавалося би, в Україні купівельна спроможність населення мало не найнижча в Європі, тоді чому ж урізають доступніші комплектації? Відповідь проста і гірка водночас: той сегмент покупців, який в Україні розглядає до покупки автомобілі класу «преміум» значно частіше може дозволити собі «не рахувати гроші», ніж клієнтура відповідної категорії авто «там». Проте сам об’єм автомобільного ринку України, у співвідношенні до кількості населення, є сміхотворним, а вже про частку преміум-сектору у ньому годі згадувати. От і виходить, що кількість збутих у нас дорогих машин маленька, але ті, яких таки поглинає ринок, зазвичай продаються без особливих проявів економії з боку їх покупців.

Як би там не було, для багатьох цікаво освіжити пам’ять щодо найдоступніших на сьогодні в Україні машин, але саме преміум-класу. Ось п’ятірка таких:

1. Alfa Romeo Giulietta

  • Клас: компактний хетчбек (С);
  • Країна-виробник: Італія;
  • Вартість: ≈ від €21 000;

Giulietta вже знята з виробництва і зараз дилери дорозпродують залишки зі складів. За фактом, цю машину можна буде взяти і дешевше, в даному випадку 21 тис. євро це більше формальність. Оснащена така Джульєтта бензиновим мотором об’ємом 1.4 літра і потужністю 170 к.с. Коробка передач – автоматична з двома зчепленнями (DCT). Відмінною рисою цієї трансмісії від більшості «роботів» є на диво плавна її робота, навіть на низьких швидкостях у міському циклі.

2. Infiniti Q50

  • Клас: седан середнього класу (D);
  • Країна-виробник: Японія;
  • Вартість: ≈ від €25 000;

Найспокусливіша пропозиція на сьогодні в Україні – задньопривідний японський сімейний седан преміум-класу за якихось 25 тисяч євро! На відміну від «трійки» BMW, що також (з натяжкою) потрапила у даний список, Інфініті навіть за такі гроші оснащений краще – на порогах і в салоні уже наявні алюмінієві вставки, навколо вікон – уже хромована окантовка, наявна камера заднього огляду і т.д. У рух машину приводить бензиновий двигун 2.0 потужністю 211 к.с. розробки Mercedes-Benz, коробка передач – автоматична, 7-ступенева. Інших версій, зокрема з ніссанівськими моторами 3.0 і 3.5, в Україні не пропонується.

3. BMW 1 серії

  • Клас: компактний хетчбек (С);
  • Країна-виробник: Німеччина;
  • Вартість: ≈ від €25 000;

Для «копійки» складно знайти вдалий ракурс: то непропорційні ніздрі більше кидаються в очі, то кургузий профіль позбавляє спостерігача усіх асоціацій з БМВ, то ззаду машина видається обрубком. Втім, яким би непривабливим не був цей хетчбек, їздить він, що називається, відмінно, як і інші моделі марки, хоча про дрифтінг із переднім приводом прийдеться забутись. А ще, це також одна із найбільш дешевих преміальних пропозицій в Україні станом на зараз – за 25 000 євро пропонується 1.5-літровий бензиновий мотор потужністю 109 к.с., а за 26 тисяч його змінює такий же, але з форсуванням на 140 к.с. Шкода тільки, що комплектація буде най-найпростіша і потрібні опції ви отримаєте тільки за додаткові гроші.

4. BMW X1

  • Клас: компактний кросовер;
  • Країна-виробник: Німеччина;
  • Вартість: ≈ від €26 000;

Таким же агрегатом оснащений і базовий Х1 – бензиновий 1.5 (140к.с.) і 8-ступеневий автомат. На відміну від «копійки», виглядає він достатньо пристойно, простору у салоні – більше, кліренс – вищий. А от їздові характеристики у компактного SUV не гірші. До речі, у базі в Х1 також передній привід, за повний прийдеться доплачувати, при чому автоматично і за більш потужний мотор 2.0 – інакше ніяк.

5. BMW 3 серії

  • Клас: седан середнього класу (D);
  • Країна-виробник: Німеччина;
  • Вартість: ≈ від €27 000;

І закриває список «трійка» БМВ в кузові G20: індекс 318і, двигун 2.0, бензиновий, 156 к.с., 8-ступеневий «автомат» ZF і задні ведучі колеса. Порівнюючи її з Infiniti Q50, згаданим вище, про головну перевагу 3 серії можна сказати так: тут сучасна, продумана, вивірена мультимедіа-система. Тому що більше німецька модель нічим не може похизуватися: мотор слабший, базове оснащення очікувано бідніше, сервіс дорожчий, гарантійні умови менш привабливі і, при цьому всьому, переплата 2 тисяч євро як мінімум (говорячи за стартові ціни в Україні станом на березень 2020). Інфініті, навпаки, має не просто старішу «мультимедійку», а неймовірно кволу, допотопну, бездарно спроектовану систему з архаїчним функціоналом. Щодо їздових повадок, то обидві машини налаштовані прекрасно, хіба що у «японця» дещо менш прозорий зв’язок руль-підвіска через особливості унікальної системи рульового управління без фізичного зв’язку.

Волошин Михайло

Опублікував
Волошин Михайло

Останні записи

Як підготувати електромобіль до морозів та уникнути проблем у холодну пору

Поширена думка про те, що електромобілі взимку втрачають заряд удвічі швидше, вже не відповідає дійсності.…

19.11.2025

Toyota RAV4 обійшла Tesla: підсумки світового авторинку за 2025 рік

2025 рік підходить до кінця і виявився значно кращим, ніж прогнозували. Попри песимістичні очікування, світові…

19.11.2025

Porsche переглядає стратегію: електромобілі більше не домінують

Porsche змінила свої плани щодо електромобілів: ринок виявився менш перспективним, ніж компанія очікувала. Раніше Porsche…

18.11.2025

Які автомобілі з США найчастіше везуть в Україну

Все більше автомобілів в Україні імпортують зі США, і жовтневі статистичні дані це чітко підтверджують.…

18.11.2025

Renault Twingo нового покоління здивував ціною та оснащенням

Renault готує до продажу нове покоління електричного Twingo 2026. Компанія запустила спеціальну серію одразу після…

18.11.2025

Експерт розповів, чому система Start/Stop може погано впливати на автомобіль взимку

Система Start/Stop дійсно допомагає економити пальне в заторах, але взимку її краще вимикати. Досвідчені мотористи…

18.11.2025