Авто

Експерти назвали 5 помилок, які зламають механічну коробку передач авто

Share

Механічна коробка передач все частіше подається як щось абсолютно надійне і вкрай витривале, особливо, щодо автоматичної трансмісії. Але зламати МКПП теж можна, причому абсолютно непомітно для себе, допустивши одну або кілька серйозних помилок в експлуатації.

Окрім їзди з непрогрітим двигуном і нерегулярним технічним обслуговуванням, «механіці» завдають серйозної шкоди наступні маніпуляції.

  1. Ударне увімкнення

Механічну коробку передач не можна перемикати занадто різко. Ударне включення може легко пошкодити рухливі елементи механізму в силу того, що в МКПП відсутня будь-яка страхувальна  електроніка. Стежити водій повинен не лише за тим, як він рухає важіль-перемикач, а й за тим, як натискає-відпускає педаль зчеплення. «Кидати» останню також не варто.

  1. Неповний вижим

Користуватися неповним вижимом і навантажувати фрикційні диски в повсякденному житті точно не варто. При цьому слід пам’ятати про те, що занадто довго утримувати зчеплення також не варто.

  1. Раннє перемикання

З «механікою», особливо при переході на нижчу передачу доводиться постійно «мучитися» і проявляти підвищену пильність щодо обертів. Занадто раннє перемикання гарантовано призведе до характерного «клювками» і пошкодження рухомих частин МКПП.

  1. Неправильний задній хід

Помилка, яку допускають багато новачків: спроба перейти на задню передачу до повної зупинки транспортного засобу. Закінчиться подібні перемикання можуть пригодою у вигляді поїздки в найближчу майстерню. З високою часткою ймовірності вже не своїм ходом, а за допомогою евакуатора. Хоча від одного удару, МКПП навряд чи зламається намертво, випробовувати долю і скорочувати термін життя важливого вузла по дурості точно не варто.

  1. Зупинка на зчепленні

Часта зміна передач закономірним чином втомлює автомобіліста. Особливо, якщо мова йде про їзду в щільному міському трафіку. У підсумку, зростає спокуса зупинки з вичавленим зчепленням. При цьому багато автомобілістів забувають просту істину – чим довше розімкнуте зчеплення, тим більше навантаження на механізм управління. Навіть періодичне зловживання такими зупинками неминуче веде до поломки МКПП і дорогого ремонту.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Мотор Toyota вибухнув на пробігу 800 км: ремонт машини обійдеться власнику дорожче за покупку нової

Всім відомо, що автомобілі Toyota дуже надійні, але навіть вони не застраховані від поломок, спричинених…

12.05.2024

Названо преміальні автомобілі з найнижчими витратами на техобслуговування

Преміальні автомобілі пропонують набагато більш високий рівень якості інтер'єру та передові технології, ніж машини з…

12.05.2024

Опубліковано фото загадкової версії Dacia

Новий бюджетний кросовер Dacia Duster третього покоління вже повністю розсекретили офіційно та показали на фото, більше…

11.05.2024

Найгірші кросовери з пробігом: рейтинг

Популярність кросоверів стрімко зростає, а отже, питання вибору правильного транспортного засобу стає дедалі актуальнішим, адже…

11.05.2024

Названо небезпечні предмети, які не слід залишати в автомобілі влітку

З настанням спекотної погоди водії стикаються з новими проблемами, пов'язаними зі зберіганням речей в автомобілі.…

11.05.2024

Водіям розкрили правду про водіння на автомобілі з майже порожнім баком

Багато українських водіїв мають звичку їздити на своїх автомобілях, доки не загориться індикатор низького рівня…

11.05.2024