В Китаї – величезне різноманіття електричних авто. Деякі з них доступні в Україні під замовлення, а от “вживу” – всього кілька моделей.
В 2020 році китайські споживачі придбали 41% всіх електромобілів в світі, що на 1% менше, ніж європейці. За прогнозами аналітиків, в 2021 році кількість проданих в Піднебесній електричних авто стрімко зросте. Причини – як у стимулах місцевої влади купувати екологічно чисті авто (тобто держава компенсує частину їх вартості), так і у величезному виборі марок і моделей, які забезпечують місцеві виробники та спільні підприємства транснаціональних корпорацій.
Деякі з цих електромобілів потрапляють на український ринок – загалом журналісти “Авто24” нарахували майже три десятки китайських електричних авто, які незалежні імпортери готові привезти в Україну. Однак є лише кілька, які є в наявності у цих дилерів.
Єдиний китайський електромобіль, який ввозиться в Україну офіційно. Відповідно, забезпечений гарантією у 3 роки чи 100 тисяч км пробігу. Цей хетчбек В-класу створений разом з Volkswagen, тому деколи має назву JAC-Volkswagen. Існують європейські та китайські версії, які відрізняються обладнанням та характеристиками.
Компактний електромобіль, який спочатку продається на китайському ринку, але згодом з’явиться і в Європі. Між тим, неофіційно вже ввозиться в Україну. Це міський електромобіль довжиною всього 3,7 м, тож максимальна швидкість невелика, динаміка непогана до 50 км/год, а не до “сотні”.
Китайська версія Nissan Leaf другого покоління у версії седан виробляється на спільному підприємстві Dongfeng Nissan з 2018 року. Просторий автомобіль довжиною 4,7 м, значно дешевший оригінального “Ліфа”, та ще у популярному серед українців кузові.
Електромобіль для китайського ринку, що використовує кузов Volkswagen Jetta. Автомобіль довжиною 4,67 м дещо відрізняється від “Джети” облицюванням радіаторної решітки та внутрішнім оздобленням.
Цей невеличний міський електромобіль зі складною для європейця назвою став лідером продажів у Китаї з другої половини 2020 року, коли він почав продаватись (за півроку розійшовся тиражом у 112 тисяч одиниць). Головна його перевага – ціна, адже мінімальна комплектація без кондиціонера та з аскетичним обладнанням у Піднебесній коштує $4500. Більш “людська” з кондиціонером оцінена вже у “п’ятірочку”, саме вона стала популярнішою серед китайців. Латвійська компанія зробила спробу омологувати це авто для Європи, однак ціна виявилась вдвічі вищою, ніж на оригінал. В Україні “живого” авто поки що нема, але це лише справа часу.
Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…
Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…
Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…
Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…
BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…
Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…
Leave a Comment