В Китаї – величезне різноманіття електричних авто. Деякі з них доступні в Україні під замовлення, а от “вживу” – всього кілька моделей.
В 2020 році китайські споживачі придбали 41% всіх електромобілів в світі, що на 1% менше, ніж європейці. За прогнозами аналітиків, в 2021 році кількість проданих в Піднебесній електричних авто стрімко зросте. Причини – як у стимулах місцевої влади купувати екологічно чисті авто (тобто держава компенсує частину їх вартості), так і у величезному виборі марок і моделей, які забезпечують місцеві виробники та спільні підприємства транснаціональних корпорацій.
Деякі з цих електромобілів потрапляють на український ринок – загалом журналісти “Авто24” нарахували майже три десятки китайських електричних авто, які незалежні імпортери готові привезти в Україну. Однак є лише кілька, які є в наявності у цих дилерів.
Єдиний китайський електромобіль, який ввозиться в Україну офіційно. Відповідно, забезпечений гарантією у 3 роки чи 100 тисяч км пробігу. Цей хетчбек В-класу створений разом з Volkswagen, тому деколи має назву JAC-Volkswagen. Існують європейські та китайські версії, які відрізняються обладнанням та характеристиками.
Компактний електромобіль, який спочатку продається на китайському ринку, але згодом з’явиться і в Європі. Між тим, неофіційно вже ввозиться в Україну. Це міський електромобіль довжиною всього 3,7 м, тож максимальна швидкість невелика, динаміка непогана до 50 км/год, а не до “сотні”.
Китайська версія Nissan Leaf другого покоління у версії седан виробляється на спільному підприємстві Dongfeng Nissan з 2018 року. Просторий автомобіль довжиною 4,7 м, значно дешевший оригінального “Ліфа”, та ще у популярному серед українців кузові.
Електромобіль для китайського ринку, що використовує кузов Volkswagen Jetta. Автомобіль довжиною 4,67 м дещо відрізняється від “Джети” облицюванням радіаторної решітки та внутрішнім оздобленням.
Цей невеличний міський електромобіль зі складною для європейця назвою став лідером продажів у Китаї з другої половини 2020 року, коли він почав продаватись (за півроку розійшовся тиражом у 112 тисяч одиниць). Головна його перевага – ціна, адже мінімальна комплектація без кондиціонера та з аскетичним обладнанням у Піднебесній коштує $4500. Більш “людська” з кондиціонером оцінена вже у “п’ятірочку”, саме вона стала популярнішою серед китайців. Латвійська компанія зробила спробу омологувати це авто для Європи, однак ціна виявилась вдвічі вищою, ніж на оригінал. В Україні “живого” авто поки що нема, але це лише справа часу.
Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…
При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…
Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…
Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…
Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…
Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…
Leave a Comment