Авто

Названо топ-3 старих європейських авто бюджетного сегмента

Вітчизняні автолюбителі люблять машини європейських марок, тому на вторинному ринку завжди досить таких авто для всіх бажаючих. До плюсів європейських моделей можна віднести хорошу надійність і високу ліквідність при перепродажі. «UaMotors» склали ТОП-3 старих європейських авто віком близько п’яти років на українському ринку.

Volkswagen Polo Sedan

Четирьохдверка є одним з найпопулярніших автомобілів в своєму класі. П’ятирічний вік мають рестайлінгові варіанти, які отримали більш цікавий і сучасний дизайн, а також обзавелися розширеним вибором силових агрегатів і трансмісій.

Так, під капотом оновленого Polo Seadan розташовуються мотори об’ємом в 1.4 і 1.6 літра. Перший має потужність в 125 к.с. завдяки турбонаддуву. Класичні мотори серії MPI видають 85, 90, 105 і 110 кінських сил. Як КПП можуть виступати механіка, «робот» і АКП.

Renault Logan

Друге покоління утилітарного французького седана стало помітно симпатичніше і «свіже» попередника. В кращу сторону змінився і салон, який вийшов більш якісним і зручним. До плюсів машини можна віднести витривалу ходову частину і невисоку вартість обслуговування. В цілому, це мабуть найдоступніший варіант з усієї трійці.

В якості силового агрегату для даної моделі виступає бензиновий 1.6-літровий мотор, який в залежності від модифікації видає потужність в 82, 102 або 113 кінських сил. Тут також є МКПП, «робот», а також класичний «автомат».

Skoda Rapid

Якщо шукати саме п’ятирічку, то вибирати доведеться серед дорестайлінгових версій першого покоління. Втім, навіть до поновлення Rapid по дизайну буде цікавіше згаданих вище моделей. У плані технічного оснащення та зручності салону чеський седан теж досить гарний. Варто відзначити, що «Рапід» має кузов ліфтбек, що полегшує перевезення більш габаритних вантажів.

Під капотом моделі розташовуються бензинові двигуни об’ємом в 1.2, 1.4 і 1.6 літра. Перший видає 75 к.с. і зустрічається нечасто, другий має турбонаддув і потужність в 125 «коней». Версія на 1.6 в залежності від налаштувань видає 90, 105 або 110 к.с. Як КПП пропонувалися МКПП, «робот» і «автомат».

Відзначимо, що у всіх трьох моделей найнадійнішими і комфортними варіантами будуть версії з 1.6-літровими моторами і класичними АКПП. А ось у «роботів» можливі проблеми з плавністю перемикання, особливо, коли обслуговування неякісне попереднім власником.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Дизельні автомобілі в Європі на межі завершення ери

За даними GlobalData, частка дизельних автомобілів на ринку Західної Європи вперше опустилася нижче психологічної позначки…

25.10.2025

Audi готує новий електричний хетчбек, який замінить A1 та Q2

Компанія Audi розпочала тести нової моделі початкового рівня, яка покликана замінити A1 і Q2 -…

25.10.2025

Чи подорожчає пальне після санкцій Трампа

Після рішення Дональда Трампа запровадити нові санкції проти російської нафтової галузі на українському паливному ринку…

25.10.2025

BMW і Mercedes-Benz створюють альянс для розвитку гібридів

Європейський ринок електромобілів переживає непрості часи: темпи впровадження нових електричних моделей сповільнилися, а автовиробники знову…

25.10.2025

Які культові моделі зникнуть із конвеєрів у найближчі роки

Автовиробники переживають масштабні зміни: електромобілі та кросовери швидко захоплюють ринок, а суворі екологічні стандарти та…

25.10.2025

Експерти назвали, головні правила керування авто на слизькій дорозі

Найголовніше правило зимового водіння - не переоцінювати власні сили та можливості на дорозі. Основна проблема…

25.10.2025