Авто

Експерти назвали 5 помилок, які зламають механічну коробку передач авто

Механічна коробка передач все частіше подається як щось абсолютно надійне і вкрай витривале, особливо, щодо автоматичної трансмісії. Але зламати МКПП теж можна, причому абсолютно непомітно для себе, допустивши одну або кілька серйозних помилок в експлуатації.

Окрім їзди з непрогрітим двигуном і нерегулярним технічним обслуговуванням, «механіці» завдають серйозної шкоди наступні маніпуляції.

  1. Ударне увімкнення

Механічну коробку передач не можна перемикати занадто різко. Ударне включення може легко пошкодити рухливі елементи механізму в силу того, що в МКПП відсутня будь-яка страхувальна  електроніка. Стежити водій повинен не лише за тим, як він рухає важіль-перемикач, а й за тим, як натискає-відпускає педаль зчеплення. «Кидати» останню також не варто.

  1. Неповний вижим

Користуватися неповним вижимом і навантажувати фрикційні диски в повсякденному житті точно не варто. При цьому слід пам’ятати про те, що занадто довго утримувати зчеплення також не варто.

  1. Раннє перемикання

З «механікою», особливо при переході на нижчу передачу доводиться постійно «мучитися» і проявляти підвищену пильність щодо обертів. Занадто раннє перемикання гарантовано призведе до характерного «клювками» і пошкодження рухомих частин МКПП.

  1. Неправильний задній хід

Помилка, яку допускають багато новачків: спроба перейти на задню передачу до повної зупинки транспортного засобу. Закінчиться подібні перемикання можуть пригодою у вигляді поїздки в найближчу майстерню. З високою часткою ймовірності вже не своїм ходом, а за допомогою евакуатора. Хоча від одного удару, МКПП навряд чи зламається намертво, випробовувати долю і скорочувати термін життя важливого вузла по дурості точно не варто.

  1. Зупинка на зчепленні

Часта зміна передач закономірним чином втомлює автомобіліста. Особливо, якщо мова йде про їзду в щільному міському трафіку. У підсумку, зростає спокуса зупинки з вичавленим зчепленням. При цьому багато автомобілістів забувають просту істину – чим довше розімкнуте зчеплення, тим більше навантаження на механізм управління. Навіть періодичне зловживання такими зупинками неминуче веде до поломки МКПП і дорогого ремонту.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як уникнути покарання за непрацюючі габаритні вогні

Несправні габаритні вогні легко помітити поліції під час руху, особливо в темний час доби. Водій…

30.09.2025

BMW готує нове покоління X5 з бензиновими, дизельними, гібридними та водневими версіями

BMW готується представити нове покоління кросовера X5 2026, який отримає індекс G65. Виробництво стартує у…

30.09.2025

Як підготувати електромобіль до осінніх холодів і зберегти запас ходу

З настанням перших холодів власники електромобілів помічають, що їхні авто поводяться інакше. Якщо влітку пробіг…

29.09.2025

Топ-7 авто, від яких відмовляються навіть перекупники

Є машини, які зникають із торгових майданчиків за лічені години: щойно оголошення з'явилося - вже…

29.09.2025

З 2026 року в Європі можна буде їздити електромобілем безкоштовно

З 2026 року у Європі стартує технологія V2G (Vehicle-to-Grid), яка дозволяє електромобілям віддавати частину заряду…

29.09.2025

Як правильно підготувати авто до перших заморозків

З настанням осені та наближенням перших заморозків важливо заздалегідь підготувати автомобіль до холодної погоди. Це…

29.09.2025