Авто

Названо топ-3 старих європейських авто бюджетного сегмента

Вітчизняні автолюбителі люблять машини європейських марок, тому на вторинному ринку завжди досить таких авто для всіх бажаючих. До плюсів європейських моделей можна віднести хорошу надійність і високу ліквідність при перепродажі. «UaMotors» склали ТОП-3 старих європейських авто віком близько п’яти років на українському ринку.

Volkswagen Polo Sedan

Четирьохдверка є одним з найпопулярніших автомобілів в своєму класі. П’ятирічний вік мають рестайлінгові варіанти, які отримали більш цікавий і сучасний дизайн, а також обзавелися розширеним вибором силових агрегатів і трансмісій.

Так, під капотом оновленого Polo Seadan розташовуються мотори об’ємом в 1.4 і 1.6 літра. Перший має потужність в 125 к.с. завдяки турбонаддуву. Класичні мотори серії MPI видають 85, 90, 105 і 110 кінських сил. Як КПП можуть виступати механіка, «робот» і АКП.

Renault Logan

Друге покоління утилітарного французького седана стало помітно симпатичніше і «свіже» попередника. В кращу сторону змінився і салон, який вийшов більш якісним і зручним. До плюсів машини можна віднести витривалу ходову частину і невисоку вартість обслуговування. В цілому, це мабуть найдоступніший варіант з усієї трійці.

В якості силового агрегату для даної моделі виступає бензиновий 1.6-літровий мотор, який в залежності від модифікації видає потужність в 82, 102 або 113 кінських сил. Тут також є МКПП, «робот», а також класичний «автомат».

Skoda Rapid

Якщо шукати саме п’ятирічку, то вибирати доведеться серед дорестайлінгових версій першого покоління. Втім, навіть до поновлення Rapid по дизайну буде цікавіше згаданих вище моделей. У плані технічного оснащення та зручності салону чеський седан теж досить гарний. Варто відзначити, що «Рапід» має кузов ліфтбек, що полегшує перевезення більш габаритних вантажів.

Під капотом моделі розташовуються бензинові двигуни об’ємом в 1.2, 1.4 і 1.6 літра. Перший видає 75 к.с. і зустрічається нечасто, другий має турбонаддув і потужність в 125 «коней». Версія на 1.6 в залежності від налаштувань видає 90, 105 або 110 к.с. Як КПП пропонувалися МКПП, «робот» і «автомат».

Відзначимо, що у всіх трьох моделей найнадійнішими і комфортними варіантами будуть версії з 1.6-літровими моторами і класичними АКПП. А ось у «роботів» можливі проблеми з плавністю перемикання, особливо, коли обслуговування неякісне попереднім власником.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Антифриз для авто: що дійсно важливо при виборі охолоджувальної рідини

Водії часто сперечаються про те, який антифриз вибрати – червоний, зелений, жовтий чи будь-який інший.…

26.08.2025

Названі 5 автомобілів, які найчастіше викрадають у 2025 році

Щороку японські страховики публікують оновлені дані про викрадення автомобілів, і статистика 2024 року знову виявилася…

26.08.2025

BMW готує серію справжніх позашляховиків Rugged до 2029 року

BMW всерйоз націлена на сегмент справжніх позашляховиків. Компанія розглядає запуск окремої лінійки моделей з підвищеною…

26.08.2025

Названо рейтинг електромобілів з найкращою автономією на трасі

Французьке видання L'Argus перевірило понад 80 електромобілів, протестувавши їх запас ходу під час руху швидкісними…

26.08.2025

На фото показали універсал Audi A5 Allroad у новому поколінні

Універсали підвищеної прохідності поступово йдуть із ринку. Один із таких прикладів Subaru Outback, який у…

26.08.2025

Toyota інтегрувала світлові знаки прямо у пофарбовані елементи кузова

Інженери Toyota Gosei розробили технологію, що дозволяє світлу проходити крізь пофарбовані пластикові поверхні, відкриваючи нові…

26.08.2025