Авто

Експерти назвали 5 помилок, які зламають механічну коробку передач авто

Share

Механічна коробка передач все частіше подається як щось абсолютно надійне і вкрай витривале, особливо, щодо автоматичної трансмісії. Але зламати МКПП теж можна, причому абсолютно непомітно для себе, допустивши одну або кілька серйозних помилок в експлуатації.

Окрім їзди з непрогрітим двигуном і нерегулярним технічним обслуговуванням, «механіці» завдають серйозної шкоди наступні маніпуляції.

  1. Ударне увімкнення

Механічну коробку передач не можна перемикати занадто різко. Ударне включення може легко пошкодити рухливі елементи механізму в силу того, що в МКПП відсутня будь-яка страхувальна  електроніка. Стежити водій повинен не лише за тим, як він рухає важіль-перемикач, а й за тим, як натискає-відпускає педаль зчеплення. «Кидати» останню також не варто.

  1. Неповний вижим

Користуватися неповним вижимом і навантажувати фрикційні диски в повсякденному житті точно не варто. При цьому слід пам’ятати про те, що занадто довго утримувати зчеплення також не варто.

  1. Раннє перемикання

З «механікою», особливо при переході на нижчу передачу доводиться постійно «мучитися» і проявляти підвищену пильність щодо обертів. Занадто раннє перемикання гарантовано призведе до характерного «клювками» і пошкодження рухомих частин МКПП.

  1. Неправильний задній хід

Помилка, яку допускають багато новачків: спроба перейти на задню передачу до повної зупинки транспортного засобу. Закінчиться подібні перемикання можуть пригодою у вигляді поїздки в найближчу майстерню. З високою часткою ймовірності вже не своїм ходом, а за допомогою евакуатора. Хоча від одного удару, МКПП навряд чи зламається намертво, випробовувати долю і скорочувати термін життя важливого вузла по дурості точно не варто.

  1. Зупинка на зчепленні

Часта зміна передач закономірним чином втомлює автомобіліста. Особливо, якщо мова йде про їзду в щільному міському трафіку. У підсумку, зростає спокуса зупинки з вичавленим зчепленням. При цьому багато автомобілістів забувають просту істину – чим довше розімкнуте зчеплення, тим більше навантаження на механізм управління. Навіть періодичне зловживання такими зупинками неминуче веде до поломки МКПП і дорогого ремонту.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

BMW може занизити потужність нового M5

Баварський автовиробник BMW вже не вперше потрапляє на те, що занижує реальну потужність своїх автомобілів.…

23.11.2024

Перший електромобіль Ferrari може стати кросовером

Ferrari вже давно експериментує з електрифікацією своїх автомобілів, але досі не представила жодного чистого електрокара.…

23.11.2024

В Україні доповнили перелік причин для позбавлення водійських прав

Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…

22.11.2024

Чому водіям в тумані слід вимикати дальнє світло та відкривати вікна

Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…

22.11.2024

Водіям пояснили, за яких умов автомобілі стають невидимими для камер

Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…

22.11.2024

Прості способи швидко оцінити якість бензину

Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…

22.11.2024