Авто

Експерти назвали 5 помилок, які зламають механічну коробку передач авто

Share

Механічна коробка передач все частіше подається як щось абсолютно надійне і вкрай витривале, особливо, щодо автоматичної трансмісії. Але зламати МКПП теж можна, причому абсолютно непомітно для себе, допустивши одну або кілька серйозних помилок в експлуатації.

Окрім їзди з непрогрітим двигуном і нерегулярним технічним обслуговуванням, «механіці» завдають серйозної шкоди наступні маніпуляції.

  1. Ударне увімкнення

Механічну коробку передач не можна перемикати занадто різко. Ударне включення може легко пошкодити рухливі елементи механізму в силу того, що в МКПП відсутня будь-яка страхувальна  електроніка. Стежити водій повинен не лише за тим, як він рухає важіль-перемикач, а й за тим, як натискає-відпускає педаль зчеплення. «Кидати» останню також не варто.

  1. Неповний вижим

Користуватися неповним вижимом і навантажувати фрикційні диски в повсякденному житті точно не варто. При цьому слід пам’ятати про те, що занадто довго утримувати зчеплення також не варто.

  1. Раннє перемикання

З «механікою», особливо при переході на нижчу передачу доводиться постійно «мучитися» і проявляти підвищену пильність щодо обертів. Занадто раннє перемикання гарантовано призведе до характерного «клювками» і пошкодження рухомих частин МКПП.

  1. Неправильний задній хід

Помилка, яку допускають багато новачків: спроба перейти на задню передачу до повної зупинки транспортного засобу. Закінчиться подібні перемикання можуть пригодою у вигляді поїздки в найближчу майстерню. З високою часткою ймовірності вже не своїм ходом, а за допомогою евакуатора. Хоча від одного удару, МКПП навряд чи зламається намертво, випробовувати долю і скорочувати термін життя важливого вузла по дурості точно не варто.

  1. Зупинка на зчепленні

Часта зміна передач закономірним чином втомлює автомобіліста. Особливо, якщо мова йде про їзду в щільному міському трафіку. У підсумку, зростає спокуса зупинки з вичавленим зчепленням. При цьому багато автомобілістів забувають просту істину – чим довше розімкнуте зчеплення, тим більше навантаження на механізм управління. Навіть періодичне зловживання такими зупинками неминуче веде до поломки МКПП і дорогого ремонту.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Техобслуговування електрокарів: чому його не можна ігнорувати

Електрокари стають все популярнішими, і багато нових власників запитують: чи потрібно обслуговувати електродвигун? Адже в…

10.04.2025

За що українців можуть позбавити водійських прав без попередження

В Україні вже протягом кількох років діє норма, яка передбачає можливість тимчасового обмеження права керування…

10.04.2025

Renault випустив вдосконалену версію кросовера Scenic

Renault Scenic E-Tech 2026, продаж якого на європейському ринку стартує найближчим часом, став більш комфортним…

10.04.2025

Часті порушення паркування: поліція проводить рейди та накладає штрафи

Поліція посилила контроль за дотриманням правил паркування, зокрема в зонах, спеціально призначених для людей з…

10.04.2025

Toyota та Lexus готують нові моделі для збільшення продажів

Незважаючи на деякі складнощі, з якими зіткнулася японська компанія Toyota, не заважають планувати значне збільшення…

10.04.2025

Експерти склали список найпроблемніших авто з пробігом

Наші експерти вивчивши дані німецьких техоглядів, склали список найненадійніших автомобілів 2025 року. Аналіз охопив 10…

10.04.2025